آیا به نظر شما درست است که پس از فروش محصول، مشتری را رها کنیم؟
ارتباط شما با مشتری پس از انجام خرید نباید قطع شود. ادامه تعامل و پیگیری درخواست های مشتری نشان میدهد که هدف شما تنها فروش محصول نیست و ایجاد رابطهی پایدار با مشتری برای شما ارزشمند است.
این باعث افزایش اعتماد مشتری به برند شما میشود. و آنها را تشویق میکند که دوباره برای خرید به سراغ شما بیایند. از طرف دیگر عدم تعامل و رها کردن مشتری، باعث میشود که او برای خرید بعد رقیب شما را انتخاب کند.
سوال مهم: چرا حفظ ارتباط با مشتری پس از خرید مهم است؟
پاسخ:ادامه ارتباط با مشتری باعث وفاداری او به برند شما میشود.
با ادامه ارتباط بعد از خرید از طرف شما، مشتری حس خوبی نسبت به خریدی که انجام داده پیدا می کند. همچنین باعث اعتمادسازی میشود؛ زیرا فروش انجام شده و مشتری میداند که این تماس برای شما بهره مادی ندارد.
اهمیت و راهکارهای حفظ ارتباط با مشتریان

ذخیره سازی
0
0
اشتراکگذاری
گزارش تخلف
لینک مرجع
https://amoot.co/bj3j
ShortURL as
Linkp.ir
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر