بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار با اهمیت است ، زیرا تعداد برندهای شناخته و ناشناخته وارداتی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی از کشورهای حوزه خلیجفارس ، جنوب شرق آسیا و چین ، هر روز بیشتر میشود. از سوی دیگر تعداد شرکتهای تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی داخلی بیشتر رو به ازدیاد است. یک کارآفرین جدید باید با بسیاری از رقبا برای زنده ماندن رقابت نماید. برندهای لوازم آرایشی کوچک نیاز به یک طرح کسبوکار ( بیزینس پلن ) هوشمندانه دارد. این برنامه نه تنها باید در خصوص نحوه رقابت با رقبای جدید کنونی باشد، بلکه باید حاوی برنامهای برای رهبریت بازار محصولات آرایشی باشد. هیچ راه میانبری برای دستیابی به مقام اول سهم بازار وجود ندارد.
در ایالاتمتحده، ارزش بازار لوازم آرایشی بیش از 60 میلیارد دلار است. ارزش بازار لوازم آرایشی ایران بیش از 350 میلیارد تومان است. بزرگترین سهم بازار در کل تجارت ایران عمدتا از چهار بخش است – آرایش، عطر، مراقبت از پوست و لوسیون و محصولات مراقبت از مو. انتظار میرود تمام این بخشهای بازار به طور پیوسته رشد کند. بنابراین برند لوازم آرایشی شما دارای فرصتهای رشد زیادی است. بنابراین بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی امری حیاتی است.
بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی

ذخیره سازی
1
0
اشتراکگذاری
گزارش تخلف
ShortURL as
Linkp.ir
مطلب بعدی
ماتریس TOWS چیست ؟
نظرتان را بنویسید