ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران

ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبانی که قصد ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران 1400 را دارند، می بایست که به سایت کانون زبان ایران مراجعه کنند و مراحل ثبت نام خود را در آزمون جذب مدرس کانون زبان انجام دهند. ورود به کانون زبان جهت تدریس در هر یک از زبان ها، با شرکت کردن در یک آزمون کتبی و دو دوره امکان پذیر می باشد.
 

 

 

کانون زبان ایران به عنوان یکی از قدیمی ترین موسسه های آموزش زبان انگلیسی، زبان آلمانی، زبان عربی و ... شناخته می شود. این موسسه با هدف جذب نیروهای متخصص و با مهارت کافی برای تدریس زبان اقدام به برگزاری آزمون جذب مدرس کانون زبان در بازه های زمانی مختلف و بر اساس نیاز خود می کند.

داوطلبان می توانند به منظور ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران ۱۴۰۰، به سایت کانون زبان ایران مراجعه نمایند و مراحل مربوط به ثبت نام خودشان را از طریق این سایت انجام دهند. با توجه به اهمیت نحوه و زمان ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران 1400 برای بسیاری از متقاضیان این آزمون، در ادامه این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با این آزمون آشنا کنیم.

 

زمان ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران 1400

آزمون جذب مدرس کانون زبان بر اساس نیاز کانون زبان به مدرس برگزار می شود و بدیهی است که زمان دقیقی برای جذب مدرس در این موسسه زبان وجود ندارد. داوطلبان می توانند برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان به سایت کانون زبان به نشانی ilireg.ir مراجعه کنند و از طریق  این سایت، اطلاعیه های مربوط به جذب مدرس را مطالعه نمایند.

 

آخرین دوره از برگزاری این آزمون، در پاییز سال ۱۴۰۰ بوده است که داوطلبان در مهر ماه سال 1400 مجاز به ثبت نام در آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران بوده اند. پیش بینی می شود که در ماه های آینده نیز، مجددا کانون زبان اقدام به برگزاری آزمون جذب مدرس کانون زبان نموده و به تعیین یک بازه زمانی ثبت نام برای داوطلبان کند.

 

 

زمان ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران دوره بعدی سال ۱۴۰۰ هنوز اعلام نشده است

 

به محض مشخص شدن زمان ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران 1400 علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

حتما بخوانید: شرایط تاسیس آموزشگاه زبان

 

 

نحوه ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران 1400

ثبت نام در آزمون استخدامی مدرس کانون زبان ایران به صورت غیر حضوری و از طریق سایت ilireg.ir انجام می شود. برای ثبت نام در این آزمون لازم است که اشخاص در بازه زمانی مشخص شده برای ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران به نشانی ثبت نام آزمون که در ادامه لینک مربوط به آن درج می شود، مراجعه کنند و مراحل مربوط به ثبت نام خود در آزمون کانون زبان را انجام دهند.

 

با مراجعه به سایت ilireg.ir ابتدا شرایط ثبت نام در آزمون را مطالعه کنید و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه مراحل ثبت نام در آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران را انجام دهید.

 

نحوه ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران 1400

 

پس از خواندن شرایط ثبت نام و با فعال کردن گزینه مربوط به «شرایط شرکت در آزمون جذب مدرس را مطالعه کرده ام و با شرایط فوق موافق هستم.» بر روی گزینه «ثبت نام در آزمون» کلیک کنید.

 

نحوه ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران

 

در صورتی که در بازه زمانی ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان به این بخش مراجعه کنید، می توانید با وارد کردن اطلاعات خود مراحل ثبت نام در این آزمون را انجام دهید. در غیر این صورت فقط امکان مشاهده نتیجه آزمون و یا ویرایش اطلاعات آزمون وجود خواهد داشت.

 

 

به محض آغاز شدن ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران ۱۴۰۰ لینک نام نویسی در این قسمت نیز فعال می شود.

 

متقاضیان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا از آخرین جزئیات زمان و نحوه ثبت نام دوره بعدی آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران 1400 مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: آزمون تافل

 

 

 

 

 

شرایط ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران 1400

داوطلبانی که قصد ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران ۱۴۰۰ را دارند، می بایست که حتما دارای شرایط تعیین شده از سوی موسسه کانون زبان ایران باشند. در غیر این صورت حتی بعد از قبولی متقاضیان، ثبت نام آن ها لغو خواهد شد. در ادامه شما را با شرایط ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران 1400 آشنا می کنیم.

 

داشتن حداقل سن 22 سال تمام در زمان ثبت نام

داشتن یکی از مدارک زیر

مدرک فارغ التحصیلی از مقطع کارشناسی و یا بالاتر

داشتن گواهی اشتغال به تحصیل در سال آخر مقطع کارشناسی رشته زبان انگلیسی

داشتن مدرک آزمون های زبان انگلیسی مشخص شده از سوی آزمون به همراه گواهی اشتغال به تحصیل در سال آخر مقطع کارشناسی در هر یک از رشته های دانشگاهی در کشور

 

ردیف

آزمون/ مدرک

نمره قابل قبول برای مدرس

1

TOEFL

نمره 100 به بالا برای تافل

نمره 600 به بالا برای IBT

2

IELTS

نمره 5.7 به بالا

3

CELTA

ارائه مدرک کافیست.

4

DELTA

ارائه مدرک کافیست.

هم چنین داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و نحوه ورود به شغل معلمی از جمله دبیری زبان مقاله زیر را نیز مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید: برای معلم شدن چه رشته ای باید خواند

 

 

 

 

زمان برگزاری آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران 1400

داوطلبانی که موفق به ثبت نام در آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران شده اند، می بایست که در زمان برگزاری آزمون جذب مدرس کانون زبان اقدام به شرکت در این آزمون نمایند. آزمون جذب مدرس کانون زبان در یک مرحله حضوری و کتبی برگزار می شود و لازم است که داوطلبان فقط در بازه زمانی مشخص شده برای برگزاری آزمون به محل برگزاری آزمون مراجعه کنند. در آخرین دوره از برگزاری آزمون جذب مدرس کانون زبان، آزمون کتبی این موسسه در 24 مهر ماه برگزار شده بود.

 

پس از اطلاع از نتایج، داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون کتبی جذب مدرس شده اند، می بایست در دو دوره تخصصی به نام های دوره تربیت تخصصی - حرفه‌ای تربیت مدرس و دوره  خاص آموزشی ILI BASED شرکت کنند. هر یک از این دوره ها دارای آزمون می باشند و بدیهی است که داوطلبان در صورت قبولی در هر یک از این دوره ها، می توانند پس از گذراندن یک دموی آموزشی، در موسسه کانون زبان مشغول به کار شوند.

 

 

زمان برگزاری آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران دوره بعدی سال 1400 هنوز اعلام نشده است

 

به محض مشخص شدن زمان برگزاری آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران ۱۴۰۰ علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

حتما بخوانید: آزمون آیلتس

 

اعلام نتایج  آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران 1400

داوطلبانی که در مرحله اول آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران، یعنی آزمون کتبی شرکت کرده اند، می توانند برای اعلام نتایج آزمون جذب مدرس به سایت کانون زبان به نشانی ilireg.ir مراجعه کنند و مراحل مشاهده نتایج آزمون را انجام دهند. زمان اعلام نتایج آزمون جذب مدرس کانون زبان معمولا 2 هفته بعد از برگزاری آزمون کتبی می باشد.

 

لازم است که داوطلبان برای مشاهده نتیجه آزمون خودشان به سایت ilireg.ir مراجعه کنند و از طریق بخش آزمون ها بر روی گزینه «آزمون جذب مدرس» کلیک نمایند. سپس داوطلبان می توانند گزینه مربوط به «اعلام نتایج» را انتخاب کنند و با وارد کردن کد ملی خود، نتیجه آزمون کتبی و حضوری جذب مدرس کانون زبان را مشاهده کنند.

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران دوره بعدی سال 1400 هنوز اعلام نشده است

 

به محض مشخص شدن زمان ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران 1400 علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی آموزش پرورش

 

اگر پس از مطالعه مقاله ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران ۱۴۰۰ سوالی در خصوص زمان و نحوه ثبت نام این آزمون دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان جویا شوید.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران چه زمانی آغاز می شود؟

✔️ ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران با توجه به اعلام نیاز واحدهای اموزشی این موسسه هر ساله در بازه مختلفی انجام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق ثبت نام دوره بعدی در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.



 

2- ✔️ ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران به چه صورتی انجام می شود؟

✔️ ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران بصورت اینترنتی انجام می شود که مراحل ثبت نام آزمون در این مقاله نیز اطلاع رسانی شده است.



 

3- ✔️ چه شرایطی برای ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران لازم است؟

✔️ برای ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران داشتن حداقل سن 22 سال تمام در زمان ثبت نام، مدرک فارغ التحصیلی از مقطع کارشناسی و یا بالاتر و ... لازم است که تمام شرایط در این مقاله ارائه شده است.

منبع : ثبت نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lZPM
نظرتان را بنویسید