حضوری شدن دفاع پایان نامه و رساله دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

حضوری شدن دفاع پایان نامه و رساله دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

بر اساس اعلام مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد، کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری که دارای تاریخ دفاع پایان نامه از 1 آذر ۱۴۰۰ به بعد هستند می بایست با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری به دفاع از پایان نامه یا رساله خود بپردازند. 
 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، «دستورالعمل برگزاری حضوری جلسات دفاع از پایان نامه و رساله» از سوی دکتر جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ شد.

در راستای تحقق اهداف و برنامه پنج ساله راهبردی عملیاتی سند تحول و تعالی دانشگاه، به منظور اثربخشی، ارزش افزایی و ارتقاء سطح کیفی دستاوردهای پژوهشی و با توجه به پیشرفت فرآیند واکسیناسیون در کشور و روند کاهش آمار ابتلاء به بیماری کرونا و همچنین امکان حضور مستمر دانشجویان و اعضای هیأت علمی در دانشگاه، آزمایشگاه و کارگاه، ضروری است از تاریخ اول آذر ۱۴۰۰ تمامی جلسات دفاع از پایان نامه و رساله دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی با حضور استاد راهنما، مشاور و داور، در واحد دانشگاهی محل تحصیل دانشجو برگزار شود.

 

 

دفاع از پایان نامه و رساله ارشد و دکتری دانشگاه آزاد از 1 آذر ماه 1400 به صورت حضوری می باشد.

 

در این دستورالعمل تأکید شده است: رعایت شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا الزامی است. همچنین دانشجویان باید می بایست تمام مراحل ثبت پایان نامه خود در سامانه پژوهشیار را انجام دهند.

 

منبع : حضوری شدن دفاع پایان نامه و رساله دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lZ01
نظرتان را بنویسید