تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشگاه پیام نور به صورت بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو در دو نوبت مهر ماه و بهمن ماه 1400 برای متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل در این دانشگاه می کند. اطلاع از مهلت ثبت نام در ورودی مهر و بهمن و تمدید آن سبب شده تا داوطلبان جا مانده از ثبت نام امکان نام نویسی در این فرآیند را داشته باشند.




دانشگاه پیام نور این فرصت را برای متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه ها فراهم کرده تا به صورت بدون کنکور و تنها با وارد کردن اطلاعات کارنامه ای خود نظیر معدل مقطع قبلی، اقدام به ثبت نام در این فرآیند نمایند. دانشگاه پیام نور دارای رشته های متنوعی بوده و نسبت به سایر دوره ها، شهریه کمتری را دریافت می نماید.

با توجه به اینکه مهلت ثبت نام در بدون کنکور دانشگاه پیام نور، معمولا محدود بوده و برخی از داوطلبان به علت عدم آگاهی از زمان شروع و پایان آن، از نام نویسی جا می مانند، در این مقاله قصد داریم به شرح زمان ثبت نام و همچنین تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 بپردازیم.



مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400
دانشگاه پیام نور مانند بسیاری از دانشگاه های دیگر کشور دو بار در سال اقدام به جذب دانشجو در مقطع کارشناسی (پیوسته) می کند، دانشجویان متقاضی برای تحصیل در دانشگاه بدون کنکور پیام نور می توانند با یا بدون استفاده از سهمیه پذیرش بدون کنکور پیام نور یک بار برای ورودی مهر ماه و یک بار هم برای ورودی بهمن ماه دانشگاه بدون کنکور پیام نور ثبت نام نمایند.



ثبت نام دانشگاه بدون کنکور پیام نور برای ورودی مهر ماه همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری رخ می دهد، همچنین زمان آن طبق اعلام سازمان سنجش از 14 تا 20 مرداد ماه بود که تا 5 شهریور ماه تمدید شد.



ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 برای ورودی بهمن ماه با استناد بر اینکه سال گذشته اواخر آذر ماه شروع شده بود پیش بینی می شود که امسال نیز از اواخر آذر ماه شروع شده و تا اوایل دی ماه ادامه پیدا کند.





ثبت نام بدون کنکور پیام نور مهر ماه 1400 از 14 مرداد لغایت 5 شهریور ماه می باشد.



اطلاعیه های مربوط به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 در سایت سازمان سنجش قرار گرفته و همزمان با شروع ثبت نام بدون کنکور پیام نور لینک مختص به آن در سایت سازمان سنجش فعال می گردد.



بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه پیام نور





تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400
با توجه به اینکه متقاضیان رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور زیاد هستند و عده ای به دلایل مختلف از ثبت نام جا می مانند از این رو مهلت ثبت نام بدون کنکور پیام نور هر ساله تمدید می گردد.



پیش تر گفته شد مهلت ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1400 برای ورودی مهر ماه معمولا از اوایل مرداد ماه شروع می شود و تا اوایل شهریور ماه ادامه پیدا می کند. طبیعتا بعد از پایان یافتن این بازه زمانی مجددا زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور برای ورودی مهر ماه تمدید شده و متقضیان رشته های بدون کنکور کارشناسی وقت داشته تا با ثبت نام در بدون کنکور دانشگاه پیام نور شانس قبولی خود را بر اساس سوابق تحصیلی امتحان کنند.



همچنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای ورودی بهمن ماه سال گذشته هم از اواخر آذر ماه یعنی 30 آذر ماه شروع شد و تا 3 دی ماه ادامه پیدا کرد. ثبت نام این فرآیند نیز تا سه روز دیگر یعنی تا تاریخ 6 دی ماه برای ثبت نام متقضیان جامانده ادامه پیدا کرد.





مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 تا 5 شهریور ماه تمدید شد.



با استناد به زمان ثبت نام و تمدید زمان ثبت نام بدون کنور دانشگاه پیام نور در سال گذشته می توان گفت که امسال هم تاریخ این رویداد ها طبق روال سال گذشته باشد با این حال زمان تمدید ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1400 به محض اعلام آن توسط  سازمان سنجش در اینجا اعلام می شود.



بیشتر بخوانید: سایت سنجش پیام نور









مشاوره مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400
همانطور که پیش تر گفته شد دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی که مورد تایید وزارت علوم می باشد و همچنین اعتبار مدرک پیام نور هم توسط وزارت علوم تایید می شود شرایط ایده آلی را برای دانشجویانش فراهم می کند که این امر باعث تقاضای زیاد دانشجویان برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی می شود. از جمله این شرایط ها می توان به تنوع رشته محل های دانشگاهی، قیمت پایین شهریه، سهولت در تغییر رشته دانشگاهی، عدم اجبار دانشجو به حضور در کلاس ها، امکان ادامه تحصیل تا مقطع دکترا برای دانشجو و ... اشاره کرد.



با توجه به تمام موارد ذکر شده بالا اطلاع به موقع از شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور حائز اهمیت است چرا که به علت محدود بودن زمان ثبت نام و مشخص نبودن زمان و مهلت تمدید ثبت نام و همچنین شلوغی سایت در زمان مقرر ثبت نام عده  ای از متقاضیان از ثبت نام جا می مانند و نمی توانند شانس خود را در قبولی رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور امتحان کنند.



از این رو پیشنهاد می شود زمان ثبت نام خود را به روز های آخر موکول نکرده و حتما دفترچه ثثبت نام بدون کنکور پیام نور را مطالعه کنید.



دفترچه رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور را قبل از شروع زمان ثبت نام دانلود کنید و از مدارک لازم برای ثبت نام پیام نور به صورت کامل آگاه شوید.



مدارک خود را آماده کنید و با استفاده از فرم پیش نویس انتهای دفترچه مدارک خود را مورد بررسی قرار دهید و پس از کسب اطمینان از موارد فوق برای ثبت نام اقدام کنید.



کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 را در اختیار متقاضیان گذاشته و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط با این حیطه را دریافت نمایید.



در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور









سوالات متداول


1- زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 چه موقع است؟
زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 در هر دو ورودی مهر ماه و بهمن ماه پیش بینی می شود مانند روال سال های گذشته باشد که تاریخ دقیق آن در متن مقاله به طور دقیق شرح داده شده است.




2- آیا زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1400 تمدید می شود؟
با توجه به سال های گذشته که زمان این رویداد تمدید شد پیش بینی می شود امسال نیز مهلت ثبت نام تمدید گردد. همچنین در متن مقاله به تاریخ تمدید ثبت نام بدون کنکور پیام نور در سال های گذشته اشاره شده است.




3- لیست رشته های پیام نور به صورت بدون کنکور چیست ؟
لیست رشته های دانشگاه پیام نور متنوع بوده که در متن مقاله به آن اشاره شده است.

منبع : تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xRpl
نظرتان را بنویسید