پاسخنامه کنکور ریاضی ۱۴۰۱

پاسخنامه کنکور ریاضی ۱۴۰۱
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

مدتی پس از برگزاری کنکور ریاضی 1401 و انتشار دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی این آزمون شاهد انتشار پاسخنامه کنکور ریاضی ۱۴۰۱ در قالب کلید سوالات از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org به طور رایگان هستیم. همچنین سایر داوطلبان نیز می توانند با دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور ریاضی برای کنکور ریاضی سال های آینده آماده شوند.
 

 

 

کنکور ریاضی یکبار در سال به طور هماهنگ کشوری در تیر ماه برگزار می شود و واجدین شرایط شرکت در این آزمون، می توانند با شرکت در کنکور ریاضی 1401، در رشته هایی همچون مهندسی برق، مهندسی مکانیک، عمران و ... در دانشگاه هایی مطرح کشور از جمله دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه علم و صنعت و ... ادامه تحصیل دهند.
 

2 دسته از داوطلبان شرکت کننده به دنبال دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور ریاضی ۱۴۰۱ هستند، دسته اول داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده و پیش از اعلام نتایج کنکور سراسری می خواهند با بررسی سوال و کلید درصدها وضعیت حدودی خود را تخمین بزنند. دسته دوم داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور ریاضی سال های آینده را داشته و خواستار بررسی سوالات و آشنایی با شیوه طراحی سوال های کنکور و شناخت مباحث پرتکرار هستند. به همین منظور برای دسترسی ساده تر به پاسخنامه سوالات کنکور ریاضی 1401 در این مقاله لینک دانلود جواب های کنکور ریاضی ۱۴۰۱ قرار داده شده است.

 

دانلود پاسخنامه کنکور ریاضی داخل کشور ۱۴۰۱

کنکور ریاضی 1401 برای داوطلبان داخل و خارج از کشور به طور مجزا برگزار می گردد. آن دسته از افرادی که زمان برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۱ در آزمون داخل کشور شرکت کردند، می بایست مطابق اطلاعیه های منتشر شده از سوی سازمان سنجش در سایت sanjesh.org حدود یک هفته پس از برگزاری این ازمون با توجه به نوع دفترچه سوالات خود پاسخنامه کنکور ریاضی 1401 را دانلود نمایند.

 

 

به محض انتشار پاسخنامه کنکور ریاضی داخل کشور ۱۴۰۱، لینک دریافت کلید سوالات در این قسمت قرار می گیرد.

 

بعد از دریافت سوالات کنکور ریاضی 1401 و همچنین پاسخنامه آن تعدادی از افرادی اقدام به محاسبه تعداد درست و غلط های خود کرده تا به کمک آن بتوانند درصدهای خود در هر درس را تخمین بزنند. برای سرعت بخشی به فرآیند تخمین درصد و انجام درست و به موقع آن می توانید از نرم افزار زیر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: محاسبه درصد

 

 

دانلود پاسخنامه کنکور ریاضی خارج از کشور ۱۴۰۱

کنکور خارج از کشور در تمامی کشورهای دنیا برگزار نمی شود و افراد متقاضی شرکت در این آزمون می توانند تنها در یکی از پنج کشور ترکیه، پاکستان، قطر، کویت، لبنان، امارات و آلمان در این ماراتن نفس گیر شرکت کنند. واجدین شرایط شرکت در کنکور 1401 که در این آزمون شرکت داشتند، پس از انتشار پاسخنامه می توانند اقدام به دریافت آن نموده و کلید سوالات را با جواب های خود تطبیق داده و با استفاده از نرم افزارهای تخمین درصد و تخمین رتبه از درصدها و رتبه حدودی خود پیش از اعلام نتایج اولیه مطلع گردند.

 

کلید سوالات کنکور ریاضی خارج از کشور ۱۴۰۱ نیز مانند سوالات داخل کشور تنها جواب نهایی و درست را نشان می دهد و داوطلبان نمی توانند از راه حل در نظر گرفته برای رسیدن به جواب مطلع گردند. این پاسخنامه مانند پاسخنامه کنکور ریاضی داخل کشور از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org قابل دریافت می باشد.

 

 

به محض انتشار پاسخنامه کنکور ریاضی خارج از کشور ۱۴۰۱، لینک دریافت کلید سوالات در این قسمت قرار می گیرد.

 

همچنین متقاضیان کنکور داخل و خارج از کشور باید به این نکته توجه کنند که هنگام دریافت پاسخنامه کنکور ریاضی 1401 باید ابتدا نوع دفترچه سوالات را مشاهده کرده و پاسخنامه مربوط به آن را دریافت نمایند. به طور مثال اگر فردی دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی گروه A را دریافت کرده با ید پاسخنامه گروه A را نیز دریافت نماید تا هنگام مشاهده جواب دچار اشتباه نشود.

بیشتر بخوانید: نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۱

 

 

 

 

 

اعتراض به پاسخنامه کنکور ریاضی ۱۴۰۱

پاسخنامه کنکور ریاضی چند روز بعد از انتشار دفترچه سوالات کنکور 1401 از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می گردد. از آنجایی که ممکن است در این پاسخ نامه برخی جواب ها اشتباه بوده و یا سوال خارج از سطح کتاب درسی طراحی شده و داوطلبان از آن بی اطلاع بوده باشند، سازمان سنجش امکان اعتراض به سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۱ را چند روز برای شرکت کنندگان کنکور سراسری فراهم می کند تا از این طریق حقی از داوطلبی ضایع نگردد.

 

آن دسته از متقاضیان حاضر سر جلسه آزمون که پس از بررسی پاسخنامه کنکور هر یک از گروه های آزمایشی در صورت مشاهده هر گونه اشتباه در این پاسخنامه می توانند در صورت منطقی و درست بودن مشکل شان از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اعتراض خود را به سوالات کنکور سراسری گزارش دهند تا توسط سازمان مربوطه بررسی گردد. لازم به ذکر است برای ثبت اعتراض به کلید سوالات باید دلیل خود را نوشته و این دلیل منطقی و آگاهانه باشد.

در ادامه بخوانید: تخمین رتبه

 

 

 

 

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص پاسخنامه کنکور ریاضی ۱۴۰۱ را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار متقاضیان قرار دهند. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ پاسخنامه کنکور ریاضی 1401 چه زمانی منتشر می شود؟

✔️ معمولا چند روز بعد از برگزاری کنکور ریاضی، پاسخنامه این آزمون در سایت سنجش منتشر می شود که به منظور دسترسی راحت داوطلبان لینک دریافت پاسخنامه در این مقاله قرار داده شده است.



 

2- ✔️ برای دانلود پاسخنامه کنکور ریاضی داشتن چه اطلاعاتی مورد نیاز می باشد؟

✔️ برای دانلود پاسخنامه کنکور ریاضی اطلاعاتی مانند دین، زبان، گروه آزمایشی, نوع دفترچه عمومی و اختصاصی باید به سایت سنجش وارد شد، البته برای دسترسی راحت شما به پاسخنامه این آزمون لینک دانلود در این مقاله قرار داده شده است.



 

3- ✔️ پاسخنامه کنکور ریاضی به چه صورت منتشر می شود؟

✔️ به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش در قالب کلید سوالات منتشر می شود که در این مقاله لینک دانلود آن قرار داده شده است.

منبع : پاسخنامه کنکور ریاضی ۱۴۰۱

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/m1PG
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر