سوالات و پاسخنامه آزمون نظام مهندسی رشته نقشه برداری 1400

سوالات و پاسخنامه آزمون نظام مهندسی رشته نقشه برداری 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

شرکت کنندگان آزمون ورود به حرفه مهندسان 1400 رشته نقشه برداری می توانند مدتی پس از شرکت در این آزمون، دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون ۱۴۰۰ را دریافت کرده و امکان پذیرش یا عدم پذیرش خود را بررسی کنند. سایر داوطلبان نیز می توانند با دانلود این سوالات برای نوبت بعدی آزمون نظام مهندسی آماده شوند.

 

 

آزمون نظام مهندسی سال 1400 رشته نقشه برداری در دو نوبت اول و دوم برگزار می شود و واجدین شرایط شرکت در این آزمون، می توانند با شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسان، پروانه فعالیت حرفه ای دریافت کنند. این دسته از داوطلبان با حضور در جلسه آزمون و کسب حد نصاب 50 درصد نمره آزمون، می توانند پروانه نظام مهندسی خود را دریافت کنند.

2 دسته از داوطلبان شرکت کننده به دنبال دانلود نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی رشته نقشه برداری سال ۱۴۰۰ هستند، دسته اول داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده اند و پیش از اعلام نتایج می خواهند با بررسی سوالات وضعیت حدودی پذیرش خود را تخمین بزنند. دسته دوم نیز داوطلبان دوره بعدی آزمون نظام مهندسی نقشه برداری هستند که خواستار بررسی سوالات و آشنایی با شیوه طراحی سوال های آزمون هستند.

با توجه به نیاز داوطلبان آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ رشته نقشه برداری برای دسترسی به سوالات و پاسخنامه آزمون، در ادامه این مقاله لینک دانلود نمونه سوالات آزمون ورود به حرفه مهندسان سال 1400 رشته نقشه برداری ارائه شده است.

 

دانلود دفترچه سوالات آزمون نظام مهندسی رشته نقشه برداری 1400

طبق اطلاعیه های منتشر شده از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، نوبت اول آزمون نظام مهندسی رشته نقشه برداری در بازه زمانی مرداد ماه سال 1400 برگزار شد. آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته نقشه برداری صلاحیت های جداگانه نداشته و تنها در یک صلاحیت کلی برگزار شد.

 

طبق مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون سال جاری و هم چنین با توجه به اطلاعیه منتشر شده در خصوص زمان برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی ۱۴۰۰، این آزمون در تاریخ 3 و 4 مرداد ماه سال جاری در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

 

با استناد به این موضوع و هم چنین با در نظر گرفتن زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی و اطلاعیه منتشر شده دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون نظام مهندسی رشته نقشه برداری در تاریخ 30 آبان ماه منتشر می شود. در ادامه لینک دانلود دفترچه سوالات آزمون نظام مهندسی رشته نقشه برداری مرداد 1400 ارائه شده است.

 

دفترچه سوالات آزمون نظام مهندسی رشته نقشه برداری مرداد ۱۴۰۰ منتشر شده است.

 

نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی رشته نقشه برداری
رشتهآزمون نظام مهندسی مرداد 1400
نقشه برداریبرای دانلود سوالات و پاسخنامه مرداد 1400 کلیک کنید

 

مجددا خاطر نشان می شود که به محض انتشار سوالات آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ رشته نقشه برداری دوره بعدی، این مقاله بروزرسانی شده و لینک دانلود سوالات و پاسخنامه در مقاله فعال خواهد شد. هم چنین داوطلبان آزمون نظام مهندسی رشته نقشه برداری می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا از زمان انتشار سوالات و پاسخنامه آزمون مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1400

 

 

جزئیات دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون نظام مهندسی رشته نقشه برداری مرداد 1400

داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1400 موفق به نام نویسی شده اند و یا قصد شرکت در این آزمون را دارند، با دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون نظام مهندسی رشته نقشه برداری مرداد ۱۴۰۰ می توانند توضیحات تکمیلی آزمون اعم از زمان ارائه شده برای پاسخگویی، تعداد سوالات، نمره منفی و ... را مشاهده کنند.

 

در انتهای فایل نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی رشته نقشه برداری پاسخنامه تستی ( کلیدی ) آزمون نیز ارائه شده است. داوطلبان شرکت کننده در آزمون می توانند پیش از اعلام نتایج با تطبیق پاسخنامه و پاسخ های خود امکان پذیرش خود را پیش بینی کنند.

 

اما مهم ترین بخش این دفترچه بخش تعداد سوالات و مهلت ارائه شده می باشد، چراکه داوطلبان با اطلاع از این فاکتورها می توانند زمان آزمون را مدیریت کرده و به نتیجه بهتری در مطالعه منابع آزمون نظام مهندسی دست یابند. در ادامه تعداد سوالات و زمان پاسخدهی به سوالات رشته نقشه برداری ارائه شده است.

 

تعداد سوالات و زمان پاسخگویی آزمون نظام مهندسی رشته نقشه برداری 1400

 

رشته نقشه برداری : 60 سوال - 180 دقیقه

 

داوطلبان آزمون ورود به حرفه مهندسان که موفق به ثبت نام در آزمون شده و یا قصد نام نویسی در ازمون دوره بعدی را دارند، می توانند با دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ از حد نصاب های تعیین شده آزمون و جزئیات پذیرش نهایی و ... مطلع شوند.

در ادامه بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

 

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه مقاله سوالات و پاسخنامه آزمون نظام مهندسی رشته نقشه برداری 1400، سوالی درباره این آزمون و دانلود سوالات دارید، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست.

 

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ سوالات آزمون نظام مهندسی رشته نقشه برداری چه زمانی منتشر می شود؟

✔️ سوالات این آزمون معمولا مدتی پس از برگزاری آزمون منتشر می شود که به محض انتشار لینک دانلود سوالات در این مقاله فعال می شود.



 

2- ✔️ از چه طریقی می توان پاسخنامه آزمون نظام مهندسی رشته نقشه برداری را دانلود کرد؟

✔️ داوطلبان می توانند با دانلود دفترچه سوالات مندرج در این مقاله ، پاسخنامه همان آزمون را در انتهای دفترچه مشاهده کنند.



 

3- ✔️ داوطلبان برای پاسخدهی به سوالات آزمون نظام مهندسی نقشه برداری به چه میزان فرصت دارند؟

✔️ مهلت پاسخگویی به آزمون رشته نقشه برداری در ابتدای دفنرچه سوالات این آزمون قید می شود که در این مقاله نیز ارائه شده است.

منبع : سوالات و پاسخنامه آزمون نظام مهندسی رشته نقشه برداری 1400

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QMRM
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر