کارنامه سبز دانشگاه آزاد 99

کارنامه سبز دانشگاه آزاد 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
کارنامه سبز دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر شد ، این کارنامه حاوی اطلاعات رتبه و تراز داوطلب و آخرین فرد پذیرفته شده می باشد . نکته قابل توجه این است که این کارنامه به بررسی وضعیت داوطلب در کد رشته محل های انتخابی وی تا محل قبولی می پردازد و امکان بررسی اولویت های بعدی را در اختیار داوطلبان قرار نمی دهد .




کارنامه سبز دانشگاه آزاد برای تمام داوطلبانی که در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت کردند بر روی سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قرار می گیرد . داوطلبان می‌ توانند این کارنامه را که حاوی رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته‌ شده در هر یک از کدرشته محل ‌های انتخابی است را از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد دریافت کنند  . 

اطلاعات این کارنامه جهت ارائه اطلاعات تکمیلی درباره نتایج عملکرد داوطلب در کد رشته محل های انتخابی صادر شده است ، بنابراین مشاهده آن می تواند سوالات داوطلبان را درباره وضعیت آن ها در سایر رشته محل های انتخابی که موفق به قبولی در آن ها نشده اند برطرف نماید . در نظر داشته باشید اطلاعات این کارنامه تا محل قبولی داوطلب نشان داده می شود . از این رو در ادامه این مقاله زمان ، نحوه انتشار کارنامه سبز دانشگاه آزاد 99 اطلاع رسانی شده است .



زمان دریافت کارنامه سبز دانشگاه آزاد 99
کارنامه نهایی دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org منتشر می شود . داوطلبانی که فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 را تکمیل کرده اند هم اکنون می توانند کارنامه سبز دانشگاه آزاد را به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org مشاهده نمایند .



نتایج رشته های با آزمون دانشگاه آزاد 99 ، اعلام شد .

برای مشاهده نتایج رشته های با آزمون دانشگاه آزاد 99 کلیک کنید .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج دانشگاه آزاد






نحوه دریافت کارنامه سبز دانشگاه آزاد 99
کارنامه سبز دانشگاه آزاد دارای 6 ستون به ترتیب ( ستون انتخاب ، کد رشته محل انتخابی داوطلب ، نمره کل ( تراز ) خود داوطلب و آخرین فرد پذیرفته شده ، رتبه داوطلب و رتبه آخرین فرد پذیرفته شده می باشد .

داوطلبان به منظور دریافت این کارنامه باید به سایت azmoon.org مراجعه و لینک نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد را انتخاب کنند و با وارد کردن اطلاعات کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی ، کارنامه سبز خود را دریافت کنند . 


 مراحل مشاهده کارنامه سبز انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

 ورود به سایت azmoon.org

 انتخاب گزینه نتیجه انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه آزاد 

 درج اطلاعات خواسته شده ( کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد + کد ملی )



 راهنمای تصویری دریافت کارنامه سبز دانشگاه آزاد 99

 متقاضیان به منظور مشاهده کارنامه سبز دانشگاه آزاد خود باید به سایت azmoon.org مراجعه کنند و مطابق تصویر زیر بر روی لینک نتیجه انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی 99 کلیک کنند .







 در صفحه ای که باز می شود کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی را وارد کنید تا کارنامه سبز  برایتان نمایش داده می شود .








برای مشاهده نتایج رشته های با آزمون دانشگاه آزاد 99 کلیک کنید .

بیشتر بخوانید: کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد










کاربرد کارنامه سبز دانشگاه آزاد 99
هر چند کارنامه سبز دانشگاه آزاد به بررسی رتبه و تراز داوطلب پرداخته و نتایج اکتسابی را با آخرین نفر قبولی تا رشته محل قبولی داوطلب مقایسه می کند ، اما برخلاف کارنامه نهایی کنکور ، امکان بررسی اولویت های بعدی را در اختیار داوطلبان قرار نمی دهد .

به عبارت دیگر سیستم بررسی کارنامه دانشگاه آزاد ، فرم انتخاب رشته متقاضیان را به ترتیب اولویت بررسی کرده و به محض اعلام رشته محل قبولی ، بقیه انتخاب های داوطلب را بررسی نمی کند . از این رو داوطلبان در کارنامه خود صرفا شاهد رشته محل هایی خواهند بود که در آن پذیرفته نشده اند .

بنابراین درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته کنکور ، فقط مختص دانشگاه های سراسری بوده و دانشگاه آزاد چنین قابلیتی را در سامانه خود تعبیه نکرده است .

 مرکز مشاوره تخصصی هیوا آماده است که در تمام مراحل فرآیند شرکت در کنکور سراسری پاسخگوی سوالات داوطلبان باشد . در صورتی که داوطلبان در مورد کارنامه سبز دانشگاه آزاد 99 سوالی داشته باشند می توانند با مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و پرسش خود را با مشاوران تحصیلی این مرکز مطرح نمایند .

 در صورتی که در هیچ یک از انتخاب های خود پذیرفته نشدید می توانید شانس خود را در مراحل بعدی شامل تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ، تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد امتحان کنید همچنین می توانید در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، غیر انتفاعی ، پیام نور ، علمی و کاربردی شرکت کنید .

در ادامه بخوانید: کنکور 1400










سوالات متداول


1- در کارنامه سبز دانشگاه آزاد چه مواردی قابل مشاهده است ؟
مطابق متن مقاله  داوطلبان در این کارنامه علاوه بر محل قبولی ، رتبه و تراز خود رتبه آخرین نفر قبولی را نیز مشاهده خواهند کرد که برای اطلاع از جزئیات بیش تر می توانید متن مقاله را مطالعه کنید . 




2- داوطلبان کنکور دانشگاه آزاد در چه صورت می توانند درخواست تجدید نظر در فرم انتخاب رشته داشته باشند ؟
مطابق متن مقاله ، امکان بررسی اشتباه در انتخاب رشته تنها مختص داوطلبان دانشگاه های سراسری می باشد که برای اطلاع از جزئیات بیش تر می توانید به متن مقاله رجوع کنید .




3- برای مشاهده کارنامه سبز دانشگاه آزاد چه اطلاعاتی مورد نیاز است ؟
داوطلبان لازم است کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی خود را در فیلد های مربوطه وارد نمایند که در متن مقاله راهنمای تصویری نحوه دریافت کارنامه ارائه شده است .

منبع : کارنامه سبز دانشگاه آزاد 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lnjg
نظرتان را بنویسید