آشنایی با انواع بوته گرافیتی ریخته گری ذوب

آشنایی با انواع بوته گرافیتی ریخته گری ذوب
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
پارس بوته

ریخته گری فرآیندی است که امروزه با استفاده از لوازم مختلف فلزات و آلیاژها به جهت شکل دهی دلخواه به حالت مایع درآورده و در داخل حفره های مخصوصی ریخته تا سرد شوند. ریخته گری در طیف وسیعی از صنایع مانند قطعات خودرو، الکترونیک، ساختمانی و ... استفاده می شود.

اما در این بین یکی از لوازم مورد استفاده در ریخته گری را می خواهیم بررسی کنیم که آن بوته گرافیتی ذوب است. بوته گرافیتی ریخته گری ظرف های استوانه ای شکل از جنس گرافیت هستند که امکان ذوب فلزات و آلیاژها را فراهم می کنند و می توانند این فرآیند را بسیار ساده به عمل بیاورند.

بوته های ذوب در گذشته از متریال مختلفی مانند مس، پلاتین، چدن و ... ساخته و استفاده می شوند که هرکدام مزایا و معایبی را در بر دارند. اما تولیدکنندگان با توجه به رویکرد تولید وسایل ریخته گری کم اصطحلاک که بیشترین بازده را داشته باشند با استفاده از دانش روز و به کمک مختصصان این حوزه با به کارگیری گرافیت، بوته های گرافیتی ریخته گری را تولید کرده اند که از نظر فیزیکی و شیمیایی مزیت های زیادی دارند.

پارس بوته یکی از برندهای معتبر در زمینه فروش انواع بوته گرافیتی ریخته گری ذوب است که توانسته است با استفاده از بروزترین متدهای دنیا محصولات با کیفیتی را وارد کرده و مورد تست قرار دهد. همچنین محصولات جدید در مجموعه پارس بوته شناسایی و مورد بررسی قرار می گیرند که قبل عرضه به بازار توسط بخش کنترل کیفیت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

لینک مرجع https://parsbote.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/1mpq
نظرتان را بنویسید