افزایش آگاهی از برند
افزایش آگاهی از برند یکی از مفاهیم مرتبط با برند است و یکی از خواستههای بسیار مهم هر مدیریت برند یا مدیر بازاریابی در برنامهریزی برندینگ است . اما مسئله اینجاست که از خواسته تا عمل راهی درازی است . برای تدوین استراتژی افزایش آگاهی از برند ابتدا باید درک درستی از مفهوم آگاهی از برند Brand Awareness داشت تا بتوان آن را به صورت یک برنامه عملیاتی رو کاغذ نوشت. استراتژی آگاهی از برند اگر دقیق طراحیشده باشد، حتما بهطور مستقیم بر فروش تاثیر میگذارد. یک استراتژی آگاهی از برند عالی نیاز به یک رویکرد چندجانبه برای بهبود تعامل نام تجاری با مشتریان گذشته، فعلی و آینده است.
افزایش آگاهی از برند با نرخ بازگشت سرمایه ROI بالا

ذخیره سازی
2
0
اشتراکگذاری
گزارش تخلف
برچسب ها
ShortURL as
Linkp.ir
مطلب قبلی
استراتژی فروش چیست ؟
مطلب بعدی
بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی
نظرتان را بنویسید