ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه یزد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه یزد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

دانشگاه یزد از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ تا 20 آذر ماه دانشجو می پذیرد.

 

دانشگاه یزد از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 1401 - 1402 دانشجو می پذیرد . جهت اطلاع از شرایط آیین نامه و نحوه ثبت نام، فراخوان های پیوست را مطالعه فرمایید .


لازم به توضیح است دانشجویان دانشگاه یزد که مایل به ادامه تحصیل در همان رشته خود هستند احتیاج به ثبت نام ندارند و اوایل دی ماه دانشکده های مربوطه اولویت گرایش تحصیلی آنها را به نحوی که اطلاع رسانی خواهد شد اخذ خواهند نمود . دانشجویان سایر دانشگاه ها و دانشجویان دانشگاه یزد که متقاضی تغییر رشته هستند لازم است مطابق دستورالعمل های پیوست حداکثر تا تاریخ 20 آذرماه 1399 نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند . جزئیات نحوه ثبت نام و رشته های مورد پذیرش در اطلاعیه های پیوست آمده است.

فایل پیوست نحوه ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه یزد 1401 - 1402


 شرایط عمومی :​
 

1 - اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

2 - متعهد به قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی ایران

3 - نداشتن ممنوعیت تحصیل به تشخیص مراجع ذیصلاح

 شرایط اختصاصی :
 

دانشجویان ممتاز مقطع کارشناسی ( ورودی نیمسال دوم 96 و نیمسال اول و دوم 97) که حائز یکی از شرایط زیر هستند می توانند برای استفاده از مزایای این آئین نامه درخواست خود را به دانشگاه یزد ارائه نمایند . 

 برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیادهای علمی - دانشجویی برای وورد به همان رشته یا رشته های مرتبط ، با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد علمی دانشجویی کشور . 
 

 دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی پیوسته که پس از گذراندن شش نیمسال تحصیلی ( با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی ) به لحاظ میانگین کل جزو پانزده درصد برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش آموخته شوند ( اتمام تحصیلات کارشناسی از 1400/07/01 تا تاریخ 1401/06/31 ) .
 

زمان ثبت نام : تا 20 آذر

 دانشجویان مندرج در بند ب که در مدت 6 نیمسال دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با میانگین کل هشت نیمسال دانشجویان هم رشته و غیر هم ورودی خود جزو پانزده درصد برتر باشند به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون ، در دوره کارشناسی ارشد پذیرفته خواهند شد . ( اتمام تحصیلات کارشناسی تا تاریخ 1401/06/31 ) .

 

  پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفا برای یک بار امکان پذیر است .
 

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مدارک لازم برای ثبت نام و رشته های مورد پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه یزد فراخوان مربوطه را مطالعه نمایند . 
 

منبع : ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه یزد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3WLr
نظرتان را بنویسید