انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400

انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آن دسته از داوطلبانی که در کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 ثبت نام کرده اند می توانند پس از برگزاری و اعلام نتایج آزمون در انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد شرکت نمایند . داوطلبان باید در مهلت تعیین شده برای انجام انتخاب رشته با آزمون کارشناسی ناپیوسته 1400 دانشگاه آزاد اقدام کنند.





هر ساله دانشگاه آزاد از میان فارغ التحصیلان کاردانی ( فوق دیپلم ) برای مقطع کاردانی به کارشناسی به دو صورت با کنکور و بدون کنکور دانشجو جذب می نماید . متقاضیان رشته های بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد کلیه مراحل ثبت نام و انتخاب رشته خود را به صورت مستقل و از طریق سایت دانشگاه آزاد می بایست انجام دهند .

 داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه های سراسری 1400 موفق به تکمیل فرم ثبت نام شده اند می توانند در انتخاب رشته ، رشته های با کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ناپیوسته 1400 شرکت نمایند .

لازم به ذکر است که معیار سنجش و پذیرش داوطلبان در رشته های با آزمون کاردانی به کارشناسی 1400 تراز داوطلبان است . در ادامه این مقاله زمان ، نحوه ، لیست و لینک انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400 را ارائه داده ایم .



زمان انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400
داوطلبانی که متقاضی ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 دانشگاه آزاد هستند می بایست در زمان ثبت نام تعیین شده یعنی 23 لغایت 30 خرداد ماه در ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سایت سازمان سنجش شرکت کرده و روز 22 مرداد ماه پس از تهیه کارت ورود به جلسه آزمون ، در جلسه آزمون حضور یابند .



هر ساله پس از برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی و اعلام نتایج کنکور کارشناسی ناپیوسته از سوی سازمان سنجش آن دسته از متقاضیان رشته های با آزمونی که طبق کارنامه منتشر شده مجاز به انجام انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد هستند باید در مهلت مقرر برای انجام انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد اقدام کنند .



با توجه به عدم انتشار اطلاعیه ای از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در خصوص مهلت انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی گروه پزشکی دانشگاه آزاد سال 1400 با استناد به رویه سال گذشته پیش بینی می شود که انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400 نیز در محدوده مهر ماه انجام شود .





انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400 احتمالا از مهر ماه آغاز می شود .



به محض مشخص شدن زمان انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400 ، این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام دانشگاه های بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

حتما بخوانید: زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی 1400



نحوه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400
پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مبنی بر اعلام زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ناپیوسته 1400 ، داوطلبان باید به سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org مراجعه نمایند و پس از خرید کارت اعتباری انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 1400 مجاز به تکمیل فرم انتخاب رشته خود حداکثر تا 10 رشه محل هستند .



مراحل انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400



مراجعه به سایت azmoon.org

انتخاب گزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ناپیوسته 1400 

وارد کردن شماره داوطلبی و کد ملی

پرداخت هزینه ثبت نام و انتخاب رشته

تکمیل فرم انتخاب رشته

تایید نهایی و دریافت کد رهگیری



راهنمای تصویری انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400



1 - ورود به سایت azmoon.iau.ac.ir و انتخاب گزینه " انتخاب رشته آزمون کارشناسی ناپیوسته رشته های علوم پزشکی سال 1400 "







2 - ورود به صفحه ثبت نام با استفاده از شماره داوطلبی و کد ملی







به محض آغاز شدن انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400 لینک ورود به سامانه در این قسمت فعال می شود .



داوطلبان برای اطلاع از جزئیات رشته های ارائه شده و شرایط انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه ازاد می توانند نخست دفترچه راهنمای انتخاب رشته این دانشگاه را دانلود و بررسی کرده و سپس برای انتخاب رشته اقدام کنند .

در ادامه بخوانید: دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400










مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می توانند تجربیات خود را از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی در اختیارتان قرار دهند . برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به ثبت نام مقطع کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی هیوا باشید . 












سوالات متداول


1- انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد چه زمانی انجام می شود ؟
انتخاب رشته دانشگاه آزاد معمولا بعد از برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی انجام می شود که به محض مشخص شدن زمان دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




2- انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد از چه طریقی انجام می شود ؟
انتخاب رشته این دانشگاه به صورت اینترنتی انجام می شود که نحوه انتخاب رشته در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .




3- آیا انتخاب رشته بدون آزمون و با آزمون دانشگاه آزاد به صورت همزمان انجام می شود ؟
خیر ، همانطور که در این مقاله اشاره شده است انتخاب رشته بدون آزمون و با آزمون دانشگاه آزاد مجزای از هم انجام می شوند .

منبع : انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/PO9W
نظرتان را بنویسید