چگونه برای وسیله نقلیه خود استارت مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه برای وسیله نقلیه خود استارت مناسب انتخاب کنیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
تهران یکتا

استارت در یک وسیله نقلیه به موتور کمک می کند تا کار کند. از یک چرخ لنگر، پینیون، موتور، باتری و کلید برقی تشکیل شده است. هنگامی که خودرو را روشن می کنید، بار الکتریکی از طریق سیستم جرقه زنی به شیر برقی منتقل می شود که به نوبه خود موتور را روشن می کند. اگر هنگام راه‌اندازی خودرو مشکلی پیش آمد، احتمالاً استارت باید قبل از آسیب بیشتر تعویض شود.

خرید لوازم یدکی کامیون مانند استارت برای وسیله نقلیه شما می تواند کاری دلهره آور باشد، به خصوص زمانی که شما نمی دانید کدام یک را انتخاب کنید. با ویژگی هایی که برای شما ضروری است شروع کنید، مانند ورود بدون کلید به وسیله نقلیه یا استارت وسیله نقلیه ای که در فاصله ای پارک شده است. شرایط آب و هوایی نیز در انتخاب استارتر نقش اساسی دارد.

برای خرید لوازم کامیون ایسوزو از تهران یکتا کلیک کنید.

نیازهای خود را بشناسید

چه در حال خرید استارتر دلکو رمی، لوکاس تی وی اس استارتر یا محصولی از هر برند دیگری باشید، مهم است که وسیله نقلیه خود را بشناسید. این به این دلیل است که محصولات مختلف برای خودروهای مختلف بهتر عمل می کنند. برند و مدل خودرو نیز در نظر گرفته شده است.علاوه بر این، تابه های روغن، هدرها و نقاط نصب روی موتور را بررسی کنید. آیا موتور برای قرار گرفتن در استارت مورب، پایه مستقیم یا استارت الگوی افست مناسب است؟ باید بدانید که آیا به یک واحد گیربکس خودکار نیاز دارید یا یک استارت گیربکس دستی. بنابراین، برای شما ضروری است که وسیله نقلیه و مشخصات خود را درک کنید تا در بهترین استارت قرار بگیرید.

گشتاور

در نظر گرفتن گشتاور خروجی یک استارت ضروری است. مهمترین کار استارت، چرخاندن موتور بدون گرم شدن بیش از حد آن است. معمولاً یک استارت 200 فوت پوند تقریباً برای همه وسایل نقلیه کار می کند. با این حال، اطمینان از نیازهای شما ضرری ندارد.ویژگی های گشتاور یک استارت، عملکردهای طراحی آن است. خروجی کیلووات تحت تاثیر باتری های ولتاژ بالا یا پایین قرار می گیرد. این ربطی به گشتاور جز سرعت خروجی ندارد. بنابراین، برای شروع باید گشتاور کافی وجود داشته باشد.

محدوده عملیاتی

استارترهای دلکو رمی، استارترهای Lucas TVS و سایر محصولات دارای محدوده عملکرد متفاوتی هستند. در نظر گرفتن این جنبه کمک می کند. اگرچه خیلی مهم نیست، اما بسته به اولویت های شما می تواند در لیست حرکت کند. استارترهای از راه دور معمولاً برای مناطق آب و هوایی سردتر بهترین کار را دارند. شما وسیله نقلیه را از راه دور راه اندازی می کنید و وقتی به نزدیک می رسید، گرم شده و آماده حرکت به جاده است. 

از این رو، تعریف محدوده عملیاتی خود به شما کمک می کند تا استارت مورد نظر خود را انتخاب کنید.همیشه توصیه می شود که استارت نباید برد کمتری از آنچه می خواهید داشته باشد. یک استارت مکانیسم سنجش سرعت موتور را بررسی می کند. اگر مشکلی در راه اندازی خودرو وجود داشته باشد، منعکس خواهد شد. علاوه بر این، سنسور RPM همچنین در صورت نیاز به راه اندازی مجدد در روزهای سردتر که استارت به کمی گرم شدن نیاز دارد، راهنمایی می کند.

سیستم امنیتی

سیستم امنیتی ارتقا یافته در دسترس است و می‌توانید یکی را به استارت خودرو اضافه کنید. هنگامی که وسیله نقلیه شما دستکاری می شود، این یک هشدار را نیز افزایش می دهد.بسیاری از ویژگی های دیگر را می توان به استارتی که می خواهید انتخاب کنید اضافه کرد. الزامات خود را مشخص کنید. پاسخ به سوالات بالا و در نظر گرفتن نکات مهم به شما کمک شایانی در انتخاب بهترین سیستم برای وسیله نقلیه خود خواهد کرد. برخی از موارد رایج مورد استفاده عبارتند از استارترهای Delco Remy و Lucas TVS Starters.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ABRB
نظرتان را بنویسید