آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح

آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح 1400 همزمان با آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی برگزار می شود. آن دسته از داوطلبانی که قصد ثبت نام آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور را دارند، می بایست واجد شرایط سنی بوده و در نتایج اولیه موفق به کسب حد نصاب نمره شوند.




سازمان قضایی نیروهای مسلح برای جذب نیروهای متخصص به این سازمان اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند. داوطلبانی که علاقه مند به استخدام سازمان قضایی نیروهای مسلح 1400 می باشند، می توانند مراحل ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح را انجام دهند و در زمان برگزاری این آزمون، در این آزمون شرکت نمایند.

داوطلبانی که نمره قبولی در آزمون را کسب کنند می توانند مراحل پذیرش و شرکت در مصاحبه های حضوری در سازمان قضایی نیروهای مسلح را انجام دهند. ثبت نام در این آزمون که همزمان با سایر آزمون های استخدامی برگزار می شود، دارای شرایطی بوده که در اطلاعیه سایت سنجش منتشر می شود. در این مقاله قصد داریم برای آشنایی بیشتر با این مراحل به بررسی با جزئیات ثبت نام، برگزاری، مصاحبه و اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح 1400 بپردازیم.



زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح 1400
آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح 1400 در گروه آزمون های استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی قرار می گیرد و بدیهی است که برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح، باید در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی ثبت نام نمود. لذا زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح، همزمان با زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور آغاز می شود و همزمان با اتمام آن، به پایان می رسد.



زمان ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در سال 1400 مشخص نشده است و مشخص نیست که در چه بازه زمانی قرار است این آزمون برگزار شود. آخرین دوره از برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی به سال 1399 بر می گردد که داوطلبان از 20 شهریور ماه تا پایان 29 شهریور ماه مجاز به ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح بودند.





زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح 1400 به محض اعلام در اینجا قرار می گیرد.



بنابراین، پیش بینی می شود که برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح در سال 1400، یک بازه زمانی 9 الی 10 روزه ای در نظر گرفته شود تا متقاضیان بتوانند به راحتی مراحل ثبت نام در این آزمون را انجام دهند.



بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی





نحوه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح 1400
همانطور که در این مقاله به آن اشاره شد، آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح در گروه آزمون های استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی قرار می گیرد و داوطلبان شرکت در این آزمون می بایست به سایت سنجش مراجعه کرده و در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی ثبت نام نمایند.



مجری برگزاری آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی، سازمان سنجش و آموزش کشور می باشد. بدیهی است که مراحل ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام خواهد شد. بنابراین، لازم است که متقاضیان ثبت نام در این آزمون، در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و مراحل مربوط به ثبت نام در این آزمون را انجام دهند.



برای ثبت نام در آزمون های فراگیر دستگاه های اجرایی لازم است که افراد حتما در مهلت ثبت نام آزمون استخدامی به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند؛ چرا که لینک مربوط به ثبت نام در این آزمون تنها در این زمان فعال خواهد بود.







متقاضیان شرکت در این آزمون می بایست که حتما فرم مربوط به ثبت نام سازمان سنجش را تکمیل نمایند تا مراحل ثبت نام آن ها در آزمون به درستی انجام شود. بدیهی است که یکی از الزامات مربوط به ثبت نام آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح 1400، پرداخت هزینه مربوط به ثبت نام در آزمون می باشد که هزینه با خرید کارت اعتباری در سایت سازمان سنجش پرداخت می شود. بنابراین، به طور کلی مراحل ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح در سایت سازمان سنجش به شرح زیر می باشد.



1) ورود به سایت سازمان سنجش در زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح

2) ورود به بخش «آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی» در منوی سازمان سنجش و آموزش کشور

3) ورود به لینک ثبت نام در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی

4) خرید کارت اعتباری مربوط به ثبت نام در آزمون

5) وارد کردن شماره سریال مربوط به کارت اعتباری خریداری شده

6) تکمیل فرم ثبت نام در آزمون و اتمام مراحل ثبت نام



بیشتر بخوانید: هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی









شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح 1400
آن دسته از داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح 1400 را دارند، می بایست که حتما قبل از انجام مراحل ثبت نام در این آزمون، از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی مطلع باشند تا در صورتی که دارای شرایط لازم هستند، مراحل ثبت نام در این آزمون را انجام دهند. شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی منتشر می شود.



شرایط عمومی استخدام در سازمان قضایی نیروهای مسلح 1400



1) دارا بودن تابعیت ایرانی برای داوطلبان

2) اعتقاد و التزام به قانون اساسی کشور اسلامی ایران

3) اعتقاد داشتن به دین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون جمهوری اسلامی ایران

4) داشتن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت قانونی

5) داشتن سلامت جسمی، روحی و روانی کامل

6) داشتن توانایی لازم برای انجام امور مربوط به شغل انتخابی داوطلبان

7) نداشتن هرگونه اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات

8) داوطلبان نباید هرگونه سابقه محکومیت جزایی موثر داشته باشند.

9) داوطلبان نباید هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی کشور که توسط مراجع قضایی صادر شده باشد، داشته باشند.

10) متقاضیان استخدام سازمان قضایی نیروهای مسلح نباید جزو نیروهای بازخرید دستگاه های اجرایی باشند و یا بازنشسته شده باشند.

11) با توجه به قانون، متقاضیان استخدام سازمان قضایی نیروهای مسلح که تصدی پست های سازمانی در دستگاه های اجرایی کشور به صورت رسمی و یا پیمانی هستند، پس از پذیرفته شدن در آزمون مشترک فراگیر در زمان استخدام، نباید جزو نیروهای استخدام رسمی و یا پیمانی دستگاه های اجرایی باشند.



شرایط اختصاصی استخدام در سازمان قضایی نیروهای مسلح 1400



1) داوطلبان متقاضی ثبت نام در این آزمون باید دارای مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد باشند.

2) داشتن حداقل 20 سال و حداکثر 35 سال برای دارندگان مدرک کارشناسی و داشتن حداقل 20 سال و حداکثر 40 سال برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد برای داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون الزامی است.



بیشتر بخوانید: دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی







مدارک ثبت نام آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح 1400
آن دسته از داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور 1400 را دارند، می بایست که پیش از شروع فرآیند ثبت نام در این آزمون، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح را تهیه کنند و در روز ثبت نام در این آزمون در فرم ثبت نام وارد نمایند.



به طور کلی، در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور نیازی به ارائه مدارک خاصی نیست و تنها آپلود تصویر داوطلبان جهت ثبت نام در این آزمون کفایت می کند؛ اما متقاضیانی که در مرحله اول آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی قبول شده اند، می بایست برای احراز شرایط ثبت نام خود یک سری مدارک را به سازمان قضایی نیروهای مسلح ارائه کنند.



بنابراین، در سایت سازمان سنجش و در هنگام ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح نیازی به ارائه مدارک خاص نیست و تنها داوطلبان باید تصویر 3 در 4 خود را در فرم ثبت نام آپلود نمایند. همچنین، لازم است که داوطلبان اطلاعات لازم را برای تکمیل فرم ثبت نام در سایت سازمان سنجش در اختیار داشته باشند.



بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی
رشته های تحصیلی و شغلی آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح 1400
متقاضیانی که قصد ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح 1400 را دارند، می بایست که از شرایط ثبت نام در این آزمون مطلع باشند. یکی از شرایط ثبت نام در آزمون، داشتن شرایط رشته تحصیلی می باشد که معمولا در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی این شرایط به طور دقیق ذکر شده است.



در آخرین دوره از برگزاری آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح، تنها بعضی از کدهای شغلی پذیرش داشتند که این کدهای شغلی توسط سازمان قضایی نیروهای مسلح به داوطلبان اعلام شده بود. در جدول زیر می توانید شغل های مورد نیاز سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که این شغل ها مربوط به سال 1399 می باشند و ممکن است در سال های آینده و دوره های برگزاری آینده آزمون لیست شغل های مورد نیاز تغییر پیدا کند.



لیست شغل های آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح
عنوان شغل ظرفیت مورد نیاز در کل کشور
کاردان حقوقی 114 نفر
حسابدار 18 نفر
کاردان شبکه 15 نفر
کارشناس تحلیل گر سیستم 6 نفر


بیشتر بخوانید: شغل های مورد نیاز دستگاه های اجرایی
زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح 1400
همانطور که در این مقاله هم به آن اشاره شد، آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح زیر نظر سازمان سنجش و همزمان با زمان برگزاری آزمون استخدامی مشترک دستگاه های اجرایی برگزار می شود. بنابراین، زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح بستگی به تاریخ برگزاری آزمون استخدامی مشترک دستگاه های اجرایی دارد.



در آخرین دوره از برگزاری آزمون استخدامی مشترک دستگاه های اجرایی، داوطلبان در تاریخ 11 و 12 دی ماه در سال 1399 در آزمون استخدامی مشترک دستگاه های اجرایی شرکت کردند. البته زمان برگزاری این آزمون به علت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود و در نهایت در این تاریخ برگزار شد.



لازم به ذکر است که کارت ورود به جلسه آزمون در تاریخ 7 دی ماه در سایت سازمان سنجش قرار گرفت و داوطلبان می توانستند این کارت را دریافت و پرینت نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن کارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی الزامی می باشد.



بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
مصاحبه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح 1400
پس از برگزاری آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح 1400، آن دسته از متقاضیانی که موفق به دریافت حد نصاب نمره قبولی در زمان اعلام نتایج اولیه آزمون های استخدامی شده باشند، می توانند خود را برای مصاحبه این آزمون آماده نمایند.



زمان و آدرس محل دعوت به مصاحبه از طریق سایت استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح به نشانی imj.ir منتشر می شود. داوطلبان می بایست با توجه به تاریخ انجام مصاحبه به آدرس مشخص شده مراجعه کرده و مورد پذیرش قرار گیرند. اگر داوطلبی برای انجام مرحله مصاحبه استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح اقدام نکند، جزو انصرافی ها تلقی خواهد شد.



به همراه داشتن برخی مدارک در زمان مصاحبه سازمان قضایی نیروهای مسلح الزامی است. از جمله این مدارک، فرم قبولی اولیه در آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح 1400، کارت ملی، انواع مقالات چاپ شده و مدارک زبان (در صورت داشتن) می باشد. برای آشنایی با مصاحبه آزمون های استخدامی می توانید به مطالعه مقاله زیر بپردازید.



بیشتر بخوانید: مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح 1400
آن دسته از داوطلبانی که موفق به شرکت در آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح شده اند، می بایست در زمان اعلام نتایج آزمون های استخدامی به سایت سنجش مراجعه و نتیجه خود را دریافت نمایند. مراحل اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح به سه مرحله زیر تقسیم بندی می شود.



اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح 1400



در این مرحله نتایج قبول شدگان در آزمون کتبی استخدامی مشترک فراگیر منتشر می شود. زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی معمولا یک ماه بعد از برگزاری آزمون می باشد و داوطلبان می توانند از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور این نتایج را دریافت نمایند.



در مرحله دوم، داوطلبانی که در آزمون کتبی قبول شده اند، موظف هستند که مدارک مورد نیاز را برای سازمان قضایی نیروهای مسلح ارسال کنند. پس از ارسال این مدارک، داوطلبانی که شرایط صلاحیت آن ها احراز شوند، مجاز به انجام مراحل بعدی، یعنی شرکت در مصاحبه آزمون استخدامی می شوند. لیست اسامی داوطلبان دارای صلاحیت در سایت سازمان قضایی نیروهای مسلح منتشر می شود.



اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح 1400



آن دسته از داوطلبانی که در مصاحبه های حضوری و تخصصی سازمان قضایی نیروهای مسلح شرکت کرده اند، می بایست منتظر اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح باشند. فرآیند برگزاری مصاحبه های حضوری و تخصصی کمی زمان بر بوده و ممکن زمان اعلام نتایج نهایی به سال بعد از برگزاری آزمون موکول شود.



کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص ثبت نام آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح 1400 را به داوطلبان ارائه داده و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.



در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی



سوالات متداول


1- زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح چه تاریخی است ؟
زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح همزمان با ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بوده که در متن مقاله به آن اشاره شده است.




2- شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام در استخدام سازمان قضایی نیروهای مسلح چیست ؟
شرایط ثبت نام سازمان های نیروی مسلح به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم شده و لیست مدارک آن در متن مقاله ارائه شده است.




3- زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح چه تاریخی است ؟
مطابق متن مقاله، زمان برگزاری و اعلام نتایج استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح همزمان با دستگاه های اجرایی بوده و در طی اطلاعیه هایی اعلام می شود.

منبع : آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yVq6
نظرتان را بنویسید