نکات مهم قبل از مراجعه به آتلیه کودک

نکات مهم قبل از مراجعه به آتلیه کودک
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

نکات مهم قبل از مراجعه به آتلیه کودک در تهران
امروزه عکاسی کودک به یکی از پرطرفدارترین انواع عکاسی تبدیل شده است که بر اساس سن کودکان شامل عکاسی از نوزاد ، عکاسی از کودکان نوپا ، عکاسی از خردسالان و عکاسی از کودکان سن دبستان طبقه بندی می شود.

همینطور امکان عکاسی با توجه به شرایط و نظر عکاس و والدین متناسب با خلق و خوی کودک ، عکاسی در مکان های مختلفی همچون آتلیه ، منزل و فضای باز امکان پذیر است. قبل از مراجعه به آتلیه کودک توجه به نکات زیر مهم می باشد :

آتلیه ای را انتخاب کنید که از طریق آشنایان و یا دوستان خود از نمونه کارهای آن ها مطلع هستید.
یکبار به آتلیه نوزاد مراجعه کنید تا از محیط آن و تجهیزاتی که در آتلیه وجود دارد ، مطلع شوید. با پرسنل صحبت کنید و از جو مثبت و حرفه ای آتلیه مطمئن گردید.
در مورد هزینه های عکاسی حتما سوال کنید. با اطلاع از قیمت عکاسی ، چاپ عکس ها در ابعاد مختلف ، چاپ عکس بر روی شاسی و دیگر هزینه ها در پایان غافل گیر نخواهید شد.
می توانید ایده های عکاسی کودک را از طریق اینترنت انتخاب کنید و از آتلیه جویا شوید که آیا توانایی ثبت این تصاویر را دارد یا خیر.
در مورد وسایل و تزئیناتی که در آتلیه وجود دارد ، بپرسید. ممکن است آتلیه لباس ها و تزئینات مورد نظرتان را داشته باشد و نیازی به صرف هزینه برای خرید آن ها نباشد و یا در حال برعکس ممکن است آتلیه این لوازم را نداشته باشد و شما باید به فکر تهیه آن ها باشید.
مرتبط بخوانید : تور تهران گردی – معرفی بهترین آژانس های تور تهرانگردی

تجربه یک عکاسی کودک خوب با توجه به نکات مهم
آتلیه کودک در تهران
برای اینکه بتوانید یک عکاسی کودک به یاد ماندنی را تجربه کنید، حتما به نکات زیر توجه داشته باشید:

یک نفر که مورد علاقه کودک است و در سرگرم کردن او موفق می باشد را همراه خود به آتلیه ببرید.
وسیله هایی که کودکتان به آن ها علاقه مند است همانند یک عروسک و یا اسباب بازی و پتو را نیز همراه خود به آتلیه ببرید تا در صورت بهانه گیری در اختیار او قرار دهید. ضمن اینکه می توانید به عنوان یادگاری نیز از آن ها در عکس ها استفاده کنید.
حتما از آتلیه بخواهید که عکس ها را بر روی فلش نیز به شما تحویل دهد.
چندین لباس برای کودک خود به آتلیه بیاورید. اینگونه می توانید لباس ها را مطابق با دکوراسیون انتخاب کنید. در صورتی که پیش از عکاسی ، دکور و چیدمان عکاسی را دیده اید ، حتما لباس هایی متناسب را نیز انتخاب کرده و همراه خود ببرید. سعی کنید لباس هایی رنگی و شاد را انتخاب کنید.
گل سر ، سربند ، کلاه ، پاپیون و چیزهایی از این قبیل را در رنگ بندی های متفاوت به همراه داشته باشید.
در صورتی که می خواهید در آتلیه عکس خانوادگی با کودک خود نیز بگیرید ، سعی کنید برخی لباس های ست را نیز به همراه داشته باشید. انتخاب لباس ها در یک طیف رنگی می تواند منجر به ثبت عکس های زیبا شود.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mBXG
نظرتان را بنویسید