این بخش مجموعه ای از تمام عناصری است که یک شرکت برای ارائه تصویر مناسب به مصرف کننده خود ایجاد می کند. هویت برند با «تصویر برند» و «برندینگ» متفاوت است، حتی اگر این اصطلاحات گاهی اوقات قابل تعویض باشند.
اصطلاح برندسازی به شیوه بازاریابی برای تشکیل فعالانه یک برند متمایز اشاره دارد. نام تجاری تصوری از یک شرکت در چشم تمام جهان است.
بیایید کمی عمیق تر کاوش کنیم.
فرض کنید شما یک دانش آموز دبیرستانی هستید. به عنوان یک نوجوان بی دست و پا، می خواهید به عنوان یک نوجوان بی دست و پا شناخته شوید و از شما دعوت شود که سر بهترین میز کافه تریا بنشینید. اما نمیتوانید کاری کنید که دیگران این تصور را از شما داشته باشند. برای توسعه این برند، باید سخت کار کنید.