زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری بهداشت 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400، داوطلبان می توانند به سایت مرکز سنجش پزشکی مراجعه کرده و فهرست انتخاب هایی که در آن دعوت به مصاحبه شده اند را مشاهده نمایند که احتمال می رود در اواخر مرداد ماه این نتایج اعلام شود .




انتخاب رشته یکی از مهمترین مراحل آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 است که در آن داوطلبان کدرشته محل های مورد نظرشان را ثبت کرده و سپس منتظر فرا رسیدن زمان اعلام نتایج انتخاب رشته می شوند . داوطلبانی که حدنصاب نمره لازم را کسب کرده باشند به تعداد دوبرابر ظرفیت به مصاحبه دعوت می شوند .

آن دسته از متقاضیانی که به مصاحبه دانشگاه های علوم پزشکی دعوت شده اند می بایست با توجه به برنامه زمانی مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1400، برای حضور در جلسه مصاحبه به مناطق آمایشی مراجعه نمایند . از آنجا که اطلاع یافتن از زمان نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400 موجب می شود داوطلبان خود را به موقع برای شرکت در مصاحبه آماده نمایند ، در ادامه تاریخ اعلام این نتایج اطلاع رسانی شده است .



زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400
زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت معمولا چند هفته پس از مرحله انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت بوده و تاریخ اعلام نتایج آن در سال 1400 ممکن است مانند سال های گذشته در مرداد ماه باشد .

داوطلبان گرامی می توانند با عضویت در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام دکتری تخصصی هیوا به محض انتشار زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400 ، از این موضوع مطلع شوند .




پس از مشخص شدن زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 این مقاله به روز رسانی می شود .



حتما بخوانید: راهنمای اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400






مرحله بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400
پس از قرار گرفتن نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400 بر روی سایت sanjeshp.ir ، مشخص می شود که هر داوطلب به مصاحبه کدام دانشگاه ها دعوت شده است ؛ در صورتی که تراز آزمون کتبی داوطلب از حد نصاب تعیین شده کمتر باشد یا در جمع دوبرابر ظرفیت رشته قرار نگرفته باشد ، به دانشگاه مورد نظر برای مصاحبه دعوت نمی شود .

حال آن که داوطلبان از نتیجه انتخاب رشته خود مطلع شدند ، در صورت پذیرفته شدن می بایست اطلاعیه های مرکز سنجش پزشکی را دنبال کرده و از زمان برگزاری مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1400 باخبر شوند تا با آمادگی کامل در این جلسات حضور یابند .










مشاوران تحصیلی مرکز مشاوره هیوا آماده اند به شما در آماده شدن برای جلسه مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1400 یاری رسانند و نیز می توانید از طریق تماس تلفنی سوالات خود را با مشاوران هیوا در میان بگذارید تا در اسرع وقت راهنمایی های کاملی در اختیار شما قرار گیرد .

در ادامه بخوانید: صفر تا صد مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1400









سوالات متداول


1- نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت چه زمانی اعلام می شود ؟
زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت احتمالا در مرداد ماه خواهد بود که به محض اعلام ، این مقاله به روزرسانی می شود .




2- چگونه می توان نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت را مشاهده کرد ؟
نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت بر روی سایت مرکز سنجش پزشکی منتشر می شود که لینک دسترسی به نتایج این آزمون به محض فعال شدن در متن مقاله قرار می گیرد .




3- در چه صورت داوطلب به مصاحبه دکتری وزارت بهداشت دعوت نمی شود ؟
مطابق متن مقاله در صورتی که تراز آزمون کتبی داوطلب از حد نصاب نمره رشته محل ها کمتر باشد و یا  داوطلب در جمع دو برابر ظرفیت آن رشته قرار نگرفته باشد به مصاحبه دعوت نخواهد شد .

منبع : زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری بهداشت 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/nwL4
نظرتان را بنویسید