زمان ثبت نام مدارس هیئت امنایی

زمان ثبت نام مدارس هیئت امنایی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مدارس هیئت امنایی به دلیل داشتن کادر آموزشی ، کادر تربیتی خوب و همچنین شهریه نسبتا پایین چند سالی است مورد توجه بسیاری از دانش آموزان و والدینشان قرار گرفته است . دانش آموزان متقاضی این مدارس باید در بازه زمانی بعد از امتحانات نوبت دوم خرداد تا پایان مرداد ماه ثبت نام خود را در این مدارس انجام دهند . 


مدارس هیئت امنایی در مقاطع ابتدایی ، متوسطه اول و دوم اقدام به پذیرش دانش آموز می کنند و دانش آموزان تنها با تحویل مدارک و داشتن شرایطی که مدرسه تعیین می کند ، بدون برگزاری آزمون می توانند در این مدارس تحصیل کنند . این مدارس با ملاک امتیازات تربیتی و آموزشی دانش آموزان بستر تحصیل را برای بسیار از علاقمندان فراهم می کند . 

دانش آموزانی که متقاضی ثبت نام در این نوع مدارس هستند باید درباره زمان اقدام به ثبت نام ، اطلاعات کافی را داشته باشند به همین دلیل در ادامه زمان ثبت نام در مدارس هیئت امنایی 99 - 1400 ارائه شده است . 


زمان ثبت نام مدارس هیئت امنایی 99 - 1400
علاقمندان به مدارس هیئت امنایی باید از زمان ثبت نام در این مدارس مطلع شوند چرا که در صورت جا ماندن از ثبت نام در بازه زمانی مشخص شده ممکن است دیگر امکان ثبت نبرایشان فراهم نشود .

ثبت نام در این مدارس هر سال بعد از امتحانات نوبت دوم خرداد ماه شروع و تا مرداد ماه ادامه داشته اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی طولانی مدارس ، این تاریخ بسته به اتمام امتحانات نوبت دوم دانش آموزان تغییر خواهد کرد . 






توصیه می کنیم برای دریافت به موقع اخبار مربوط به زمان ثبت نام مدارس هیئت امنایی 99 - 1400 در کانال تلگرامی مدارس تیزهوشان هیوا عضو شده و یا پیج اینستاگرام مدارس تیزهوشان هیوا را دنبال کنید . 


در صورت داشتن هر گونه سوال درباره زمان ثبت نام مدارس هیئت امنایی 99 - 1400 ، می توانید از طریق خدمات تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی هیوا با مشاوران هیوا ارتباط برقرار کنید . 

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون مدارس هیئت امنایی چه زمانی است ؟
ثبت نام در این مدارس معمولا بعد از امتحانات نوبت دوم خرداد شروع و تا مرداد است اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به پایان امتحانات نوبت دوم دانش آموزان بستگی دارد و در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .

2- آیا مدارس هیئت امنایی آزمون ورودی دارند؟
خیر . همان طور که در مقاله گفته شد ، دانش آموزان فقط با تحویل مدارک و داشتن شرایط تعیین شده توسط مدرسه می توانند بدون برگزاری آزمون در این مدارس تحصیل کنند.

3- مدارس هیئت امنایی در چه مقاطعی دانش آموز می پذیرند ؟
همان طور که در این مقاله آمده است ، این مدارس در مقاطع ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم پذیرش دارند .

منبع : زمان ثبت نام مدارس هیئت امنایی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/o4mX
نظرتان را بنویسید