احراز هویت کارگزاری مفید

احراز هویت کارگزاری مفید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw

در صورتی که کارگزاری مفید را برای انجام امور سرمایه ای خودتان، در بازار بورس کشور ایران انتخاب کرده اید، می بایست که برای شروع معاملات خود اقدام به احراز هویت در کارگزاری مفید نمایید. احراز هویت در کارگزاری مفید به صورت آنلاین، از طریق سایت کارگزاری مفید و به صورت حضوری، در دفاتر احراز هویت مفید انجام می شود.

 

با توجه به افزایش علاقه مردم به سرمایه گذاری در بازار بورس اوراق بهادار کشور ایران، بسیاری از افراد در هر یک از کارگزاری های مختلف کشور ثبت نام کرده اند. در بین تمامی این کارگزاری ها، کارگزاری مفید توانسته است نظر افراد زیادی را جذب کند.

آن دسته از افرادی که قصد استفاده از کارگزاری مفید به عنوان نظارت کننده بر انجام امور سرمایه گذاری را دارند، می توانند ابتد در این کارگزاری ثبت نام و سپس احراز هویت در کارگزاری مفید را انجام دهند و پس از ورود به بازار سرمایه، مراحل مربوط به خرید و فروش بورس را انجام دهند.

در ادامه مطلب نیز در رابطه با انواع روش های احراز هویت در کارگزاری مفید، نحوه احراز هویت غیر حضوری کارگزاری مفید و همچنین راهنمای احراز هویت حضوری کارگزاری مفید برای متقاضیان آورده شده است.



 

انواع روش های احراز هویت در کارگزاری مفید

برای شروع فعالیت ها در بازار سرمایه کشور ایران، لازم است که اشخاص ابتدا یک کارگزاری برای انجام امور مربوط به بازار سرمایه را انتخاب کنند. یکی از کارگزاری هایی که در کشور ایران خدمات بازار سرمایه ارائه می کند، کارگزاری مفید می باشد.

آن دسته از افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه از طریق کارگزاری مفید را دارند، می بایست که ابتدا در این کارگزاری ثبت نام نمایند و پس از ثبت نام اولیه در کارگزاری، مراحل احراز هویت در کارگزاری مفید را انجام دهند. در حال حاضر، روش های مختلفی برای احراز هویت در کارگزاری مفید برای بورس وجود دارد که افراد می توانند بسته به شرایط خودشان هر یک از این روش ها را انتخاب نمایند.

 

در گذشته، تنها روش احزار هویت کارگزاری مفید برای بورس، مراجعه حضوری به دفاتر احراز هویت مفید بود. افرادی که قبلا در سامانه سجام ثبت نام کرده اند و در حال حاضر، دارای کد 10 رقمی سجام می باشند، می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان دولت و یا شعب کارگزاری مفید، مراحل مربوط به احراز هویت در کارگزاری مفید را انجام دهند.

اما به غیر از روش حضوری، روش ساده تری نیز برای احراز هویت کارگزاری مفید برای بورس وجود دارد که افراد می توانند از آن برای احراز هویت استفاده کنند. در این روش، لازم است که اشخاص، وارد سایت کارگزاری مفید به نشانی www.emofid.com شوند و مراحل احراز هویت خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام دهند.

 

حتما بخوانید: ثبت نام در کارگزاری مفید

 

نحوه احراز هویت غیر حضوری کارگزاری مفید

در گذشته تنها روشی که برای احراز هویت کارگزاری مفید وجود داشت، این بود که افراد به صورت حضوری به یکی از مراکز احراز هویت مراجعه کنند و اقدام به احراز هویت در کارگزاری مفید کنند؛ اما با توجه به تقاضای مردم برای انجام احراز هویت غیر حضوری، بستری جهت انجام مراحل احراز هویت به صورت غیر حضوری در کارگزاری مفید فراهم شده است.

در صورتی که قصد انجام احراز هویت غیر حضوری در کارگزاری مفید را دارید، می بایست که پس از ورود به سایت کارگزاری مفید به نشانی www.emofid.com مراحل احراز هویت خود را انجام دهید. در نظر داشته باشید که برای احراز هویت غیر حضوری در این کارگزاری، ابتدا می بایست که در سامانه سجام ثبت نام کرده باشید و کد 10 رقمی سجامی خود را دریافت کنید.

پس از دریافت کد پیگیری سجام، لازم است که حتما در سایت کارگزاری مفید، مراحل افتتاح حساب خود را انجام داده باشید و سپس طبق مراحلی که در ادامه توضیح داده می شود، احراز هویت در کارگزاری مفید را به صورت آنلاین انجام دهید.

 

ابتدا، برای ورود به سایت کارگزاری مفید، نشانی اینترنتی www.emofid.com را در مرورگر خود جستجو نموده و سپس وارد لینک سایت کارگزاری مفید شوید.

 

احراز هویت در کارگزاری مفید

 

پس از ورود به سایت کارگزاری مفید، بر روی گزینه ورود بالای سایت کلیک نمایید.

 

احراز هویت مفید

 

حال با وارد کردن اطلاعات کاربری خودتان، به حساب کاربری خود وارد شوید.

 

احراز هویت غیر حضوری در کارگزاری مفید

 

پس از ورود به حساب کاربری خودتان اطلاعات هویتی به شما نمایش داده می شود. در صورتی که قصد ویرایش اطلاعات هویتی خود را دارید، می توانید در این مرحله ویرایش کنید و بر روی گزینه مرحله بعدی کلیک کنید.

 

احراز هویت حضوری برای کارگزاری مفید

 

در مرحله بعدی، احراز هویت غیر حضوری را انتخاب نمایید.

 

احراز هویت در کارگزاری مفید

 

حال، مراحل مربوط به احراز هویت غیر حضوری ( 4 مرحله ) به شما نمایش داده می شود.

 

احراز هویت در کارگزاری مفید

 

در مرحله اول، لازم است که کد 10 رقمی سجام را که به شماره تلفن همراه شما پیامک شده است، وارد نمایید و بر روی گزینه مرحله بعدی کلیک کنید.

 

احراز هویت در کارگزاری مفید

 

در مرحله بعدی، یک کد 5 رقمی، برای تایید احراز هویت شما در سجام به شماره تلفن همراهتان ارسال می شود که لازم است آن را در قسمت مشخص شده وارد کنید.

 

احراز هویت مفید

 

در مرحله بعدی، شما می بایست که شماره سریال پشت کارت ملی هوشمند خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید.

 

احراز هویت غیر حضوری در کارگزاری مفید

 

حال به مرحله 2، یعنی بارگذاری امضا وارد می شوید. در این مرحله، شما می بایست که یک امضا بر روی یک کاغذ سفید بزنید و عکس آن را بارگذاری کنید.

 

احراز هویت حضوری برای کارگزاری مفید

 

در مرحله، بعدی شما باید مراحل مربوط به ارسال فیلم برای تکمیل احراز هویت خود را انجام دهید. توضیحات، مربوط به ارسال فیلم از طریق همین بخش به اطلاع شما خواهد رسید. شما می بایست که حتما طبق توضیحات یک فیلم زنده و با حجاب کامل در سامانه بارگذاری کنید.

 

احراز هویت در کارگزاری مفید

 

در مرحله آخر نیز یک تعهدنامه با یک سری توضیحات به شما نمایش داده می شود که می بایست آن را تایید کنید. پس از تایید تعهدنامه، مراحل احراز هویت در کارگزاری مفید به اتمام می رسد و در صورت تایید احراز هویت شما با پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

 

احراز هویت مفید

 

کاربران نیز توجه داشته باشند که پس از انجام فرآیند احراز هویت در کارگزاری مفید، می توانند پس از گذشت مدت زمان حداکثر 5 روز کاری از احراز هویت، فعالیت خود را در این کارگزاری آغاز کنند.

 

بیشتر بخوانید: مدارک مورد نیاز کارگزاری مفید

 

 

 

 

 

راهنمای احراز هویت حضوری کارگزاری مفید

قدیمی ترین روشی که برای احراز هویت در کارگزاری مفید وجود دارد، این است که افراد به صورت حضوری به یکی از مراکز مربوط به احراز هویت کارگزاری مفید مراجعه کنند و مراحل مربوط به احراز هویت خود را از طریق این مراکز انجام دهند.

 

توجه داشته باشید که احراز هویت کارگزاری مفید به صورت حضوری، زمانی امکان پذیر است که افراد قبلا در ثبت نام سامانه سجام را انجام داده و کد 10 رقمی سجامی خودشان را دریافت کرده باشند.

 

برای ثبت نام در سامانه سجام، لازم است که اشخاص ابتدا به این سامانه وارد شوند و با وارد کردن اطلاعات هویتی، اطلاعات بانکی و ... مراحل ثبت نام اولیه خود را در سامانه سجام انجام دهند. بدیهی است که اگر اشخاص در سامانه سجام ثبت نام نکرده باشند، نمی توانند مراحل احراز هویت خود را در هیچ کارگزاری انجام دهند؛ چرا که برای احراز هویت حضوری برای کارگزاری مفید، لازم است که اشخاص حتما کد 10 رقمی سجام را دریافت نموده و احراز هویت سجام نیز انجام داده باشند.

برای انجام مراحل احراز هویت حضوری، در کارگزاری مفید لازم است که شما به یکی از مراکز احراز هویت حضوری مراجعه نمایید و با ارائه شناسنامه و کارت ملی معتبر خودتان، مراحل احراز هویت خود را با گرفتن عکس و تکمیل فرم در آن مرکز انجام دهید. برای انجام احراز هویت در کارگزاری مفید به صورت حضوری، می توان یا به یکی از دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نمود و یا به صورت مستقیم به یکی از شعب کارگزاری مفید در سراسر کشور مراجعه کرد و مراحل مربوط به احراز هویت را انجام داد.

 

در ادامه بخوانید: دانلود برنامه ایزی تریدر مفید

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد احراز هویت کارگزاری مفید در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون احراز هویت کارگزاری مفید​ پاسخ دهند.

 

 

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️احراز هویت کارگزاری مفید به چه صورت می باشد؟

✔️احراز هویت کارگزاری مفید به روش های مختلف صورت می گیرد که در متن مقاله انواع آن بیان شده است.

 

2- ✔️احراز هویت کارگزاری مفید به صورت غیر حضوری امکان پذیر است؟

✔️بله، احراز هویت کارگزاری مفید به صورت غیر حضوری نیز ممکن است که نحوه انجام آن در متن مقاله آورده شده است.

 

3- ✔️برای احراز هویت کارگزاری مفید به صورت حضوری به چه مراکزی می بایست مراجعه نمود؟

✔️برای انجام احراز هویت کارگزاری مفید به صورت حضوری می بایست به مراکزی که مراجعه نمود که احراز هویت حضوری مفید را انجام دهند که در رابطه با این مراکز در متن مقاله بیشتر توضیح داده شده است.

منبع : احراز هویت کارگزاری مفید

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/DX8B
نظرتان را بنویسید