مشاوره با رتبه های تک رقمی کنکور

مشاوره با رتبه های تک رقمی کنکور
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
مشاوره با رتبه های تک رقمی کنکور
مشاوره با رتبه های تک رقمی کنکور از طریق تلفن فرصتی مناسب را در اختیار کلیه داوطلبان گرامی قرارداده تا با بهره گیری از تجربیات و روش های مطالعه و تست زنی آن ها راه را برای خود هموار سازند.

بیش از 20 رتبه های برتر کنکور تجربی -ریاضی – انسانی و هنر در مرکز مشاوره ایران تحصیل آماده برنامه ریزی و پشتیبانی شما تا روز کنکور هستند موفقیت شما با استفاده از تجربه و روش های تست زنی و برنامه ریزی مشاوران ما بسیار ساده خواهد بود.

کنکور ماراتن بزرگی است که هر سال عده زیادی از دانش آموزان در آن شرکت می‌کنند تا سرنوشت تحصیلی و شغلی خود را رقم بزنند. در این میان عده‌ای هم هستند که در این ماراتن تاریخ ساز می‌شوند و رتبه‌های تک رقمی کنکور را کسب می‌کنند که در نوع خود شگفتی بزرگی را رقم زده‌اند. کسب این رتبه‌ها آسان به دست نمی‌آید و پشت تمام این مقام‌ها برنامه ریزی‌های دقیق و منظم – تلاش مستمر و خستگی ناپذیر و صد البته روحیه بالا خوابیده است. بسیاری از داوطلبان کنکور کنجکاوند که این افراد چگونه به این موفقیت رسیده‌اند و مشتاقند تا راز موفقیت آنها را بدانند. پس چه بهتر که بتوانیم با رتبه های تک رقمی کنکور صحبت کنیم.
جهت مشاوره با رتبه‌های تک رقمی کنکور – مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری از سراسر کشور با مرکز تماس بگیرید
9099072952 – تماس از سراسر کشور 9092305587 تماس از استان تهران
تماس از طریق تلفن ثابت پاسخگویی 24 ساعته

مشاوره با رتبه های تک رقمی کنکور
کسب رتبه‌های تک رقمی با کلاس‌ های جور و واجور کنکوری محقق نمی‌شود. تلاش مستمر و هدفمند به همراه برنامه ریزی حساب شده می‌خواهد.صحبت های یک تن از نفرات برتر کنکور 98 را برای شما بازگو می‌کنیم. او به شما خواهد گفت که راز موفقیتش چه بوده و چگونه برنامه ریزی کرده‌ است تا موفق به کسب رتبه‌ی برتر کنکور 98 شده‌ است. علی فاطمی مفرد رتبه سوم رشته ریاضی فیزیک کنکور 98 به نکات مهمی همچون روش های مطالعه کنکور که می‌تواند به شما کمک کند تا در این راه به موفقیت برسید :


روش مطالعه برای موفقیت در کنکور از زبان علی فاطمی مفرد – مشاوره با رتبه های تک رقمی کنکور
من تا سال سوم توانستم تمام دروس را بصورت تشریحی مطالعه کنم. توجه داشته باشید که مطالعه عمیق و تشریحی دروس تا قبل از پیش دانشگاهی از اهمیت بسیار زیادی دارد. توصیه می‌کنم که تا قبل از پیش دانشگاهی سراغ روش‌های تستی نروید زیرا در دوران پیش دانشگاهی خیلی پیشرفت نمی‌کنید.


کلاس های کنکور – مشاوره با رتبه های تک رقمی کنکور
من در مدرسه غیردولتی درس خواندم و به کلاس‌های کنکور در موسسات نرفتم. در مدرسه ما از تابستان قبل از پیش دانشگاهی، کلاس‌های کنکور شروع شد و من در سال آخر در کلاس‌ های کنکور مدرسه شرکت کردم.

تاثیر فضای مدرسه روی تفکر دانش آموز – مشاوره با رتبه های تک رقمی کنکور
من در یک مدرسه مذهبی تحصیل کردم. در مدرسه ما به دانش آموزان یاد می‌دهند که برای خدمت به مردم تحصیل کنید نه برای پول … و این در ذهن دانش آموز نهادینه می‌شود که نباید با تفکر پول درآوردن به دانشگاه برود و مهندس بشود که این نوع تفکر موجب می‌شود که نتواند از تحصیلات خود برای پیشرفت کشور استفاده کند. به ما می‌گویند که برای پول درآوردن به بازار کار برویم نه دانشگاه. ما به دانشگاه می‌رویم تا تحصیل کنیم و به مردم خدمت کنیم.


تاثیر ورزش در درس خواندن فوق العاده است
ورزش کردن نباید فراموش شود زیرا موجب افزایش بازدهی مغز شده و در یادگیری دروس کمک زیادی می‌کند.


تنظیم ساعت خواب برای کنکور
من در دوران پیش دانشگاهی ساعات خواب خود را کم کردم البته بصورت علمی و قاعده مند. یعنی باید به مرور از ساعت خواب کم شود تا به تدریج و تا نوروز ساعت خواب به 6 ساعت تقلیل پیدا کند.


مطالعه در صبح از اصول موفقیت است
مطالعه در صبح را جدی بگیرید زیرا درس خواندن در ساعات اولیه صبح موجب بالاتر رفتن سطح یادگیری در کلاس‌های صبحگاهی می‌شود. در دین هم توصیه شده که در ساعات صبح مطالعه کنیم.

انتخاب رشته با کمک رتبه های برتر
من تصمیم داشتم در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف ادامه تحصیل بدهم ولی با مشورت اساتیدم نیم نگاهی به رشته مدیریت و رشته اقتصاد هم دارم. البته استادان به من پیشنهاد دادند به دلیل نیازی که کشور به نخبه‌های علوم انسانی دارد، در رشته مدیریت یا رشته اقتصاد تحصیل کنم زیرا در ایران مهندس خوب و نخبه زیاد است.

در کشورهای توسعه یافته برخلاف کشور ما که مردم اعتقاد دارند که انسانی‌ها درس نخوان هستند، در آن کشورها نخبگان در رشته‌های علوم انسانی تحصیل می‌کنند. ما اگر بخواهیم در دنیا به کشوری قدرتمند تبدیل شویم و نام ایران را بالا ببریم باید توجه بیشتری به علوم انسانی داشته باشیم.
امکان دارد برای ادامه تحصیل رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف را در دوران کارشناسی انتخاب کنم و تحصیلات تکمیلی را در رشته اقتصاد ادامه دهم.
در پایان از پدر و مادرم تشکر می‌کنم که نقش پررنگی در موفقیت و حمایت از من داشتند.
منبع : مشاوره با رتبه های تک رقمی کنکور
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/RqLw
نظرتان را بنویسید