پاسخنامه کنکور ۱۴۰۱

پاسخنامه کنکور ۱۴۰۱
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

مدتی پس از برگزاری کنکور 1401، پاسخنامه کنکور سراسری ۱۴۰۱ بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود. داوطلبانی که در این آزمون شرکت داشتند با دانلود کلید آزمون و مقایسه آن با جواب های شان می توانند از درصدهای خود در هر درس مطلع گردند که این امر در تخمین رتبه کنکور امری موثر می باشد.

 

 

 

سازمان سنجش به عنوان مجری برگزار کننده کنکور سراسری، چند روز بعد از انتشار دفترچه سوالات کنکور اقدام به انتشار پاسخنامه این سوالات در قالب کلید اولیه سوالات می کند تا افرادی که اقدام به دانلود دفترچه سوالات کنکور نموده اکنون بتوانند جواب صحیح سوالات را نیز دریافت نمایند. مطالعه دفترچه سوالات و کلید سوالات کنکور سراسری 1401 این امکان را به شرکت کنندگان این آزمون می دهد تا فرصت کافی برای تحلیل سوالات، محاسبه درصدها و تخمین رتبه خویش داشته باشند.
 

از طرفی آن دسته از افرادی که قصد شرکت در کنکور سراسری سال های آینده را دارند، نیز می توانند با دانلود سوال و جواب های کنکور ۱۴۰۱ با نحوه طراحی سوالات، سوالات مهم و پرتکرار، سختی و آسانی سوالات آشنا شوند. به همین منظور برای دسترسی ساده تر به پاسخنامه سوالات کنکور سراسری 1401 در این مقاله لینک دانلود جواب های کنکور ۱۴۰۱ قرار گرفته شده است.

 

دانلود پاسخنامه کنکور ۱۴۰۱

کنکور سراسری در تمامی گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان زیر نظر سازمان سنجش برگزار می شود. بنابراین سوالات این آزمون توسط طراحان سوال سازمان سنجش طراحی می گردد. سازمان سنجش به عنوان مجری برگزار کننده کنکور سراسری بعد از اتمام برگزاری هر یک از گروه های آزمایشی کنکور ۱۴۰۱، دفترچه سوالات آن را بر روی پایگاه اینترنتی خود به نشانی sanjesh.org قرار می دهد.

 

انتشار سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری به صورت همزمان با هم صورت نمی گیرد. معمولا داوطلبان یک هفته بعد از دریافت دفترچه سوالات کنکور می توانند مجدد وارد سایت سنجش شده و کلید اولیه سوالات را دانلود نمایند. به محض انتشار پاسخنامه کنکور 1401 لینک دانلود آن در جدول زیر فعال می شود.

 

دانلود پاسخنامه کنکور 1401
پاسخنامه کنکور ریاضی

پاسخنامه کنکور تجربی

پاسخنامه کنکور انسانی

پاسخنامه کنکور هنر

پاسخنامه کنکور زبان

 

آن دسته از افرادی که تاکنون موفق به دریافت سوالات کنکور نشدند با مطالعه مقاله زیر می توانند یه سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۱ دسترسی یابند.

بیشتر بخوانید: سوالات کنکور ۱۴۰۱

 

 

نحوه مطالعه پاسخنامه کنکور ۱۴۰۱

با انتشار پاسخنامه کنکور سراسری 1401 داوطلبان می توانند جواب های درست هر سوال در گروه آزمایشی که شرکت کردند، مطلع شوند. پاسخنامه کنکور سراسری یک پاسخنامه کلیدی است که تنها گزینه درست هر سوال را مشخص کرده و داوطلبان با دانلود این پاسخنامه به جواب تشریحی سوالات دسترسی نداشته و تنها از گزینه درست هر سوال مطلع می شوند.

 

زمان دریافت دفترچه سوالات کنکور سراسری توجه داشته باشید که نوع دفترچه سوال و پاسخ نامه دریافتی تان با یکدیگر یکسان باشد. به عنوان مثال اگر دفترچه عمومی و اختصاصی تان A باشد حتما پاسخنامه A را از سایت سنجش دریافت نمایید.

 

همانطور که گفتیم حل سوالات کنکور سنوات گذشته برای تمام داوطلبان آزمون سال های آینده توصیه می گردد. اما توصیه می شود این دسته از افراد حتما علاوه بر دریافت دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور، پاسخنامه تشریحی سوالات را نیز تهیه کنند تا بتوانند از راه حل سوال نیز به خوبی آگاهی یابند. این دسته از افراد از شرکت در آزمون های آزمایشی نظیر قلم چی، سنجش، گزینه دو و ... غافل نشده و حتما با توجه به وضعیت خود در یکی از این آزمون های آزمایشی ثبت نام نمایند.

بیشتر بخوانید: آزمون های جامع سنجش

 

 

 

 

 

اعتراض به پاسخنامه کنکور ۱۴۰۱

همانطور که گفتیم سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری مدتی پس از اتمام زمان برگزاری کنکور سراسری از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود. امکان بروز اشتباه در سوالات کنکور سراسری و همچنین پاسخنامه کنکور وجور دارد به همین خاطر سازمان سنجش امکان اعتراض به کلید اولیه سوالات کنکور را برای داوطلبان کنکوری در نظر گرفته است.

 

بعد از انتشار دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 1401، داوطلبان در صورت بررسی و مشاهده هر گونه اشتباه می توانند در موعد مقرر وارد سایت سنجش شده و از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اقدام به ثبت اعتراض خود نمایند.

 

لازم به ذکر است در صورتی که افراد معترض به سوالات کنکور سراسری با آگاهی و دلیلی درست مشکل خود را در سایت سنجش ثبت نمایند. کارشناسان سازمان سنجش اقدام به بررسی این درخواست نموده و پاسخ آن را نیز به صورت اینترنتی از طریق سیستم پاسخگویی سنجش در دسترس فرد معترض قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۱

 

 

 

 

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص پاسخنامه کنکور ۱۴۰۱ را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار متقاضیان قرار دهند. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید.

 

بعد از برگزاری کنکور سراسری، داوطلبان حاضر سرجلسه آزمون بی صبرانه در انتظار اعلام نتایج اولیه کنکور می باشند تا بتوانند از رتبه خود مطلع شده و اقدام به انتخاب رشته نمایند. همانطور که می دانید رتبه کنکور سراسری یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که داوطلبان کنکوری می خواهند از آن مطلع شوند. امروزه نرم افزارهای مختلفی برای تخمین رتبه طراحی شدند که یکی از دقیق ترین و کم خطاترین این نرم افزارها، نرم افزار تخمین رتبه هیوا می باشد. برای استفاده از این نرم افزار کلیک کنید.

در ادامه بخوانید: تخمین رتبه



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ پاسخنامه کنکور سراسری را چگونه می توان دانلود کرد؟

✔️ این پاسخنامه در سایت سنجش قرار می گیرد البته لینک دانلود کلید سوالات کنکور ۱۴۰۱ در متن مقاله قرار داده شده است.



 

2- ✔️ پاسخنامه کنکور سراسری ۱۴۰۱ چه زمانی منتشر می شود؟

✔️ این پاسخنامه معمولا چند روز بعد از برگزاری کنکور سراسری منتشر می شود که به محض انتشار کلید اولیه سوالات، امکان دریافت آن از طریق این مقاله فراهم می گردد.



 

3- ✔️ جواب سوالات کنکور 1401 از طریق کدام سایت منتشر می گردد؟

✔️ پاسخنامه کنکور ۱۴۰۱ از طریق سایت سنجش منتشر می شود البته دانلود این پاسخنامه ها از طریق این مقاله نیز وجود دارد.

منبع : پاسخنامه کنکور ۱۴۰۱

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/n2P7
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر