زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری سراسری 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
در زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری سراسری 99 وضعیت قبولی یا عدم قبولی و کد رشته محلی که داوطلب در آن پذیرفته نهایی شده ، اعلام می شود که شرکت کنندگان کنکور دکتری سراسری 99 می توانند احتمالا در مهر ماه نتایج مصاحبه این آزمون را دریافت نمایند .

برای مشاوره زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری سراسری 99






داوطلبانی که در مرحله اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری سراسری 99 به مصاحبه یک یا چند دانشگاه دعوت شده اند خود را برای حضور در جلسه مصاحبه آماده کرده و فرآیند مصاحبه دکتری که به پایان می رسد ، بی صبرانه منتظر فرارسیدن زمان مرحله نهایی اعلام نتایج یعنی اعلام نتایج مصاحبه دکتری می شوند .

در زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری 99 داوطلبان می توانند با ورود به سامانه اعلام نتایج سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود باخبر شده و در صورت قبولی ، کد رشته محلی که در آن پذیرفته نهایی شده اند را مشاهده نمایند .

نتیجه نهایی ماه ها تلاش داوطلبان در تاریخ اعلام نتایج مصاحبه دکتری سراسری 99 مشخص شده و داوطلبانی که در این آزمون موفق عمل کرده اند می توانند به موقع مدارک لازم برای ثبت نام در دانشگاه محل قبولی را آماده نمایند ؛ بر این اساس در ادامه زمان این رویداد مهم اطلاع رسانی شده است .



زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری سراسری 99
در شرایط عادی نتایج نهایی دکتری حدودا در دهه اول شهریور ماه اعلام می شود ، با این حال با توجه به پیش آمدن شرایط خاص در کشور و احتمال تعویق مصاحبه دکتری سراسری در سال 99 ، تاریخ اعلام نتایج مصاحبه دکتری سراسری 99 نیز با تاخیر مواجه شده و پیش بینی می شود به مهر ماه موکول شود .




به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری سراسری 99 این مقاله به روزرسانی می شود .


کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا به منظور اطلاع رسانی دقیق و سریع به داوطلبان دکتری راه اندازی شده است و آخرین اخبار دکتری 99 به محض انتشار از این طریق در دسترس اعضا قرار می گیرد .

بیشتر بخوانید: راهنمای دسترسی به اعلام نتایج مصاحبه دکتری سراسری 99










مشاوره اعلام نتایج مصاحبه دکتری سراسری 99
در زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری 99 اطلاعات وضعیت علمی داوطلب مانند نمره مصاحبه هر رشته محل ، رتبه داوطلب در مقایسه با سایر شرکت کنندگان ، نمره کل نهایی و... اعلام نمی شود ، بلکه این اطلاعات چند روز  پس از اعلام نتایج مصاحبه در قالب کارنامه نهایی صادر می شود . افرادی که تمایل دارند جزئیات وضعیت عملکرد خود را بررسی نمایند می توانند با مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و از راهنمایی های مشاوران این مرکز بهره مند شوند .

در ادامه بخوانید: راهنمای دسترسی به کارنامه نهایی دکتری 99












سوالات متداول


1- چه زمانی می توان نتایج دکتری سراسری 99 را دریافت کرد ؟
نتایج مصاحبه دکتری 99 احتمالا در مهر ماه اعلام می شود که پس از مشخص شدن زمان دقیق آن ، در متن مقاله اطلاع رسانی می شود .




2- آیا نمره مصاحبه دانشگاه ها در زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری 99 اطلاع رسانی می شود ؟
خیر . طبق متن مقاله داوطلبان می بایست برای اطلاع از جزئیات وضعیت علمی خود نظیر نمره مصاحبه کسب شده ، رتبه در میان شرکت کنندگان و... ، کارنامه نهایی دکتری را دریافت نمایند .




3- از چه طریق می توان به نتایج مصاحبه دکتری 99 دسترسی پیدا کرد ؟
نتایج مصاحبه دکتری سراسری 99 در سایت سازمان سنجش منتشر می شود که لینک دسترسی به صفحه نمایش نتایج مصاحبه پس از انتشار در متن مقاله ارائه می شود .

منبع : زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری سراسری 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xMNP
نظرتان را بنویسید