زمان اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت سال ۱۴۰۱

زمان اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت سال ۱۴۰۱
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال ۱۴۰۱ نتایج این آزمون را در دو مرحله دریافت می کنند. نتایج اولیه کنکور ارشد پزشکی که شامل درصد دروس، تراز و رتبه داوطلب است و نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بر روی سایت سنجش علوم پزشکی قرار می گیرد.

 

مرکز سنجش پزشکی به منظور اطلاع به موقع داوطلبان از زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 جدول زمان بندی این آزمون را منتشر کرده و در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد پزشکی قرار می دهد. از مزیت های این جدول، اطمینان خاطر بیش تر داوطلب و برنامه ریزی به موقع برای شرکت در هر فرایند می باشد.

از جمله این فرایندها اعلام نتایج کارشناسی ارشد پزشکی می باشد که طی دو مرحله بر روی سایت sanjeshp.ir قرار می گیرد. در زمان اعلام نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت کارنامه ای حاوی درصد دروس، رتبه و تراز داوطلب منتشر شده و بر اساس آن امکان شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ برای داوطلبان مجاز فراهم می شود.

پس از آن داوطلبان با تکمیل فرم انتخاب رشته شانس خود را برای کسب قبولی در رشته محل دلخواه در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد پزشکی امتحان می کنند. با توجه به کوتاه بودن فرصت هر فرایند بر آن شدیم با نگارش این مقاله به بررسی زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ بپردازیم.

 

زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

داوطلبانی که در زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 با یک دیگر به رقابت می پردازند به فاصله زمانی یک ماه بعد از آزمون نتایج اولیه خود را دریافت خواهند کرد. انتشار کارنامه اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به منزله قبولی داوطلب نمی باشد، چرا که تا این زمان هیچ اقدامی برای انتخاب رشته محل های مورد علاقه داوطلب صورت نگرفته است. از این رو در زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت حد نصابی به هر یک از رشته های امتحانی اختصاص داده می شود.

 

در صورتی که داوطلب حد نصاب لازم برای شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را کسب کرده باشد می تواند رشته محل های مورد علاقه خود را به ترتیب اولویت انتخاب کند. بنابراین در زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد پزشکی ۱۴۰۱ فقط شاهد وضعیت علمی داوطلب می باشیم که بر اساس جدول زمانبندی مرکز سنجش پزشکی سال گذشته در هفته اول شهریور ماه منتشر شده بود.

 

 

به محض اینکه زمان اعلام نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت 1401 منتشر شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 1401 مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت 1401



 

زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

با اتمام زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ داوطلبان بی صبرانه منتظر نتایج نهایی آزمون می باشند تا بر اساس آن از رشته محل قبولی خود مطلع شوند. در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد وزارت بهداشت داوطلبانی موفق خواهند بود که رتبه و تراز بهتری کسب نموده و انتخاب رشته خود را با وسواس و دقت بیش تری انجام داده باشند. از این رو به متقاضیان توصیه می کنیم در کنار اولویت علاقه به عوامل تاثیرگذار در انتخاب رشته اعم از هزینه، مسیر و کیفیت توجه ویژه داشته باشند.

 

بر اساس مندرجات دفترچه راهنمای این آزمون، زمان اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت سال گذشته در مهر ماه بوده و بر اساس آن پذیرفته شدگان هر رشته محل مشخص می شوند. این داوطلبان می بایست پس از آماده نمودن مدارک لازم نسبت به ثبت نام در دانشگاه محل قبولی خود اقدام نمایند.

 

 

به محض اینکه زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ مشخص شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت سال 1401، مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت 1401

 

 

 

 

نکات قابل توجه در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

داوطلبان در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 می بایست اطلاعیه های منتشر شده در این خصوص را با دقت مطالعه نمایند. از جمله نکات قابل توجه در این زمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

همزمان با اعلام نتایج کنکور ارشد پزشکی پاسخنامه داوطلبان نیز در سایت مرکز سنجش پزشکی قرار می گیرد که با مقایسه این پاسخنامه با کلید نهایی آزمون می توانید نمرات خام خود را محاسبه و کنترل نمایید. 

 

با توجه به کوتاه بودن بازه زمانی انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، در اولین فرصت پس از اعلام نتایج اولیه نسبت به انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود اقدام نمایید و به امید تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ این فرایند را به تعویق نیندازید.

بیشتر بخوانید: مهلت انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 1401

 

در زمان اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت 1401 داوطلب در اولین اولویت انتخابی اش که حائز شرایط علمی بوده پذیرفته می شود. از این رو در صورت داشتن شانس قبولی در اولویت های پایین تر امکان جابجایی وجود ندارد. 

 

پس از اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد کارنامه ای حاوی رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هر رشته محل منتشر شده و برای اطلاع داوطلب در سایت ارشد sanjeshp.ir قرار می گیرد. 

 

آن دسته از پذیرفته شدگان مرحله اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد پزشکی ۱۴۰۱ که هم زمان موفق به کسب رتبه قبولی در مرحله اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم شده اند مجاز به ثبت نام در یک رشته محل می باشند.

 

هر چند گزینش نهایی داوطلبان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با دقت بالایی صورت گرفته و امکان بروز خطا از سوی مرکز سنجش پزشکی نادر است با این حال چنان چه داوطلبان به نتایج اعلام شده معترض باشند می توانند اعتراض خود را در بخش " تماس با ما " در سایت sanjeshp.ir وارد کنند. 

 

 

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 پاسخگوی سوالات داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آن ها را در مشاهده نتایج یاری می کنند.

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ کارنامه اولیه ارشد وزارت بهداشت چه زمانی منتشر می شود؟

✔️ داوطلبان در زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد وزارت بهداشت می توانند کارنامه علمی خود را دریافت کنند که زمان دقیق آن در متن مقاله بروزرسانی خواهد شد.



 

2- ✔️ نتایج کارشناسی ارشد پزشکی در چه سایتی منتشر می شود؟

✔️ مطابق متن مقاله نتایج اولیه و نهایی این آزمون در سایت مرکز سنجش پزشکی منتشر می شود.



 

3- ✔️ وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت چه زمانی اعلام می شود؟

✔️ مطابق متن مقاله داوطلبان در زمان اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت می توانند از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوند.

منبع : زمان اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت سال ۱۴۰۱

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rj7W
نظرتان را بنویسید