اعلام نتایج کاردانی فنی حرفه ای

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که موفق به ثبت نام در پذیرش رشته های بدون آزمون و یا با آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1400 شده اند می توانند مدتی پس از برگزاری آزمون کاردانی فنی سال جاری از نتایج پذیرش خود مطلع شوند . نتایج رشته های با آزمون و بئون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400  بصورت همزمان اعلام می شود .




کنکور کاردانی فنی حرفه ای مختص فارغ التحصیلان هنرستان و کاردانش می باشد و تنها راه برای ورود به دانشگاه های دولتی روزانه و شبانه در رشته های فنی حرفه ای است . البته از سال 98 به بعد فارغ التحصیلان رشته های نظری نیز می توانند برای کاردانی ناپیوسته ثبت نام کنند .

 معمولا هر ساله بعد از برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای ( برای رشته های با آزمون ) ، نتایج نهایی پذیرش داوطلبان در رشته های با آزمون و بدون ازمون صرفا بر اساس سوابق تحصیلی بصورت همزمان از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام می شود .

لذا به منظور اطلاع رسانی هر چه دقیق تر، در ادامه این مقاله زمان و نحوه اعلام شدن نتایج کاردانی فنی حرفه ای 1400 و راهنمای مشاهده جواب پذیرش کاردانی فنی حرفه ای سال جاری را ارائه داده ایم .



زمان اعلام نتایج کاردانی فنی حرفه ای 1400
معمولا هر ساله نتایج نهایی پذیرش رشته های بدون کنکور و با کنکور کاردانی فنی حرفه ای از سوی سازمان سنجش اعلام می شود که تاریخ دقیق اعلام نتایج پذیرش این مقطع نیز با انتشار اطلاعیه مجری پذیرش این آزمون یعنی سازمان سنجش مشخص می شود .



طبق رویه اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای در دوره های اخیر ، معمولا هر ساله نتایج نهایی این آزمون نیمه های مهر ماه اعلام می شود و لذا با استناد به این موضوع احتمالا نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای سال 1400 نیز احتمالا در بازه زمانی مهر ماه اعلام خواهد شد .





نتایج کاردانی فنی حرفه ای 1400 احتمالا در بازه زمانی مهر اعلام می شود .



به محض اعلام شدن نتایج کاردانی فنی حرفه ای 1400 در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

حتما بخوانید: اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی فنی و حرفه ای



نحوه اعلام نتایج کاردانی فنی حرفه ای 1400
متقاضیان برای مشاهده نتایج خود می توانند با مراجعه به سایت سنجش کنکور کاردانی به نشانی sanjesh.org و انتخاب بخش کاردانی فنی حرفه ای از منوی سمت راست تصویر و کلیک روی اعلام نتایج کاردانی فنی حرفه ای 1400 وارد لینک اعلام نتایج شوند .



1- برای ورود به سایت سازمان سنجش ، آدرس " sanjesh.org " و یا عبارت " سایت سازمان سنجش " را در قسمت مرورگر سیستم خود تایپ نمایید .







2 - پس از ورود به سایت سازمان سنجش از منوی رنگی صفحه باز شده " کاردانی فنی و حرفه ای " را انتخاب نمایید .







3 - با کلیک بر روی گزینه "  اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی فنی حرفه ای سال 1400 " وارد سامانه اعلام نتایج شوید .







4 - در سامانه اعلام نتایج هر داوطلببه دو روش می تواند نتایج خود را مشاهده نماید .


روش اول : طبق این روش داوطلبان می بایست شماره پرونده 6 رقمی و شماره شناسنامه خود را وارد نمایند .

روش دوم : در این روش لازم است هر داوطلب علاوه بر شماره داوطلبی ، شماره شناسنامه خود را نیز وارد نمایند .






داوطلبانی که به اطلاعات ثبت نامی خود نظیر شماره پرونده و شماره داوطلبی دسترسی ندارند می توانند با ارسال درخواست به سازمان سنجش این اطلاعات را بازیابی کنند .

در ادامه بخوانید: نحوه ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش










چنانچه پس از مطالعه مقاله نتوانستید نتایج خود را دریافت کنید ، می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته تا کارشناسان این مرکز با مشاوره تحصیلی تلفنی راهنمایی تان نمایند . همچنین در صورتی که  در دانشگاه فنی حرفه ای قبول شده اید می توانید از طریق سیستم ناد دانشگاه فنی حرفه ای فرآیند ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند .












سوالات متداول


1- نتایج کنکور کاردانی فنی و حرفه ای چه زمانی اعلام می شود ؟
نتایج پذیرش کاردانی فنی و حرفه ای معمولا مدتی پس از برگزاری آزمون اعلام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .




2- آیا نتایج پذیرش رشته های بدون آزمون و با آزمون مجزای از هم اعلام می شوند ؟
همانطور که در مقاله اشاره شده ، نتایج نهایی رشته های با آزمون و بدون آزمون همزمان اعلام می شوند .




3- نتایج کاردانی فنی و حرفه ای از چه طریقی اعلام می شود ؟
معمولا نتایج نهایی این آزمون از طریق سازمان سنجش اعلام می شود که نحوه مشاهده نتایج در این مقاله توضیح داده شده است .

منبع : اعلام نتایج کاردانی فنی حرفه ای
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/XZRA
نظرتان را بنویسید