دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
از میان رشته های امتحانی ارائه شده برای مقطع کاردانی به کارشناسی 1400 ، پذیرش در 6 رشته با کنکور است و متقاضیان این رشته ها می بایست پس از ثبت نام در زمان مقرر با تهیه کارت ورود به جلسه در جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 در حوزه آزمونی تعیین شده حضور یابند .




داوطلبانی که موفق به ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی شدند ، و یکی از 6 رشته با آزمون را انتخاب کرده اند ، در تاریخی معین به رقابت با یکدیگر از طریق شرکت در جلسه آزمون می پردازند . لازم است هر داوطلب برای اطلاع از محل و ساعت برگزاری آزمون ، کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 خود را دریافت کند که قبل از برگزاری آزمون از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر می شود .

داوطلبان می توانند با اخذ کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 علاوه بر اطلاع از محل و ساعت برگزاری آزمون ، اطلاعات مندرج در کارت را بررسی و در صورت نیاز اقدام به ویرایش اطلاعات کنند . در ادامه این مقاله به شرح زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 و همچنین ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه پرداخته ایم .



زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1400
طبق روال سال های گذشته کلیه داوطلبانی که طبق شرایط و ضوابط دفترچه موفق به ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 شدند برای حضور در جلسه برگزاری آزمون کارشناسی ناپیوسته می توانند چند روز قبل از آزمون ، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند .



داوطلبان متقاضی کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 باید در روز آزمون علاوه بر کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 برخی مدارک شناسایی خود از جمله کارت ملی معتبر یا شناسنامه خود را نیز همراه داشته باشند تا در صورت لزوم به مسئولین و مراقبین ارائه دهند .



با توجه به مندرجات دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 داوطلبان متقاضی رشته های با آزمون می توانند از تاریخ 19 مرداد ماه برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی سال 1400 اقدام کنند .





کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 از 19 مرداد ماه منتشر می شود.



به محض انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

حتما بخوانید: زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی 1400



نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1400
دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ناپیوسته 1400 صرفا بصورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش خواهد بود . داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ناپیوسته باید وارد سایت سنجش کاردانی به کارشناسی سال 1400 شوند .



متقاضیان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 پس از ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ، می توانید مطابق تصویر به یکی از 4 روش مذکور کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 را دریافت کنید .



روش اول : شماره پرونده و شماره سریال ثبت نام 



روش دوم : کد پیگیری ثبت نام و شماره پرونده



روش سوم : شماره پرونده ، نام ، نام خانوادگی ، کد ملی و سال تولد



روش چهارم : شماره پرونده و شماره داوطلبی







خاطر نشان می شود به محض فعال شدن لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 لینک ورود به سامانه در این مقاله نیز فعال می شود .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1400









ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی به کارشناسی 1400
همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی 1400، لینک ویرایش ثبت نام کارشناسی ناپیوسته 1400 نیز فعال می شود و داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعات ثبت نامی خود می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند .



به این نکته توجه داشته باشید که اطلاعاتی از قبیل معدل دوره کاردانی قابل ویرایش است و گروه آزمایشی و شهر محل برگزاری آزمون اطلاعات غیر قابل ویرایش هستند . با این حال اگر پس از پرینت کارت ورود به جلسه مغایرتی بین اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه و فرم ثبت نام خود مشاهده کردید می توانید برای رفع آن به باجه های رفع نقص مراجعه کنید .



لیست باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی 1400 به همراه آدرس در سایت سنجش منتشر می شود که داوطلبان در صورت وجود خطا و اشتباه در کارت ورود به جلسه خود می بایست با ارائه کارت شناسایی معتبر اعم از کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار به نزدیک ترین باجه مراجعه کنند .



داوطلبان می توانند برای اطمینان از تکمیل درست اطلاعات ثبت نامی و مدارک مورد نیاز ویرایش اطلاعات خود مقاله زیر را نیز مطالعه کنند .

در ادامه بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400







مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می توانند شما را در هر یک از مراحل ثبت نام رشته های با کنکور و بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی کنند . برای اطلاع از زمان دقیق شروع ثبت نام ، زمان انتشار کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی و اعلام نتایج آزمون کارشناسی ناپیوسته 1400 عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا باشید . 




سوالات متداول


1- کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی منتشر می شود ؟
کارت ورود به جلسه معمولا چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود که به محض مشخص شدن تاریخ انتشار در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .




2- کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی از چه طریقی منتشر می شود ؟
کارت ورود به جلسه این آزمون از طریق سازمان سنجش منتشر می شود و به محض انتشار لینک دریافت کارت در این مقاله فعال می شود .




3- برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی چه اطلاعاتی مورد نیاز است ؟
همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است ، داوطلبان برای دریافت کارت به اطلاعاتی نظیر شماره پرونده و اطلاعات شخصی خود نیاز دارند .

منبع : دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ON2L
نظرتان را بنویسید