انواع روش های کاشت موی سر

انواع روش های کاشت موی سر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

انواع روش های کاشت موی سر در بهترین کلینیک کاشت مو در مشهد
کاشت موی سر به روش های مختلفی انجام می شود که در ادامه به جزئیات بیشتری پیرامون هر یک اشاره کرده ایم :

روش FUT
این روش از قدیمی ترین روش های جراحی کاشت مو می باشد. طی این روش بیمار بیهوش می شود و قسمتی از پوست سر که دارای مو است را به قسمت طاس و جلوی سر پیوند می زنند. این روش به دلیل اینکه با درد و خونریزی زیادی همراه است ، امروزه استفاده نمی شود.

روش FIT
یکی از روش های کاشت موی سر روش FIT می باشد که طی این روش ، موها از قسمت پشت سر و بانک مو به قسمت جلوی سر منتقل می شوند. در واقع فولیکول های مو از قسمت بانک مو برداشته می شود و به قسمت جلوی سر که دچار طاسی است ، منتقل می گردد. اما این روش به دلیل داشتن دوران نقاهت طولانی ، نیاز به تکرار جلسات کاشت مو و … امروزه کمتر استفاده می شود.

مرتبط بخوانید : پی آر پی در مشهد – لیست 10 تایی بهترین مرکز پی آر پی در مشهد

روش BHT
این روش مشابه با روش FIT است، با این تفاوت که برای پیوند مو به جای استفاده از موها در قسمت بانک مو ، از موهای سایر قسمت های بدن شامل ریش و قفسه سینه استفاده می شود.

روش SUT
از جدیدترین و بهترین روش های مورد استفاده برای کاشت مو روش SUT  است که دارای کمترین عوارض ممکن نسبت به دیگر روش ها می باشد و از روش های رایج در کلینیک های پیوند مو است. این روش بدون درد و خونریزی و بیهوشی انجام می شود ، به طوری که با استفاده از یک دستگاه اتوماتیک ، موها برای پیوند مو برداشته می شوند. در این روش می توان چهارده هزار تار مو را در قسمتی که دچار ریزش مو است ، قرار داد.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین جراح پلک در مشهد ( بلفاروپلاستی )💎 سال 1401 + نظرات مراجعین

نکات مهم قبل از کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو در مشهد
بهترین کلینیک کاشت مو در مشهد
برای دریافت نتایج ایده آل از کاشت مو ، بایستی که برخی نکات رعایت گردد تا نتیجه نهایی مطلوب واقع شود. در ادامه به مهم ترین نکات پس از کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو در مشهد اشاره کرده ایم :

تا دو هفته قبل از عمل ، سعی کنید ویتامین E ، مکمل ها و قرص آسپرین مصرف نکنید. چراکه این موارد منجر به رقیق شدن خون می گردد.
بهتر است دو هفته قبل از عمل کاشت مو ، از مصرف الکل اجتناب کنید و سعی کنید چای کمتری را مصرف کنید.
تا دو هفته قبل از عمل ، از گرفتن رژیم های لاغری که منجر به دیر بهبود یافتن پس از عمل می گردد ، اجتناب نمایید. همینطور بهتر است دو هفته پس از کاشت مو نیز رژیم خود را مجدد آغاز کنید.
از انجام ورزش های سنگین خودداری نمایید.
از یک هفته قبل از عمل در بهترین کلینیک کاشت مو در مشهد بهتر است سیگار کشیدن را کنار بگذارید.
استرس را از خود دور کنید و سعی کنید چند شب قبل از عمل را راحت و بدون استرس بخوابید.
از یک روز قبل از عمل از خوردن ایبوپروفن و ناپروکسن خودداری نمایید.
شب قبل از عمل از سعی کنید غذایی بخورید که دارای پروتئین ، کربوهیدرات و قند کافی باشد. برای این منظور بهتر است از سیب زمینی سرخ شده و یا پخته استفاده کنید و همینطور بعد از شام بستنی مصرف کنید.
در روز عمل لباسی را بپوشید که بتوانید از تن خارج کنید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/z0ly
نظرتان را بنویسید