درباره امتحانات نهایی بیشتر بدانید

درباره امتحانات نهایی بیشتر بدانید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

امتحانات نهایی هر ساله برای پایه های تحصیلی نهم و دوازدهم برگزار می شوند و دانش آموزان پایه نهم به دلیل آنکه باید انتخاب رشته انجام دهند و همچنین دانش آموزان پایه دوازدهم به دلیل شرکت در کنکور سراسری ، باید در امتحانات نهایی شرکت نمایند. حذفیات امتحان نهایی 1402 به منظور سهولت در یادگیری و مطالعه دانش آموزان تعیین می شوند و بخش هایی که توسط آموزش و پرورش حذف می شوند ، نیازی به مطالعه کردن ندارند چرا که در امتحانات نهایی هیچ سوالی از این بخش ها مطرح نخواهد شد. در ادامه این مطلب می خواهیم لیست کامل حذفیات امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم 1402 را قرار دهیم.
شما دانش آموزان عزیز میتوانید با تماس با کارشناسان مجرب ما از حذفیات امتحان نهایی 1402 نهم و دوازدهم و همچنین بارم بندی امتحانات نهایی 1402 مطلع شوید .

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

 

آنچه در این مطلب میخوانید :

1 حذفیات امتحان نهایی پایه نهم 1402
2 حذفیات امتحان نهایی دوازدهم 1402
2.1 حذفیات امتحان نهایی دروس عمومی
2.2 حذفیات امتحان نهایی دروس اختصاصی رشته ریاضی
2.3 حذفیات امتحان نهایی دروس اختصاصی رشته تجربی
2.4 حذفیات امتحان نهایی دروس اختصاصی رشته انسانی
3 برنامه امتحانات نهایی دوازدهم خرداد 1402
4 دستورالعمل برگزاری امتحانات نهایی نهم و دوازدهم
4.1 پاسخ به سوالات پر تکرار
حذفیات امتحان نهایی پایه نهم 1402
دانش آموزان پایه نهم در امتحانات نهایی 1402 به صورت حضوری شرکت خواهند کرد و نمرات اکتسابی در امتحانات نهم از جهت آنکه در هدایت تحصیلی و انتخاب رشته نهم به دهم تاثیر گذار است ، اهمیت زیادی دارد.

مرتبط بخوانید : حذفیات نمونه دولتی نهم به دهم

در پایه نه بخش هایی از کتاب های درسی برای کاهش حجم مطالعاتی امتحان به تصمیم وزارت آموزش و پرورش کشور حذف می شوند و با توجه به این که شرایط استان ها متفاوت است ، زمانبندی و برنامه ریزی امتحانات خردادماه پایه نهم و همچنین بخش های حذف شده کتابها در مناطق مختلف متفاوت می باشد.
شما دانش آموزان عزیز می توانید لیست حذفیات امتحان نهایی پایه نهم 1402 مدرسه خود را از مشاوران ما دریافت کنید.  

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

حذفیات امتحان نهایی دوازدهم 1402
هدف از برگزاری امتحانات نهایی دوازدهم ، تعیین معدل کتبی جهت تاثیر گذاری در کنکور سراسری است و همانطور که بسیاری از شما می دانید تاثیر معدل در کنکور 1402 به میزان 40 درصد قطعی است و اگر بتوانید نمرات خوبی در امتحانات نهایی کسب کنید ، تا میزان زیادی در رتبه شما اثر مثبت خواهد داشت.
مرتبط بخوانید : دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی

بنابراین با توجه به شرط معدل کنکور 1402 ، لازم است که برای امتحانات نهایی آمادگی به دست آورید و نمرات بالایی را کسب کنید. در سال گذشته با توجه به غیرحضوری شدن مدارس و اجرای آموزش مجازی در بستر پیام رسان شاد ، بسیاری از معلمان به دلیل کمبود وقت نتوانستند که تمام مباحث را تدریس کنند و همین موضوع سبب تصمیم گیری برای تعیین حذفیات امتحان نهایی از سوی آموزش و پرورش شد اما در سال تحصیلی 1402 که اکثر مدارس به صورت حضوری آموزش های لازم را ارائه کردند ، در خصوص حذفیات امتحانات نهایی تصمیم گیری قطعی انجام نشده است.

برای امتحان نهایی دوازدهم 1402 فعلا فهرست حذفیات اعلام نشده است اما شما می توانید از طریق ارتباط با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما پیگیر این موضوع باشید و به محض انتشار لیست جدید حذفیات کنکور 1402 ، آن را از مشاوران دریافت کنید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

مباحثی که در ادامه مشاهده می کنید ، حذفیات امتحانات نهایی سال قبل هستند و برای امتحانات نهایی 1402 فعلا لازم است تمام مباحث کتاب های درسی را مطالعه کنید و در صورتی که بخش هایی از کتاب ها حذف شود ، اطلاع رسانی های لازم انجام می گیرد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/POmn
نظرتان را بنویسید