دلیل علاقه مردان به رابطه از پشت

دلیل علاقه مردان به رابطه از پشت
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mosahab
افراد در برقراری رابطه جنسی با شریک زندگی خود علایق و فانتزی های متفاوتی داشته که علت آن به عوامل مختلفی از جمله تجربیات گذشته، میل جنسی، گرایش و تمایلات وی و بسیاری موارد دیگر وابسته است. برخی زنان و مردان علاقه به برقراری رابطه مقعدی یا آنال سکس داشته که به رابطه از پشت هم معروف است.

معمولا مردان به رابطه از پشت علاقه بیشتری داشته و گاهی برای زنان سوال شده که علت علاقه مردان به رابطه از پشت چیست، به نظر می رسد که بسیاری از مردان به مقدار زیادی در مورد سکس مقعدی خیال پردازی می کنند. در این مقاله به دلایل علاقه مردان به رابطه از پشت یا سکس مقعدی پرداخته شده است.



علاقه مردان و زنان به رابطه از پشت چگونه است
همانطور که ذکر شد مردان دگرجنسگرا معمولا بیشتر از زنان تمایل به رابطه مقعدی دارند، مردان همجنسباز و گی نیز معمولا برای رفع نیاز جنسی به آنال سکس می پردازند. سالانه تعداد زیادی فیلم های پورن با موضوع رابطه مقعدی ساخته شده که تماشای زیادی هم دارد. اما معمولا زنان بیشتر در گیر و دار این موضوع بوده که آیا برقراری رابطه از پشت آسیب داشته و خطرناک است و آیا می توانند آن را با همسر و شریک جنسی خود برقرار کنند یا خیر.

معمولا زنان به دلیل علاقه مرد به رابطه از پشت این کار را کرده و شریک مرد از این نوع رابطه لذت بسیار زیادی می برد و آن را به عنوان یک تجربه مثبت می پندارد. در حالی که معمولا زنان این تجربه را ناخوشایند دانسته و پس از یکبار تجربه دیگر به سراغ آن نمی روند.

رابطه جنسی مقعدی یا آنال سکس از هزاران سال پیش وجود داشته است. نقاشی ها و حکاکی های ژاپن، چین و اروپا همگی مردانی را نشان می دهند که با زنان رابطه جنسی مقعدی انجام می دهند. در برخی از فرهنگ های جزایر پلینزی ، رابطه جنسی مقعدی به صراحت به عنوان وسیله ای برای کنترل بارداری انجام می شد. اما امروزه این موضوع به دلیل عوارض سکس مقعدی مانند بیماری های جنسی و غیر جنسی کمتر مورد توجه است.

حتما بخوانید: دلیل علاقه مردان به رابطه دهانی


دلیل علاقه مردان به رابطه از پشت
بنابراین برای بسیاری زنان دلیل علاقه مردان به رابطه از پشت یا آنال سکس سوال شده و به دنبال جواب قانع کننده برای این موضوع هستند که در این جا برخی از این دلایل را مشاهده می کنید.

علاقه مردان به تنوع در رابطه جنسی

یکی از دلایل علاقه مردان به آنال سکس ایجاد تنوع در سکس زناشویی است و چون این نوع رابطه خطر بارداری بسیار کمتری داشته نگرانی مردان را نسبت به این موضوع کم می کند.

جذابیت بیشتر زن در رابطه از پشت

مردان معتقدند زنانی که مایل به انجام رابطه جنسی مقعدی هستند پرماجراجوتر، احساساتی تر، در رخت خواب با آرامش بیشتر و ارگاسم بیشتری دارند. این موارد همگی منجر به جذابیت بیشتر زن برای مرد می شود.

علت علاقه مردان به رابطه از پشت متفاوت بوده اما قوی ترین علت آن این است که از نظر آن ها زنی که به رابطه مقعدی بپردازد ذاتاً باعث تحریک یک مرد می شود. به علاوه برخی تحقیقات نشان می دهد زنانی که در رابطه از پشت شرکت می کنند، ارگاسم بیشتری را گزارش می دهند نه لزوما فقط در حین رابطه جنسی مقعدی، بلکه در سکس زناشویی واژینال نیز این اتفاق رخ می دهد.

رابطه مقعدی به عنوان عمل قبل از سکس واژینال

در روابط جنسی مردان و زنانی که به رفتار های بی دی اس ام می پردازند که شامل بستن یکدیگر و وارد کردن درد، در مواقعی می شود، درد زن به دلیل رابطه از پشت بخشی از آن بوده که منجر به لذت مرد با تمایلات سادیسم می شود. در مواقع دیگر مردان و زنان از راه هایی مثل لوبریکانت که درد آنال سکس را کاهش می دهد استفاده می کنند و قبل دخول واژینال به رابطه از پشت می پردازند.

حتما بخوانید: عوارض سکس خشن
رابطه مقعدی در فرم هدیه زن به مرد

یکی دیگر از دلیل علاقه مردان به سکس مقعدی هدیه پنداشتن آن از طرف زن است. این هدیه به عنوان نشانه ای از عشق، توجه و تمایل به دادن چیزی خاص و نادر به مرد است. هنگامی که زنی مایل است با معشوق خود رابطه جنسی مقعدی برقرار کند، این معمولاً از مکانی قابل اعتماد و عشق به شریک مرد خود ناشی می شود.

شکستن تابو با رابطه مقعدی

برخی مردان به دلیل تابو بودن سکس مقعدی تمایل بیشتری به انجام آن داشته، در گذشته اورال سکس نیز به همین صورت بوده اما امروزه از حالت تابو خارج شده است.



علاقه به مقعد خود

یکی از علت های روانشناختی دلیل مردان به رابطه از پشت این است که چون مقعد آن ها با پروستاتی که در آن جا است یکی از منابع لذت آن ها است، مردان ممکن است چنین کاری را تجربه نکرده باشند اما در روانشان می دانند که این بخش از بدن قادر به ایجاد لذت زیادی است. بنابراین آن ها این خواسته پنهانی را جابه جا کرده و بر روی زن پیاده می کنند و با لذت بردن زن و برقراری رابطه از پشت، خودشان لذت می برند.

در ادامه بخوانید: دلایل عدم علاقه به رابطه دهانی


کلام آخر

برخی مردان به دلیل علاقه زیاد به باسن زن نیز این موضوع را پسندیده و در پوزیشن هایی که قادر به دیدن باسن شریک خود هستند، رابطه مقعدی را برقرار می کنند. نکته قابل توجه این است که حتی اگر با توافق دو طرف قادر به برقراری رابطه مقعدی بودید حتما از کاندوم استفاده کرده و پس از اتمام رابطه مقعدی آن را دور بیندازید و مقعد و آلت را بشویید تا از شیوع بیماری های مختلف دوری کنید.


سوالات متداول


1- علاقه مردان و زنان به رابطه از پشت چگونه است؟
معمولا زنان به دلیل علاقه مرد به رابطه از پشت این کار را کرده و شریک مرد از این نوع رابطه لذت بسیار زیادی می برد که در متن مقاله شرح داده شده است.




2- دلیل علاقه مردان به رابطه از پشت چیست؟
برای بسیاری زنان دلیل علاقه مردان به رابطه از پشت یا آنال سکس سوال شده که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.




3- دلیل روانشناختی علاقه مردان به رابطه مقعدی چیست؟
یکی از علت های روانشناختی علاقه مردان به رابطه از پشت این است که مقعد آن ها با پروستاتی که در آن جا است یکی از منابع لذت آن ها است که در متن مقاله شرح داده شده است.

منبع : دلیل علاقه مردان به رابطه از پشت
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Y1Rn
نظرتان را بنویسید