معمولاً زمانی که نرم افزار CRM در یک سازمان راهاندازی میشود، اعضای تیم فروش، در ابتدا واکنش مثبتی به تغییر ایجادشده ندارند.
این موضعگیری میتواند دلایل مختلفی داشته باشد:
فرآیندهای سامانه مدیریت CRM را به عنوان کار اضافی تلقی می کنند.
نرم افزار CRM را ابزاری در دست مدیران برای نظارت بر روند کاری خود میبینند.
زمان اضافی که برای ورود داده ها به CRM باید صرف کنند، آنها را اذیت میکند.
فکر میکنند این کارها آنها را از وظیفه اصلیشان -یعنی فروش- باز میدارد.
در اینجا میخواهم راهکار بدهم و بگویم خرید نرم افزار CRM چطور به تیم فروش کمک میکند تا عملکرد بهتری داشته باشند.
در واقع بررسی می کنیم که چرا تیم فروش به نرم افزار CRM نیاز دارد.
میتوان گفت تیم فروش بهطورکلی با دو چالش عمده روبهرو هستند:
1. بررسی و پیگیری مؤثر سرنخ های فروش
2. اولویتبندی صحیح فرآیندهای فروش
البته نرم افزار CRM ابزاری است که نهتنها چالشهای ذکر شده را برای فروشندگان حل میکند، بلکه برای سایر مراحل و فرآیندهای کسبوکار نیز راهکار ارائه میدهد:
چگونه نرم افزار CRM به تیم فروش کمک می کند؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراکگذاری
گزارش تخلف
برچسب ها
لینک مرجع
https://amoot.co/bj4w
ShortURL as
Linkp.ir
مطلب قبلی
اهمیت و راهکارهای حفظ ارتباط با مشتریان
مطلب بعدی
چگونه در دوران رکود، سود بیشتری کسب کنیم
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر