چگونه پسری را که شکست عشقی خورده عاشق خود کنیم

چگونه پسری را که شکست عشقی خورده عاشق خود کنیم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mosahab

شاید برای بسیاری از دخترها این شرایط پیش آمده باشد که با فردی محترم آشنا شده اند که قبلا دچار شکست در رابطه عشقی خود شده است. با گذشت زمان به او دلبسته شده و می خواهند او را عاشق خود کنند. حالا می خواهند بدانند برای عاشق کردن پسری که شکست عشقی خورده است چه کاری باید انجام دهند.

چون در اکثر مواقع این آقایان به دلیل تجربه تلخ گذشته، نمی توانند به راحتی اعتماد کنند و به کسی دلبسته شوند. برای عاشق کردن پسری که شکست عشقی خورده است در ابتدا باید مطمئن شوید که رابطه عاطفی قبلی کاملا برای او تمام شده است. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه پسری را که شکست عشقی خورده عاشق خود کنیم.

 

راه های تشخیص پسری که شکست عشقی خورده است

برای عاشق کردن پسری که شکست عشقی خورده است در ابتدا باید مطمئن شوید که فرد واقعا عاشق بوده و به دلیل شکست عاطفی دیگر نمی تواند به کسی دل ببندد. برای تشخیص مردی که شکست عشقی خورده است می توانید از روش های زیر استفاده نمایید.

در حالت طبیعی تمامی افراد ممکن است یک بار در رابطه با گذشته خود صحبت کنند. اما در صورتی که مرد مقابل دائما رابطه شما را با رابطه قبلی خود مقایسه می نماید، به احتمال بسیار بالا در گذشته دچار شکست عشقی شده است.

در برخی از مواقع فرد بسیار به شما علاقه دارد. اما زمانی که در مورد آینده و جدی نمودن رابطه خود صحبت می کنید، دچار اضطراب و تردید می شود. در اکثر مواقع موضوع را تغییر می دهد و یا با دلایل غیر منطقی سعی می کند از جواب دادن به شما فرار کند. این فرد احتمالا در گذشته دچار شکست عاطفی شده و نمی تواند به طور کامل به رابطه ای که با شما دارد اعتماد نماید.

هنگام شکست عشقی در پسران، زمانی که با آن ها در رابطه با عشق و علاقه صحبت می نمایید، واکنش های غیرمنطقی نشان می دهند. معمولا این مردان با وجود عاقل و منطقی بودن، واکنش های سریع نشان داده و مانند نوجوانان در برابر عشق جبهه می گیرند. در صورتی که فرد مقابل شما نیز با وجود سن معقول و پخته بودن در زندگی شخصی و کاری، هنگام صحبت از عشق مانند نوجوانان 17، 18 ساله صحبت می کند، به احتمال قوی در زندگی خود دچار شکست عشقی شده است.

از طرفی این مردان معمولا به طور دائم از شما می خواهند که به آن ها اطلاع دهید که کجا هستید و چه کاری انجام می دهید. بنابراین بیشتر از حالت نرمال با شما تماس می گیرند.

حتما بخوانید: علائم عاشق شدن

 

 

 

 

 

چگونه پسری را که شکست عشقی خورده عاشق خود کنیم

برای عاشق کردن پسری که شکست عشقی خورده است اول باید متوجه شوید که قصد او از آشنایی با شما چیست. اگر به دنبال خوشی های زودگذر است و پس از مدتی با دختران دیگری آشنا خواهد شد، قصد این فرد ازدواج نیست و نمی توانید او را عاشق خود کنید. اما در صورتی که قصد او از آشنایی با شما پیدا کردن فرد مطمئن برای ازدواج است، می توانید با استفاده از روش های زیر او را عاشق خود نمایید.

برای عاشق کردن پسری که شکست عشقی خورده است اول از همه باید مطمئن شوید که رابطه عاطفی قبلی او به طور کامل تمام شده است. عاشق کردن پسری که شکست عشقی خورده است و هنوز به رابطه قبلی خود فکر می کند، کار تقریبا غیرممکنی است. زیرا در صورتی که با شما وارد رابطه شود، فراموشی عشق قبلی به درستی رخ نمی دهد.

در قدم دوم برای عاشق کردن پسری که شکست عشقی خورده است باید متوجه شوید که شما را برای لذت های کوتاه مدت می خواهد، یا اینکه واقعا می خواهد شخص مناسبی را برای ازدواج پیدا نماید. در صورتی که قصد او ازدواج است، می توانید او را عاشق خود کنید، در غیر این صورت او اصلا به ازدواج فکر نمی کند.

عاشق کردن پسری که شکست عشقی خورده است

پس از اینکه از قصد او مطمئن شدید، متوجه شوید که دلیل شکست رابطه قبلی او چه بوده است. آیا ممکن است با شما نیز به این مشکل برخورد نماید. اگر شما شرایط رابطه قبلی او را ندارید، می توانید وارد رابطه دوست پسر دوست دختری با وی شوید.

در ادامه از او بخواهید که اگر قصد ازدواج دارد، شرایط مناسب را آماده نموده و برای خواستگاری اقدام نماید. اگر با این موضوع مخالفت نمود و از شما خواست که رابطه دوستی خود را ادامه دهید. به او بگویید که شرایط شما مانند رابطه قبلی او نخواهد شد.

در صورتی که باز هم قبول نکرد، به او بگویید که این رابطه را پایان خواهید داد. در این صورت اگر قصد او جدی باشد، اقدامی انجام خواهد داد. در غیر اینصورت هدف او لذت های زودگذر است و عاشق شما نخواهد شد.

حتما بخوانید: ازدواج با مردی که شکست عشقی خورده است

 

معایب رابطه با پسری که شکست عشقی خورده است

پیش از  عاشق کردن پسری که شکست عشقی خورده است بهتر است با معایب رابطه با مردی که شکست عشقی خورده نیز آشنا شوید. تا در آینده در رابطه با این رفتارها دچار مشکل نشوید. اگر قادر به تحمل این رفتارها نیستید، بهتر است از عاشق کردن پسری که شکست عشقی خورده است منصرف شوید.

قبل از عاشق کردن پسری که شکست عشقی خورده است باید بدانید که اکثر این آقایان ممکن است در طول رابطه دائما بخواهند بدانند شما کجا هستید و چه کاری انجام می دهید.

همچنین برخی از این آقایان ممکن است نسبت به روابط اجتماعی شما حساس باشند. بنابراین اگر نمی توانید روابط خود را محدود کنید و معمولا روابط آزادانه ای دارید، بهتر است از عاشق کردن پسری که شکست عشقی خورده است منصرف شوید.

از دیگر معایب عاشق کردن پسری که شکست عشقی خورده است و ازدواج با او می توان به شکاک بودن این افراد اشاره نمود. اگر فرد مقابل شما به دلیل خیانت دچار شکست عشقی شده باشد، ممکن است نسبت به روابط معمول شما با سایر آقایان واکنش های غیرمنطقی نشان دهند.

یکی دیگر از معایب عاشق کردن پسری که شکست عشقی خورده است و ازدواج نمودن با او وابستگی شدید او به شما است. شاید در ابتدای رابطه این وابستگی جذاب و دلنشین باشد، اما قطعا پس از ازدواج شما را آزار خواهد داد. به همین دلیل بهتر است در طول رابطه میزان وابستگی را کنترل نمایید و در صورتی که بی فایده بود، این رابطه را تمام نمایید.

مقایسه شما با فرد رابطه قبلی از دیگر معایب عاشق کردن پسری که شکست عشقی خورده است می باشد. بنابراین در صورتی که تحمل مقایسه شدن را ندارید، بهتر است در صورت امکان از ادامه دادن این رابطه اجتناب نمایید.

حتما بخوانید: شروع رابطه پس از شکست عشقی

 

 

 

 



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ راه های تشخیص پسری که شکست عشقی خورده است چیست؟

✔️ برای تشخیص پسری که شکست عشقی خورده است در ابتدا باید مطمئن شوید که فرد واقعا عاشق بوده که در متن مقاله مطرح شده است.



 

2- ✔️ چگونه پسری را که شکست عشقی خورده عاشق خود کنیم؟

✔️ برای عاشق کردن پسری که شکست عشقی خورده است اول باید متوجه شوید که قصد او از آشنایی با شما چیست که در متن مقاله شرح داده شده است.



 

3- ✔️ معایب رابطه با پسری که شکست عشقی خورده است چیست؟

✔️ پیش از عاشق کردن پسری که شکست عشقی خورده است بهتر است با معایب این مسئله آشنا شوید که در متن مقاله توضیح داده شده است.

منبع : چگونه پسری را که شکست عشقی خورده عاشق خود کنیم

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KJKM
نظرتان را بنویسید