اعلام نتایج مصاحبه دکتری سراسری 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
پس از به پایان رسیدن مرحله برگزاری مصاحبه دکتری در دانشگاه های سراسری ، سازمان سنجش نتایج مصاحبه دکتری سراسری 99 را اعلام می کند که در صفحه اعلام نتایج مصاحبه تنها وضعیت قبولی یا عدم قبولی و کد رشته محلی که داوطلب در آن پذیرفته نهایی شده اطلاع رسانی می شود .

برای مشاوره اعلام نتایج مصاحبه دکتری سراسری 99






به داوطلبانی که سر جلسه مصاحبه دانشگاه های سراسری حاضر بوده اند ، بر اساس سوابق پژوهشی ، علمی و ارزیابی اساتید و داوران امتیازهایی تعلق می گیرد که از مجموع این امتیازها نمره مصاحبه دکتری هر داوطلب به دست می آید .

پس از آن دانشگاه ها نمرات مصاحبه را برای سازمان سنجش ارسال کرده و این سازمان با در نظر گرفتن نمره مصاحبه ، تراز آمون کتبی ، حد نصاب نمره قبولی و ظرفیت دانشگاه ها و... نتیجه مصاحبه دکتری 99 را اعلام می کند .

داوطلبان می توانند در زمان مقرر شده به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و وارد صفحه اعلام نتایج نهایی دکتری 99 شوند . در این صفحه وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلب اعلام شده که در صورت قبولی ، کد رشته محلی که داوطلب در آن پذیرفته نهایی شده اعلام می شود که در ادامه زمان و نحوه مشاهده نتایج مصاحبه دکتری 99 برای شرکت کنندگان این آزمون اطلاع رسانی شده است .



زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری سراسری 99
مطابق جدول زمانبندی آزمون دکتری 99 که در دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون ارائه شده ، زمان اعلام نتایج نهایی دکتری دهه اول شهریور ماه بوده است ؛ با این حال به دلیل احتمال تعویق مصاحبه دکتری در پی موکول شدن برگزاری آزمون دکتری 99 به 26 تیرماه ، پیش بینی می شود که نتایج مصاحبه دکتری 99 تا پایان مهر ماه اعلام شود . شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا به سرعت از این رویداد با خبر شوید .




به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری 99 این مقاله به روز رسانی خواهد شد .



حتما بخوانید: تعویق مصاحبه دکتری سراسری









مراحل دریافت اعلام نتایج مصاحبه دکتری سراسری 99
هر داوطلب می تواند با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود در سایت سازمان سنجش نتایج مصاحبه دکتری را مشاهده نماید که برای آسانتر کردن دریافت نتایج مصاحبه دکتری سراسری 99 در ادامه راهنمای تصویری آن ارائه شده است .



راهنمای تصویری مراحل مشاهده اعلام نتایج مصاحبه دکتری 99

1 - ابتدا به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و با روی " دکتری تخصصی " از منوی سمت راست کلیک کنید .







2 - بر روی لینک " نتایج نهایی آزمون دکتری 99 " کلیک کنید .







3 - در صفحه باز شده یکی از روش های وارد کردن اطلاعات را انتخاب کرده و بر " مشاهده نتیجه " کلیک کنید .







" تصاویر ارائه شده متعلق به آزمون سال 98 است که پس از اعلام نتایج دکتری 99 به روز رسانی خواهد شد و لینک دسترسی به نتایج مصاحبه قرار خواهد گرفت . "



مراحل بعد از دریافت اعلام نتایج مصاحبه دکتری سراسری 99
پس از اعلام نتایج مصاحبه ، شرکت کنندگانی که در آزمون موفق عمل کرده اند می توانند مدارک لازم را برای ثبت نام در دانشگاه محل قبولی خود آماده نمایند . به این دسته از داوطلبان توصیه می شود اطلاعیه های دانشگاه محل قبولی خود را دنبال کرده تا در حین ثبت نام دچار مشکل نشوند . لازم به ذکر است افرادی که در دوره روزانه پذیرفته نهایی شده اند حق شرکت در آزمون دکتری سال بعد را نخواهند داشت .

آن دسته از داوطلبانی که در زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری 99 مردود اعلام شده اند ، یعنی حد نصاب نمره کل دانشگاه های انتخابی خود را کسب نکرده اند ، می توانند در صورت برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 99 شانس خود را برای قبولی در رشته محل های دارای ظرفیت امتحان کنند .

همچنین در صورتی که داوطلبان پذیرفته نشده تصمیم به شرکت مجدد در آزمون سال بعد را دارند ، می توانند با تلاش و برنامه ریزی دقیق و مناسب برای آزمون دکتری 1400 آماده شوند . مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا در تمامی مراحل آزمون دکتری همراه داوطلبان بوده و از طریق خدمات مشاوره تلفنی پاسخگوی پرسش های شما باشند .

در ادامه بخوانید: برنامه ریزی آزمون دکتری 1400









سوالات متداول


1- چگونه می توان نتایج مصاحبه دکتری سراسری 99 را مشاهده نمود ؟
نتایج مصاحبه دکتری سراسری 99 بر روی سایت سازمان سنجش اعلام می شود که راهنمای دریافت این نتایج در متن مقاله توضیح داده شده است .




2- تاریخ اعلام نتایج مصاحبه دکتری سراسری 99 چه زمانی است ؟
اعلام نتایج مصاحبه دکتری 99 احتمالا تا پایان مهر ماه اعلام خواهد شد که پس از مشخص شدن تاریخ دقیق آن این مقاله به روز رسانی می شود .




3- چه داوطلبانی از شرکت در آزمون دکتری سال بعد محروم هستند ؟
همان طور که در متن مقاله اشاره شده داوطلبانی که در زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری در دروه روزانه پذیرفته نهایی اعلام شده اند ، نمی توانند در آزمون دکتری سال بعد شرکت نمایند .

منبع : اعلام نتایج مصاحبه دکتری سراسری 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wL8X
نظرتان را بنویسید