ماساژ روغن کاکائو در شیراز

ماساژ روغن کاکائو در شیراز
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ماساژ مهروماه

ماساژ با روغن کاکائو در شیراز

 

روغن کاکائو یکی از معجزه های پوست است و به همین خاطر نیز ماساژ با روغن کاکائو در شیراز یکی از پرطرفدارترین خدمات سالن ماساژ در شیراز است. از آنجا که این روزها سبک زندگی اکثریت ما ناسالم است و یا در صورت سلامت سبک زندگی، عوامل خارجی دیگری نیز وجود دارند که بر پوست، مو، اندام و زیبایی ما تاثیرگذار خوهند شد. بنابراین باید راهی برای تعدیل این عوامل بیابیم که با کمترین تاثیر منفی بتواند به ما در حفظ سلامت و زیبایی پوست و مو کمک کند. این روغن یکی از همین راه‌حل هاست که اتفاقا بسیار کاربردی بوده و در این راه به شما کمک خواهد کرد.

ماساژ روغن کاکائو در شیراز

روغن کاکایو به سبب آنتی اکسیدان بالایی که دارد، سبب جلوگیری و غلبه بر بسیاری از بیماری ها و ناهنجاری های پوستی می‌شود؛ و به همین دلیل در بسیاری از محصولات مراقبت پوستی به کار برده می‌شود و تاثیر تجربی بسیار خوبی بر پوست و مو نشان داده است. خواص این روغن بسیار است و به همین سبب است که ماساژ روغن کاکایو در شیراز ، بسیار پرطرفدار و پرتقاضا است. برخی از خواص این روغن برای پوست و مو و زیبایی عبارتند از:

1. آبرسانی عمقی پوست های حساس و بسیار خشک

2. بهبود ترک های ایجاد شده در هنگام بارداری و یا بر اثر کاهش وزن

3. بهبود خاصیت الاستیسیته پوست

4. درخشان و شفافیت پوست نواحی مختلف بدن

5. تغییر رنگ پوست و برنزه سازی پوست

6. آروماتراپی و شادی آوری قوی با رایحه آن

7. درمان لک ها و تیرگی های حاصل از جای زخم، جوش و سوختگی

8. کاهش استرس و اضطراب روزانه

9. کاهش سطح فشار خون

10. تقویت موی سر و ابرو

11. درمان ترک های پا

12. درمان خشکی، پوسته و شوره سر

13. از بین بردن چروک و خطوط سطحی پوست به همراه ماساژ اصولی

14. درمان اگزماهای پوستی

هیچکس پیدا نمی‌شود که از خواص این روغن بی خبر باشد یا به انکار آن بپردازد. اما جذب عمقی و تاثیرات فراوان این روغن زمانی مشخص خواهد شد که با تشخیص اصولی جنس پوست شما و نواحی مستعد استفاده از آن به استفاده از آن بپردازید. همچنین استعمال اصولی آن نیز مسئله ای بزرگ است. برای استعمال این روغن، ماساژ با روغن کاکائو در شیراز گزینه بسیار مناسبی است. ما در سالن ماساژ در شیراز مهروماه برای ارائه کلیه ماساژ ها در کنار شما هستیم.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5q8B
نظرتان را بنویسید