شرایط ثبت نام در مدارس تیزهوشان

شرایط ثبت نام در مدارس تیزهوشان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

دانش آموزایی که تمایل به ثبت نام در مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ رو دارن، باید دارای حداثل معیار های مور نیاز برای ثبت نام آزمون تیزهوشان رو داشته باشن که بتونن در این آزمون، شرکت کنن و نتیجه خوبی رو کسب کنن. دانش آموزا قبل از ثبت نام باید از شرایط این مدارس باخبر باشن.

 

 

هر ساله مدارس تیزهوشان به دلیل کیفیت آموزشی و امکانات تحصیلی بالا مورد توجه و استقبال دانش آموزان و والدین آنها قرار میگیرن. کسب اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان برای تمامی داوطلبای مدارس تیزهوشان حائز اهمیته. داوطلبای واجد شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان سال 1401 - 1402 باید در بازه زمانی مشخص شده به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ برن و با توجه به مندرجات دفترچه ثبت نام، نام نویسی خودشون رو برای این آزمون ثبت کنن.

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان اولین موضوعی است که برای ثبت نام باید به آن توجه کرد و هر ساله مورد پرسش تعداد  زیادی از دانش آموزان و خانواده ها قرار میگیره. در ادامه این مقال قصد داریم درباره ضوابط و شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان سال تحصیلی 1401 - 1402 و همچنین پذیرش در آزمون ورودی پایه هفتم و پایه دهم توضیح بدیم. پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید!

 

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​

دانش آموزایی که قصد تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم در سال تحصیلی 1401 - 1402 رو دارن، لازمه که یک سری از شرایط عمومی و اختصاصی رو که توسط همین مدارس برای تمامی داوطلبان آزمون مشخص کرده رو داشته باشن تا بتونن در این آزمون شرکت کنن. تعدادی از شرایط منتشر شده توسط سایت آزمون تیزهوشان رو این قسمت برای داوطلبای این آزمون قرار دادیم.

 

شرایط ثبت نام آزمون سنجش تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​

 

شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم کسب مقیاس خیلی خوب در تمام دروس در نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ و کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در نوبت دوم پایه ششم ابتدایی در سال تحصیلی 1401 - 1402 محسوب میشه.  ثبت نام آزمون تیزهوشان نیازمند گواهی اشتغال به تحصیل دانش آموزا در پایه ششم ابتدایی هستش و اینکه دانش آموزان باید تابعیت ایرانی داشته باشن. البته دانش آموزان غیر ایرانی نیز با داشتن شرایط خاص می تونن در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی ثبت نام رو شرکت کنن.

 

با توجه به اینکه هنوز زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ منتشر نشده، بر اساس ثبت نام آزمون های سال های گذشته می تونیم که پیش بینی کنیم احتمالا زمان ثبت نام این آزمون در فروردین 1401 اعلام بشه. در صورت انتشار هر گونه اطلاعیه درباره زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در این مقاله برای تمامی داوطلبای این آزمون اطلاع رسانی می کنیم.

 

داوطلبایی که تصمیم گرفتن که برای ورود به مدارس تیزهوشان ثبت نام خودشون رو انجام بدن، میتونن برای دریافت اطلاعات بیتر به مقاله زیر مراجعه کنن.

بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس تیزهوشان 1401 - 1402

 

 

 

 

 

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​

دانش آموزایی که قصد تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه نهم به دهم در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ رو دارن، لازمه که یک سری از شرایط عمومی و اختصاصی رو که توسط همین مدارس برای تمامی داوطلبان آزمون مشخص کرده رو داشته باشن تا بتونن در این آزمون شرکت کنن. تعدادی از شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان 1401 - 1402  منتشر شده توسط سایت آزمون تیزهوشان رو این قسمت برای داوطلبای این آزمون قرار دادیم.

 

شرایط ثبت نام آزمون سنجش تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​

 

یکی از شرایط ورود به مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402 اشتغال به تحصیل دانش آموز در پایه نهمه. طبق مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان سال گذشته،​ دانش آموزان جهت ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم باید معدل حداقل 19 در پایه هشتم را کسب کنن. لازم به ذکره که، داوطلبای محصل در پایه نهم مدارس تیزهوشان دیگه نیازی به شرکت در این آزمون ندارن و صرفا باید حداقل معدل کل 16 در خرداد ماه کسب کنن. شرایط عمومی هم میشه به اینکه دانش آموزان باید تابعیت ایرانی داشته باشن، اشاره کرد. دانش آموزای غیر ایرانی هم با داشتن شرایط خاص می تونن در آزمون تیزهوشان نهم ثبت نام رو شرکت کنن.

 

با توجه به اینکه هنوز زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ منتشر نشده، بر اساس ثبت نام آزمون های سال های گذشته می تونیم پیش بینی کنیم که احتمالا زمان ثبت نام این آزمون در فروردین 1401 اعلام بشه. در صورت انتشار هر گونه اطلاعیه درباره زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در این مقاله برای تمامی داوطلبای این آزمون اطلاع رسانی می کنیم.

 

داوطلبایی که تمایل دارن بیشتر درباره شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان بدونن، می تونن برای دریافت اطلاعات بیشتر و دانلود دفترچه این آزمون، مقاله زیر رو مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم

 

شرایط پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

داوطلبایی که می خوان ثبت نام آزمون مدارس سمپاد خودشون رو کامل کنن و در این مدارس تحصیل کنن، نیاز دارن که درباره یک سری از شرایط مربوط به این مدارس باخبر باشن تا بتونن بهترین تصمیم رو بگیرن. همونطور که قبلا گفتیم، شرایطی که برای پایه ششم به هفتم و نهم به دهم در این مقاله توضیح داده شده، از الزامات ثبت نام این مدارس هستن و تمامی داوطلبا باید اون شرایط رو داشته باشن.

 

شرایط پذیرش داوطلبان در مدارس تیزهوشان سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​

 

پذیرش دانش آموزای متقاضی نهم به دهم در سال تحصیلی 1401 - 1402 به منظور ورود به پایه دهم مدارس تیزهوشان صرفا بر اساس رتبه کسب شده در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان هستش.

 

با توجه به شرایط و ضوابط خاص نقل و انتقالی مدارس تیزهوشان لازمه که، داوطلبا مدارس مورد نظر رو با توجه به محل سکونت خودشون در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ انتخاب کنن. 

 

حوزه امتحانی داوطلبان آزمون تیزهوشان 1401 - 1402​ بر اساس منطقه آموزشی محل تحصیل در سال تحصیلی جاری تعیین خواهد شد. 

 

دانش آموزانی که در محل سکونتشون چندین مدرسه تیزهوشان وجود داره، در انتخاب مدارس مورد نظر خودشون در سطح شهرستان اختیار کامل دارند و می توانند حداکثر 3 مدرسه از بین آن ها را به ترتیب اولویت در فرم ثبت نام خود وارد کنن.

 

داوطلبا باید بدونن که تغییر رشته در مدارس دوره دوم متوسطه تیزهوشان در سال اول پذیرش ممنوع بوده و دانش آموز برای تغییر رشته در پایه های بعد باید، علاوه بر دارا بودن شرایط تغییر رشته تحصیلی، کف امتیاز قبولی در رشته ی مورد نظر در آزمون ورودی دبیرستان را کسب کنن. 

 

اگر در مورد شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان خود دچار سوال یا ابهامی شدین، می تونین سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بپرسید. برای این کار می تونین از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو استفاده کنین. همچنین می تونین، آخرین اخبار مدارس تیزهوشان را از کانال تلگرام تحصیلیکو دریافت کنین.

 

داوطلبایی که تمایل دارن بدونن آزمون تیزهوشان سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ چه زمانی برگزار میشه، می تونن برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله زیر سر بزنن و اون رو مطالعه کنن.

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان

 

 

 

 


 

سوالات متداول


 

1- ✔️ زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402 اعلام شده؟

✔️ با توجه به متن مقاله، هنوز ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ اعلام نشده. 

 

2- ✔️ دانش آموزای تیزهوشان در سال اول در دوره دوم می تونن رشته خودشون رو تغییر بدن؟

✔️ با توجه به متن مقاله، داوطلبا باید بدونن که تغییر رشته در مدارس دوره دوم متوسطه تیزهوشان در سال اول پذیرش ممنوعه.

 

3- ✔️ زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402 اعلام شده؟  

✔️ با توجه به متن مقاله، هنوز ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در پایه نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ اعلام نشده.

منبع : شرایط ثبت نام در مدارس تیزهوشان

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/n2DP
نظرتان را بنویسید