چگونه موهای از دست رفته خود را به دست آوریم؟

چگونه موهای از دست رفته خود را به دست آوریم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

چه روش هایی در بهترین کلینیک کاشت مو در کرج وجود دارد ؟
به طور کلی برای کاشت مو ، چندین روش وجود دارد که هر یک از این روش ها پس از دیگری ابداع شده است و روشی کامل تر می باشد. با این حال هر یک دارای مزیت ها و معایبی هستند که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

کاشت مو به روش FIT
در روش کاشت مو FIT ، عمل برداشت گرافت ها از پشت سر و بالای گوش ها از طریق پانچ از ناحیه بانک مو ، انجام می شود. در پایان نیز مجدد با استفاده از پانچ به ناحیه مورد نظر پیوند داده می شود.

مرتبط بخوانید :پلاژن تراپی در کرج – لیست 10 تایی بهترین مراکز پلاژن تراپی کرج

کاشت مو به روش FUT
روش FUT جزو روش ها و تکنیک های قدیمی برای کاشت مو می باشد. طی این روش برشی به صورت نواری در ناحیه بانک مو ایجاد می شود و سپس به واحدهای فولیکولار مو تقسیم می شود و در مرحله کاشت در شیارهار کوچک ایجاد شده در محل طاسی ، کاشته می شود.

کاشت مو به روش Micro FIT – بهترین کلینیک کاشت مو در کرج
از دیگر روش های مورد استفاده برای پیوند فولیکولی مو ، کاشت مو به روش Micro FIT یا MFIT می باشد. این روش جزو جدیدترین روش های برداشت مو است که فولیکول ها به صورت واحدی و تک تک از بانک مو استخراح می شوند. در این روش پزشک از ابزارهای دقیق و ظریفی برای برداشت گرافت ها استفاده می کند.

کاشت مو به روش BHT
کسانی که در قسمت های پشت گوش و یشت پشت سر بانک موی خوبی ندارند ، مجبور به استفاده از موهای بدن شامل سینه ، پشت و ریش هستند. در روش کاشت مو BHT صرفا بانک مو تغییر می کند و باقی مراحل مشابه روش FIT است ؛ هرچند می توان از تکنیک های  SUT و MFIT نیز برای کاشت مو در این روش بهره برد.

مرتبط بخوانید : سابسیژن در کرج – لیست 10 تایی بهترین مرکز سابسیژن کرج

کاشت مو به روش SUT – بهترین کلینیک کاشت مو در کرج
از جدیدترین روش های کاشت مو ، روش SUT  است. در این روش از میکرو موتور های اتوماتیک جهت برداشت گرافت ها استفاده می شود. در این روش هیچ گونه برشی در بانک مو ایجاد نمی شود و بدون کوچکترین آسیبی گرافت ها برداشت شده و پس از آماده سازی به ناحیه مورد نظر منتقل می شوند.

کاشت مو به روش ترکیبی
در صورتی که طاسی سر بیش از اندازه باشد و به گرافت موی بیشتری نیاز باشد، برای برداشتن گرافت ها و ادامه مرحله کاشت مو ، از دو روش جراحی به طور همزمان استفاده می شود.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vOJ5
نظرتان را بنویسید