دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1400 برای هر آزمون به صورت مجزا بعد از پایان زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1400 و چند روز قبل از زمان برگزاری امتحان اون به صورت اینترنتی در سایت inbr.ir منتشر میشه و داوطلبا با ورود به این سایت در زمان مقرر و وارد کردن اطلاعات لازم می تونن، کارت ورود به جلسه آزمونشون رو دریافت کنن.

 

 

همه ساله، فارغ التحصیلای رشته های معماری، عمران، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک این فرصت رو دارن تا شانس خودشون رو برای اشتغال به کار مرتبط با تحصیلات خود با شرکت در آزمون نظام مهندسی محک بزنند. آزمون نظام مهندسی دو بار در سال برگزار میشه و در صورتی داوطلب یکی از شاخه‎ های آزمون نظام مهندسی هستین و در این آزمون ثبت نام کردین، باید حتما کارت ورود به جلسه آزمون خودتون رو دریافت کنین تا علاوه بر حضور در جلسه امتحان، بتونین از زمان و مکان برگزاری آزمونتون هم مطلع بشین.

 

 

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی اسفند ۱۴۰۰ هنوز منتشر نشده. به محض انتشار تاریخ دقیق انتشار کارت ورود، در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

 

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی سال ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی در سایت وزارت راه و شهرسازی به نشانی inbr.ir منتشر میشه و داوطلبای متقاضی باید در زمان مقرر وارد این سایت بشن و کارتشون رو دریافت کنن. در ادامه این مقاله در مورد زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی نوبت مرداد و اسفند 1400 برای داوطلبا به طور کامل توضیح دادیم. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشین.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی اسفند ۱۴۰۰

همان طور که قبل از این اشاره کردیم، ثبت نام آزمون نظام مهندسی دو بار در سال برگزار می شه. زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی اسفند ماه 1400 از طریق سایت وزارت راه و شهرسازی به نشانی inbr اعلام میشه و داوطلبایی که ثبت نام این آزمون رو انجام دادن، باید پیگیر اطلاعیه مربوطه در این سایت باشن تا از زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ مطلع بشن.

 

 

در صورت اعلام زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی اسفند ۱۴۰۰ لینک دریافت کارت در این مقاله قرار میگیره.

 

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در خصوص زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی داوطلبان آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم سال 1400 باید برای دریافت کارت آزمون خود اقدام کنن. هنوز زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی اسفند ۱۴۰۰ منتشر نشده و داوطلبای این آزمون می تونن، در صورت تمایل برای دریافت اخبار در سریع ترین زمان در کانال تلگرامی تحصیلیکو عضو بشن.

 

داوطلبا می تونن برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی اسفند سال 1400 مقاله زیر رو مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی اسفند ۱۴۰۰

برای دریافت کارت ورود به جلسه لازمه که در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی به سایت وزارت راه و شهرسازی به نشانی inbr.ir مراجعه کنین و با داشتن کد ملی و کد رهگیری که حین ثبت نام دریافت کردین، برای دریافت کارت ورود به جلسه خودتون اقدام کنین. در صورتی که در بخش ‌های متعدد نظارت و اجرا یا طراحی شرکت کردین و قراره در نوبت صبح و عصر هر دو آزمون شرکت کنین، حتما پیش از ورود به جلسه برای دریافت کارت آزمون نظام مهندسی هر دو نوبت آزمون اقدام کنین. در این قسمت برای داوطلبای این آزمون راهنمای خلاصه و تصویری دریافت کارت ورود به جلسه 1400 رو قرار دادیم.

 

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰

 

ورود به سایت معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به نشانی inbr.ir

 

انتخاب گزینه " سامانه آزمون ها ورود به حرفه "

 

انتخاب گزینه " کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی اسفند 1400 "

 

ورود به سامانه با یکی از 4 روش تعیین شده

 

مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1400

 

 

راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰

 

وارد سایت inbr.ir بشین و روی گزینه سامانه آزمون های ورود به حرفه مهندسان کلیک کنین.

 

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰

 

در ادامه مقطه مد نظر خودتون رو انتخاب کنین.

 

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

 

بعد از انتخاب مقطع روی گزینه کارت ورود به جلسه آزمون ثبت نامی کلیک کنین.

 

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1400

 

از طریق کی از 4 روش زیر می تونین کارت ورود به جلسه آزمونتون رو دریافت کنین.

 

کارت ورود به آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰

 

 

لازم به ذکره که تمامی تصاویر بالا، مربوط به دریافت کارت ورود سال های گذشته هستش و در صورت مشاهده هر گونه تغییر در مراحل، راهنمای تصویری بروزرسانی میشه. همچنین لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی اسفند 1400 به محض فعال شدن در این قسمت قرار میگیره.

 

داوطلبا می تونن برای دریافت اطلاعات درباره زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی، مقاله زیر رو به طور کامل مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

 

حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰

مرکز وزارت راه و شهرسازی برای اون دسته از متقاضیایی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی اسفند ماه سال 1400 خود نشده و یا اطلاعات مندرج بر روی کارتشون با اصل اطلاعات مغایرت داره مراکزی رو آماده کرده تا داوطلبان با مراجعه حضوری به این مراکز، نواقص کارت خودشون رو بر طرف کنن.

 

معمولا حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ یک روز قبل از برگزاری آزمون به مشکلات داوطلبای این آزمون رسیدگی می کنن. با توجه به عدم انتشار آدرس باجه های رفع نقص آزمون نظام مهندسی اسفند ماه 1400 در صورت انتشار آدرس باجه ها در سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی، در این قسمت اطلاع رسانی می کنیم.

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تمام سوالا و ابهامای شما در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1400 جواب بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و تمام سوالای خودتون رو بپرسین. داوطلبای این آزمون می تونن، در صورت تمایل برای دریافت اخبار در سریع ترین زمان در کانال تلگرامی تحصیلیکو عضو بشن.

 

داوطلبایی که قصد شرکت در آزمون نظام مهندسی سال 1401 رو دارن، برای دریافت اطلاعات درباره منابع آزمون نظام مهندسی خودشون می تونن مقاله زیر رو مطالعه کنن.

در ادامه بخوانید: منابع  آزمون نظام مهندسی عمران


 

سوالات متداول


 

1- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی سال 1400 چه زمانی منتشر میشه؟

✔️ این کارت چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون منتشر میشه که زمان دقیق انتشار اون در این مقاله قرار داده خواهد شد.

 

2- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ در چه سایتی منتشر میشه؟

✔️ این کارت در سایت وزارت راه و شهرسازی و معاونت ساختمان منتشر میشه که آدرس سایت در این مقاله گذاشته شده.

 

3- ✔️ کارت ورود به جلسه همه آزمون های نظام مهندسی در یک تاریخ مشخص منتشر میشه؟

✔️ همونطور که در این مقاله توضیح داده شد، با توجه به متفاوت بودن زمان برگزاری آزمون ها، زمان انتشار کارت ورود به جلسه هر آزمون با هم متفاوته.

منبع : دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9JnY
نظرتان را بنویسید