تخمین رتبه بر اساس درصد در کنکور 99

تخمین رتبه بر اساس درصد در کنکور 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
تخمین رتبه بر اساس درصد در کنکور 99
تخمین رتبه بر اساس درصد با توجه به کارنامه داوطلبان کنکور سراسری سال های گذشته انجام می گیرد درصد خطا این روش از تخمین رتبه بسیار پایین است و کاملا قابل استناد می باشد چون با توجه به داده های آماری و کارنامه های داوطلبان در چندین سال پیاپی صورت می پذیرد.
تخمین رتبه بر اساس درصد چگونه انجام می شود؟
در دفترچه سوالات آزمون سراسری، از هر درس تعداد مشخصی سوال وجود دارد که داوطلبان باید به آنان پاسخ دهند. هر درس ضریبی دارد و این ضرایب نقش و تاثیر مهمی در تعیین رتبه شما در کنکور دارد. زمانی که آزمون کنکور به پایان می رسد، داوطلبان فکر و ذهنشان درگیر رتبه کنکور، درصدهایی که در هر درس کسب کرده اند و بشدن نگران روز اعلام نتایج کنکور سراسری هستند. این نگرانی باعث می شود که کنجکاو باشند که چه رتبه ای قرار است در کنکور کسب نمایند که در اینجا تخمین رتبه بر اساس درصد مفید واقع می شود.

امروزه استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری فراگیر شده است. این نرم افزارهای تخمین رتبه براساس درصد، طراحی و برنامه نویسی شده اند تا داوطلبان بتوانند با استقاده از این نرم افزار تخمین رتبه بر اساس درصد، درصدهایی که در کنکور زده اند را در این نرم افزار وارد نمایند تا بصورت نسبی بفهمند که چه حدود رتبه ای در کنکور کسب می کنند.

جهت تخمین رتبه کنکور سراسری بر اساس درصد دروس – مشاوره و برنامه ریزی کنکور از طریق رتبه های برتر و مشاوره هدایت تحصیلی و استعدادیابی شغلی از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید
9099072952 – تماس از سراسر کشور 9092305587 – تماس از استان تهران
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب


تخمین رتبه بر اساس درصد چه کمکی در انتخاب رشته می کند؟

آیا می دانید در انتخاب رشته دانشگاه چه چیز اهمیت ویژه دارد؟
متوجه باشید ترازی که داوطلب در کنکور بدست می آورد اهمیت دارد نه رتبه در سهمیه. کارنامه اولیه را که نگاهی بیندازید انواع رتبه هایی که کسب نموده اید را می بینید : رتبه در سهمیه – رتبه کشوری – رتبه کل در سهمیه – آخرین رتبه مجاز و رتبه کل کشوری
داوطلبان توجه داشته باشید که رتبه هایی که در انتخاب رشته مورد استفاده قرار می گیرند و اهمیت دارند تنها رتبه در سهمیه و رتبه کشوری (بدون سهمیه) در هر زیر گروه خواهد بود.
سوابق تحصیلی نیز در تعیین رتبه کنکور تاثیر خواهد گذاشت. سوابق تحصیلی همان نمرات امتحانات نهایی است که 25 درصد در نتیجه آزمون سراسری دارد.


مزیت تخمین رتبه باز طریق نرم افزار
1- یکی از مزایای تخمین رتبه بر اساس درصد این هست که شما داوطلبان می توانید رشته مورد علاقه خود را هدف گذاری نمایید و برنامه ریزی کنکور خود را بر اساس این تخمین رتبه تنظیم نمایید که بدانید از چه درس هایی چه درصدهایی باید بزنید.

2- یکی دیگر از مزایای تخمین رتبه بر اساس درصد این است که شما داوطلبان با استفاده از تخمین رتبه بر اساس درصد، به یک احتمال نسبی می رسید که در کنکور حدودا به چه رتبه ای دست پیدا خواهید کرد.

3- شما می توانید نمونه سوالات آزمون سراسری سال قبل را تهیه و در شرایط کنکور قرار گرفته و آزمون را بطور کامل پاسخ دهید و سپس بر اساس درصدهایی که زده اید با استفاده از نرم افزار اقدام به تخمین رتبه بر اساس درصد اقدام نمایید تا بطور نسبی از رتبه ای که امکان دارد در کنکور بدست آورید مطلع شوید و با استفاده از این رتبه و درصدهای دروسی که زده اید می توانید برای رشته مورد علاقه خود برنامه ریزی نمایید.

ایناها مزایای تخمین رتبه بر اساس درصد می باشد که برای شما بازگو شد.
منبع : تخمین رتبه بر اساس درصد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QpO5
نظرتان را بنویسید