ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که هنگام تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1400 - 1401 بی دقتی کرده یا به دلیل عدم آگاهی، اطلاعات خود را نادرست درج کرده باشند، باید نسبت به اصلاح اشتباهات صورت گرفته اقدام نمایند. متقاضیان می توانند همزمان با ثبت نام ارشد فراگیر و یا در مهلت تمدید آن به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و اطلاعات خود را ویرایش نمایند.




کلیه متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1400 - 1401​ در صورت پذیرش ارشد فراگیر پیام نور به منظور اعلام علاقه مندی خود باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و فرم اینترنتی ثبت نام را کاملا دقیق و به دور از خطا و اشتباه تکمیل نمایند. درج اطلاعات صحیح در این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار بوده و عدم توجه به آن مشکلاتی را در مراحل بعدی آزمون به وجود می آورد. 

هر چند سازمان سنجش تمامی نکات لازم در خصوص نحوه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور را در دفترچه راهنمای این آزمون درج می کند اما هم چنان با داوطلبانی مواجه هستیم که به دلیل بی دقتی یا عدم آگاهی اطلاعات خود را به درستی در فرم ثبت نام وارد نکرده و به دنبال راهی برای تصحیح و ویرایش آن می باشند. سازمان سنجش به منظور رفاه حال این متقاضیان امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1400 را در بازه های زمانی مختلف ایجاد می کند که در ادامه به بررسی جزئیات این فرایند می پردازیم. 



زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 1400 - 1401
داوطلبان کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1400 - 1401 در بازه های زمانی مختلف می توانند نسبت به تصحیح و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند :



1همزمان با تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 1400



بر اساس پیش بینی های صورت گرفته زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 1400 احتمالا اواخر آذر ماه بوده و به مدت یک هفته الی 10 روز ادامه خواهد داشت. سازمان سنجش در این بازه زمانی لینک ویرایش اطلاعات ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور را فعال کرده و امکان تصحیح اطلاعات فردی و تحصیلی داوطلب را فراهم می کند.



2در بازه زمانی تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 1400



در صورت تمدید مهلت ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد ، لینک ویرایش اطلاعات ثبت نامی مجددا فعال شده و داوطلبان می توانند نسبت به اصلاح فرم اینترنتی اقدام نمایند .



بیشتر بخوانید: تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور


3همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور 1400



چنان چه داوطلبی پس از اتمام مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور متوجه خطا یا اشتباهی در درج اطلاعات ثبت نامی خود شود باید تا زمان دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون منتظر مانده و به تصحیح اطلاعات نادرست بپردازد .



بر اساس اعلام وزارت علوم ، سنجش و پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور برای سال تحصیلی 1400 - 1401 لغو شده است . به عبارت دیگر در سال تحصیلی پیش رو هیچ ثبت نامی برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور انجام نخواهد شد.





در صورت هر گونه تغییر در این خبر ، متن مقاله بروزرسانی شده و شرایط جدید پذیرش دانشجو فراگیر پیام نور در آن منتشر خواهد شد. نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام که در زیر به توضیح آن ها پرداخته شده است ، در صورتی قابل استناد می باشد که با درخواست دانشگاه پیام نور این آزمون مجددا برگزار گردد ، در غیر اینصورت ثبت نامی انجام نخواهد شد.



بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور



نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1400 - 1401
ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر 1400 همچون سایر مراحل این آزمون به صورت اینترنتی انجام شده و داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند اصلاحات لازم را انجام دهند . نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام در هر یک از بازه های زمانی فوق بر اساس قوانین خاصی صورت گرفته و ممکن است با محدودیت هایی همراه باشد.



چنان چه مهلت ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور به پایان نرسیده باشد، داوطلبان می توانند نسبت به تصحیح کلیه اطلاعات فردی و تحصیلی خود اقدام نمایند، اما در زمان دریافت کارت ورود به جلسه تنها امکان ویرایش برخی اطلاعات همچون نام، نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، مؤسسه فارغ‌التحصیلی، تاریخ فارغ‌التحصیلی، معدل مقطع کارشناسی، معدل مقطع کاردانی ( مربوط به دانشجویان یا فارغ‌ التحصیلان مقطع کارشناسی ناپیوسته ) و کد رشته‌ محل های انتخابی بر اساس اولویت علاقه داوطلب وجود دارد و اصلاح سایر موارد تنها با مراجعه به باجه های رفع نقص امکان پذیر خواهد بود.



مراحل ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1400 در کلیه بازه های زمانی یکسان بوده و به ترتیب زیر می باشد :

1 - مراجعه به سایت سازمان سنجش
2 - ورود به بخش پیام نور
3 - انتخاب گزینه ویرایش اطلاعات
4 - درج اطلاعات ثبت نامی
5 - ویرایش فرم ثبت نام



حال در ادامه راهنمای تصویری ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1400 - 1401 را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم تا با آگاهی بیشتری نسبت به اصلاح اطلاعات فردی و تحصیلی خود ( در صورت لزوم ) اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1400









راهنمای تصویری ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1400 - 1401


با شروع ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور 1400 - 1401 لینک ویرایش اطلاعات در سایت سازمان سنجش فعال شده و تا آخرین روز ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . بر این اساس :



چنان چه پس از دریافت کد رهگیری متوجه خطا و اشتباه خود شدید با استفاده از این لینک می توانید فرم ثبت نام را اصلاح کنید . بدین منظور باید به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و وارد بخش " پیام نور " شوید.






 روی لینک " ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال 1400" کلیک کنید .






 از منوی سمت راست گزینه " ویرایش اطلاعات " را انتخاب کنید .






 در صفحه باز شده شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام را وارد نمایید تا فرم ثبت نام برای اصلاح به نمایش درآید . 







 اما اگر پس از اتمام مهلت ثبت نام به اشتباهات خود پی بردید، در زمان دریافت کارت ورود به جلسه می توانید نسبت به اصلاح آن ها اقدام نمایید که بدین منظور کافی است روی لینک " کارت شرکت در آزمون ارشد فراگیر پیام نور 1400" کلیک کنید. 







 یکی از روش های جستجو را انتخاب کرده و اطلاعات ثبت نامی خود را وارد نمایید. 







 در ادامه کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور به نمایش در می آید که به منظور اصلاح اطلاعات نادرست آن باید گزینه " ویرایش اطلاعات " را انتخاب کنید. 







 در ادامه اطلاعات ثبت نامی قابل ویرایش در این مرحله را مشاهده خواهید کرد که می توانید نسبت به اصلاح آن اقدام نمایید. 

















لازم به ذکر است راهنمای تصویری فوق مربوط به ویرایش ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور سال گذشته بوده که به محض آغاز این فرایند در سال جاری بروزرسانی خواهد شد.



نکته : چنان چه داوطلبی اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش کرده باشد می تواند با ارسال درخواست به سازمان سنجش نسبت به دریافت شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام اقدام نماید.



بیشتر بخوانید: نحوه ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش







مشاوره ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1400 - 1401​


با توجه به این که ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از اهمیت بالایی برخوردار بوده و درج اطلاعات نادرست در این فرایند باعث بروز مشکلاتی در مراحل بعدی آزمون می شود ، به داوطلبان توصیه می کنیم اطلاعات فردی و تحصیلی خود را با دقت درج کرده و در صورت لزوم حتما نسبت به ویرایش آن ها اقدام نمایند.



متقاضیان این آزمون در صورت داشتن شرایط لازم می توانند به طور همزمان در کنکور کارشناسی ارشد 1400 نیز شرکت کرده و شانس بیشتری برای ورود به مقطع تحصیلات تکمیلی بیابند.



کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز بر اساس تجربیات خود راهنمایی های لازم را انجام داده و با استفاده از مشاوره تحصیلی تحصیلی تلفنی هیوا بهترین راهکارها را ارائه می دهند.



در ادامه بخوانید: زمان ثبت نام کنکور ارشد 1400



سوالات متداول


1-  سازمان سنجش با تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی را نیز فراهم می کند ؟
 مطابق متن مقاله لینک ویرایش اطلاعات داوطلبان تا آخرین روز ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور فعال می باشد . 




2-  در زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور امکان ویرایش چه اطلاعاتی وجود دارد ؟
 در این بازه زمانی امکان ویرایش برخی اطلاعات مهم نظیر معدل وجود خواهد داشت که برای اطلاع از جزئیات بیشتر می توانید متن مقاله را مطالعه کنید . 




3-  داوطلبان برای ورود به سامانه ویرایش ثبت نام ارشد فراگیر به چه اطلاعاتی نیاز دارند ؟
 اطلاعات لازم برای دسترسی به این سامانه شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام می باشد که راهنمای تصویری آن در متن مقاله قرار داده شده است . 

منبع : ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7gwr
نظرتان را بنویسید