ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

دانشگاه سیستان و بلوچستان از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 1401 - 1402 ثبت نام به عمل می آورد.

1 . لیست اسامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان که پیوست فراخوان منتشر شده در سایت این دانشگاه می باشد بر اساس اطلاعات موجود در سیستم گلستان و ضوابط اعلامی از طرف گروههای آموزشی تهیه شده و ممکن است بر اساس اعتراضات واصله بعدی تغییر کند . بنابراین چنانچه اعتراضی دارید مستقیماً به اطلاع گروه استعدادهای درخشان برسانید . از طرف دیگر مرتباً وب سایت دانشگاه را بازبینی نموده تا در صورتی که اسم شما از لیست حذف شد فرصت اعتراض داشته باشید .

2 . پذیرش افراد لیست به هیچ وجه قطعی نیست و صرفاً منوط بر وجود ظرفیت قانونی پذیرش بدون آزمون در کارشناسی ارشد دانشگاه سیستان و بلوچستان می باشد . از این رو توصیه میشود که با تمام تلاش و همت در کنکور کارشناسی ارشد شرکت و سعی کنید از آن طریق وارد دوره های کارشناسی ارشد شوید .

الف) علاقه مندان دانشگاه سیستان و بلوچستان: افرادی که اسامی آنان در جدول پیوست اعلام شده از تاریخ ۱5/۰۸/۰۰ لغایت ۱5/۰9/۰۰ فرصت دارند از طریق وبسایت دانشگاه به آدرس usb.ac.ir به صفحه گروه استعدادهای درخشان مراجعه و پس از مراجعه به پوشه " پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد" به منوی " اطلاعیه های مهم" مراجعه نمایند.

پس از مطالعه کامل فراخوان پذیرش در این منو، اقدام به ثبت نام و تشکیل پرونده از طریق درگاه تعبیه شده در این محل نمایند. به منظور ثبت نام و تشکیل پرونده، شما بایستی مطابق با چک لیست موجود
در منوی " اطلاعیه های مهم " مدارک را کامل و فرم های مربوطه که نیاز به تکمیل شدن دارد را حتماً تایپ نموده، سپس مدارک را بصورت یک فایل زیپ شده، حداکثر به حجم ۱5 مگابایت و با عنوان دانشجو (نام و نام خانوادگی بصورت لاتین) آماده کرده و در قسمت انتخاب فایل، بارگذاری نموده و ارسال فایل را انتخاب و سپس اطلاعات خود را ثبت نمایید.
تذکر ۱ :لازم است کلیه فیلد های نام، نام خانوادگی، کد ملی، رشته تحصیلی و ارسال فایل موجود در بخش ثبت نام و تشکیل پرونده را به دقت کامل نمایید.
تذکر ۲ :لازم به توضیح است جهت انتخاب رشته گرایش کارشناسی ارشد از اطلاعات جدول الف استفاده نمایید تا چنانچه در رشته گرایش اول خود شرط معدل الزم را ندارید در صورت تمایل در دیگر گرایش های رشته خود تقاضا دهید.
تذکر3 :خاطر نشان می شود هر فرد تنها قادر به ارسال یک فایل زیپ شده و تنها یکبار می باشد و فایل ها و اسامی تکراری توسط سیستم حذف خواهند شد و تنها فایلی که ابتدا بارگذاری شده است در سیستم باقی می ماند.

زمان ثبت نام از 15 آبان تا 15 آذر


ب) علاقه مندان سایر دانشگاه ها: بایستی از تاریخ ۱5/۰۸/۰۰ لغایت ۱5/۰9/۰۰ مدارک خود را مانند دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان از طریق درگاه تعبیه شده ارسال نمایند.


توضیحات: از طریق وبسایت دانشگاه به آدرس usb.ac.ir به صفحه گروه استعدادهای درخشان مراجعه و پس از مراجعه به پوشه "پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد" به منوی " اطلاعیه های مهم" مراجعه نمایید. پس از مطالعه کامل فراخوان پذیرش در این منو، اقدام به ثبت نام و تشکیل پرونده از طریق درگاه تعبیه شده در این محل نمایید. به منظور ثبت نام و تشکیل پرونده شما بایستی مطابق با چک لیست موجود در منوی "اطالعیه های مهم " مدارک را کامل و فرم های مربوطه که نیاز به تکمیل شدن دارد را حتماً تایپ نموده، سپس مدارک را بصورت یک فایل زیپ شده، حداکثر به حجم ۱5 مگابایت و با عنوان دانشجو نام و نام خانوادگی بصورت لاتین آماده کرده و در قسمت انتخاب فایل، بارگذاری نموده و ارسال فایل را انتخاب و سپس اطلاعات خود را ثبت نمایید.


منبع : ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/B372
نظرتان را بنویسید