سر جلسه کنکور چگونه حضوری آماده داشته باشیم ؟

سر جلسه کنکور چگونه حضوری آماده داشته باشیم ؟
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لیدا راد
نکات مهم در روز قبل از جلسه کنکور
شناسایی حوزه امتحانی : داوطلبان روز های قبل از کنکور باید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند و از محل حوزه امتحانی آگاه شوند.
خوردن غذای مقوی و سبک : مصرف غذاهای دارای کربوهیدرات روز قبل از برگزاری کنکور در برنامه غذایی خود قرار دهید و در روز کنکور نیز صبحانه مقوی مصرف کنند و از خوردن غذاهایی مثل شیر نجوشیده و تخم مرغ و … که ممکن است مسمومیت غذایی ایجاد کند ، بپرهیزید.
خواب زودهنگام و به موقع : داوطلبان شب کنکور زودتر از همیشه به رخت خواب بروند و صبح زود از خواب بیدار شوند . توجه داشته باشید خواب کافی و به موقع باعث افزایش سرعت عمل و تمرکز داوطلبان سر جلسه خواهد شد.
عدم مصرف دارو : داوطلبان به هیچ عنوان روز قبل از آزمون سراسری دارو مصرف نکنند چرا که هر دارویی بنا بر هر دلیلی که مصرف شود ممکن است دارای عوارض خواب آلودگی باشد و سر جلسه نتوانند خواب آلودگی خود را کنترل کنند.
عدم درس خواندن روز قبل از کنکور : داوطلبان باید روز قبل از کنکور به مغز فرصت بازیابی اطلاعات را بدهند و به هیچ عنوان درسی را برای یادگیری مطالعه نکنند و اگر نیاز بود ، مان کوتاهی را صرف مرور خلاصه های دروس اختصاص دهند.
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gllG
نظرتان را بنویسید