ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دواطلبان شرکت در آزمون مدارس ماندگار البرز 1400 - 1401 جهت اصلاح اطلاعات اشتباه در فرم ثبت نام می توانند در زمان مقرر به سایت  azmoon.tehranedu.ir مراجعه کرده و به ویرایش اطلاعات ثبت نام خود بپردازند . 




 آزمون ثبت نام مدارس البرز تنها برای دانش آموزان پایه تحصیلی نهم برگزار شده و تنهلا مختص ورود به پایه دهم متوسطه دوم برگزار می شود همچنین ثبت نام در مدارس ماندگار البرز 1400 - 1401 دارای محدودیت جنسیتی بوده و تنها دانش آموزان پسری که علاقه مند به تحصیل در این مدارس هستند می توانند در مدارس البرز ثبت نام نمایند .

مدارس ماندگار البرز 1400 - 1401 داری امکانات آموزشی و تحصیلی ویژه ای بوده و به رشد و تقویت هوش دانش آموزان خود  توجه بالایی دارند به همین دلیل با وجود این که این مدارس تنها در شهر تهران دایر هستند اما توجه داوطلبان زیادی را به خود جلب نموده اند .

با توجه به این که ممکن است داوطلبان در زمان ثبت نام آزمون دبیرستان های ماندگار البرز 1400 - 1401 در وارد کردن اطلاعات خواسته شده دچار خطا یا اشتباه شده باشند لذا قصد داریم ادامه این مقاله به بررسی مواردی همچون زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دبیرستان های ماندگار البرز 1400 - 1401 و نحوه ویرایش اطلاعات بپردازیم .



زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401
شرایط آموزشی بسیار مناسب مدارس پسرانه ماندگار البرز و قرار گرفتن آن ها در میان برترین مدارس کشور دواطلبان و علاقه مندان بسیاری را ترغیب به ثبت نام در این دبیرستان ها می نمایند . بسیاری از موارد و آموزش های ارائه شده در مدارس ماندگار البرز 1400 - 1401 از جنبه های مختلف علمی و آموزشی ویژه ای برخوردار بوده و تحصیل در این مدارس آینده روشنی را برای دانش آموزان متوسطه دوم رقم خواهد زد .

با توجه به این که داوطلبان آزمون پایه دهم در زمان ثبت نام باید رشته تحصیلی مورد نظر خود جهت ادامه تحصیل را انتخاب نمایند ، بنابراین باید دقت لازم را در ثبت نام دبیرستان البرز 1400 - 1401 به کار گیرند چرا که در صورت قبولی در آزمون صرفا اجازه تحصیل در همان رشته انتخابی خود را داشته و مجاز به تغییر رشته نیستند .

با توجه به شرایط ایجاد شده و تغییر برنامه ریزی ها و زمان بندی های مدارس و مراکز آموزشی مختلف در حال حاضر نمی توان تاریخ دقیقی را برای زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دبیرستان های ماندگار البرز 1400 - 1401 مشخص کرد اما در صورت اعلام هر گونه زمان بندی در رابطه با تاریخ ثبت نام آزمون مدارس البرز 1400 - 1401 با ذکر جزئیات کامل در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .





در حال حاضر زمان مشخصی برای ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دبیرستان های ماندگار البرز 1400 - 1401 مشخص نشده است به محض اعلام تاریخ دقیق در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد .





بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون دبیرستان ماندگار البرز





نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401
انجام درست فرآیند ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401 دارای اهمیت بسیار زیادی است چرا که در صورت ثبت اطلاعات نادرست در زمان ویرایش علاوه بر این که اجازه مجددی برای انجام این کار وجو نخواهد داشت ، در زمان برگزاری آزمون نیز مشکلاتی بسیاری برای دانش آموز ایجاد شده و ممکن است از شرکت در آزمون باز بماند .

بنابراین باتوجه به موارد عنوان شده ، در این قسمت مراحل ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401 را به صورت راهنمای تصویری و با شرح جزئیات ارائه می نماییم . 



راهنمای تصویری نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401 



 ابتدا با درج آدرس اینترنتی azmoon.tehranedu.ir در مرورگر خود وارد سامانه ثبت نام آزمون مدارس ماندگار البرز 1400 - 1401 شوید .







  در صفحه نخست سامانه گزینه مربوط به ثبت نام مدارس البرز در پایه دهم را انتخاب نمایید .







 در صفحه باز شده روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید .







 سپس کد ملی و رمز عبور خود را وارد کرده و روی گزینه ورود کلیک کنید .







در انتها و پس از ویرایش اطلاعات ثبت نام ، هزینه ثبت نام در آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401 پرداخت کرده و رسید نهایی را دیافت نمایید .









تصاویر ارائه شده در راهنمای تصویری فوق مربوط به ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون در سال تحصیلی گذشته می باشد . در صورت ایجاد هرگونه تغییر در مراحل ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دبیرستان های ماندگار البرز 1400 - 1401 تصاویر بالا به روز رسانی خواهند شد .



بیشتر بخوانید:  نحوه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401









 در صورت داشتن هر گونه سوال درباره ویرایش ثبت نام آزمون مدارس ماندگار البرز 1400 - 1401 می توانید از طریق خدمات تلفنی مشاوره تحصیلی هیوا با کارشناسان با تجربه ما ارتباط برقرار کنید . در ضمن توصیه می شود برای دریافت به موقع اخبار و اطلاعیه ای مدارس مختلف در کانال تلگرام مدارس عضو باشید و یا پیج اینستاگرام مدارس را دنبال کنید . 



در ادامه بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان ماندگار البرز









سوالات متداول


1- زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام دبیرستان البرز در چه تاریخی است ؟
در حال حاضر زمان دقیقی برای ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون مدارس ماندگار البرز 1400 - 1401 مشخص نشده است به محض اعلام تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .




2-  ویرایش اطلاعات ثبت نام دبیرستان البرز به چه صورت انجام می شود ؟
به صورت اینترنتی و در سایت آموزش و پرورش تهران که در این مقاله آدرس این سایت ارائه شده است .




3- آیا داوطلبان آزمون دبیرستان ماندگار البرز بعد از قبولی امکان تغییر رشته در این مدرسه را دارند ؟
همان طور که در این مقاله اشاره شد ، داوطلبان باید در انتخاب رشته خود در حین ثبت نام در این مدرسه دقت کنند چرا که بعد از قبولی باید در همان رشته قبولی تحصیل نمایند .

منبع : ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mvKp
نظرتان را بنویسید