دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد 1400

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان متقاضی رشته های با آزمون کاردانی به کارشناسی 1400 که علاوه بر دانشگاه های سراسری علاقه مند به انتخاب رشته های دانشگاه آزاد هستند باید دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400 را در مهلت مقرر دانلود کرده و انتخاب رشته خود را از میان موارد ارائه شده انجام دهند .




کنکور کاردانی به کارشناسی هر ساله به منظور جذب دانشجو در رشته های بدون آزمون و با آزمون مقطع کارشناسی ناپیوسته برگزار می شود . دانشگاه ها در رشته های نسبتا پرطرفدار ارائه شده این مقطع به صورت با آزمون دانشجو می پذیرند و پذیرش سایر رشته های ارائه شده بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو ، انجام می شود .

دانشگاه های آزاد نیز در رشته های گروه پزشکی به صورت با آزمون دانشجو می پذیرند و داوطلبانی که متقاضی پذیرش در این دسته از رشته ها هستند ، می توانند پس از شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 ، انتخاب رشته خود را برای دانشگاه های آزاد نیز انجام دهند .

پذیرش نهایی داوطلبان بر اساس رتبه و تراز کسب شده در کنکور کاردانی به کارشناسی انجام می شود . در ادامه این مقاله لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400 ارائه شده است .



دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400
همانطور که پیش از این اشاره شد آزمون کاردانی به کارشناسی دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد با هم ادغام شده است و صرفا انتخاب رشته این دانشگاه ها مجزای از هم انجام می شود . داوطلبان علاقه مند به شرکت در پذیرش رشته های با آزمون دانشگاه آزاد باید پس از ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی1400 برای شرکت در این آزمون اماده شوند.



پس از برگزاری آزمون و اعلام شدن نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد سال جاری شده اند باید دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 1400 را دانلود کرده و از میان رشته محل های ارائه شده ، اولویت های مورد نظر خود را انتخاب کنند .



خاطر نشان می شود رشته های با آزمون دانشگاه آزاد شامل رشته های گروه پیرا پزشکی بوده و سایر رشته های کاردانی به کارشناسی 1400 ارائه شده این دانشگاه به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرند . دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400 احتمالا با استناد به سال گذشته در مهر ماه منتشر خواهد شد .



در ادامه دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد سال گذشته ارائه شده که پس از انتشار دفترچه سال جاری لینک دانلود ارائه شده بروزرسانی خواهد شد .



برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد سال گذشته کلیک کنید .



به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400 و یا اصلاحیه ای برای آن علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

حتما بخوانید: انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400



جزئیات دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400
داوطلبانی که علاوه بر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 در کنکور کاردانی به کارشناسی رشته های با آزمون دانشگاه آزاد سال جاری نیز شرکت کرده اند پس از دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400 باید تمامی بخش های این دفترچه را با دقت مطالعه کنند و پس از اطمینان از کسب اطلاعات لازم برای انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400 اقدام کنند.



دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400 از بخش های مختلفی تشکیل شده است که در ادامه جزئیات بخش های مختلف دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 دانشگاه آزاد ارائه شده است .



جزئیات زمان و نحوه انتخاب رشته

امتیازات و سهمیه های دخیل در انتخاب رشته

پذیرش اتباع خارجی

قوانین نظام وظیفه

تذکرات و نکات مهم انتخاب رشته

شهریه و تسهیلات مالی دانشجویان

عنوان رشته های ارائه شده

جداول رشته محل های ارائه شده



داوطلبان متقاضی شرکت در پذیر بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 1400 می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات رشته های بدون کنکور ارائه شده مطلع شوند .

در ادامه بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400









مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می توانند تجربیات خود را از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی در اختیارتان قرار دهند . برای اطلاع از آخرین اخبار و زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400 مربوط به ثبت نام مقطع کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا باشید . 












سوالات متداول


1- آیا دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد همزمان با دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی منتشر می شود ؟
خیر . همانطور که در مقاله اشاره شده است ، دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد مجزای از دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی منتشر می شود .




2- دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد چه زمانی منتشر می شود ؟
معمولا دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد پی ار برگزاری آزمون منتشر می شود که به محض انتشار در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .




3- پذیرش رشته های با آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد بر چه اساسی انجام می شود ؟
همانطور که در مقاله اشاره شده پذیرش رشته های با آزمون دانشگاه آزاد بر اساس نمره و رتبه کنکور داوطلبان انجام می شود .

منبع : دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QP2L
نظرتان را بنویسید