زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1400

زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1400 از میان فارغ التحصیلان کارشناسی از طریق برگزاری آزمون ، دانشجوی پزشکی جذب می کند . داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی باید از اول دی ماه به سایت دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کرده و فرم ثبت نام خود را تکمیل نمایند .




هر ساله دانشگاه علوم پزشکی تهران اقدام به برگزاری آزمونی جامع برای جذب دانشجو در رشته پزشکی می کند و این فرصت را در اختیار علاقه مندان به رشته پزشکی می گذارد تا بتوانند شانس خود را برای قبولی در رشته پزشکی محک بزنند . امسال دانشگاه شهید بهشتی نیز اعلام آمادگی کرده و احتمال دارد به پذیرش دانشجو پزشکی از لیسانس بپردازد .

برای ثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی دانشجو در ابتدا باید از شرایط پذیرش مطلع باشد و سپس در موعد مقرر برای ثبت نام اقدام نماید . در ادامه مقاله برای آشنایی داوطلبان در ابتدا به بررسی زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1400 و سپس به بیان شرایط پذیرش آن می پردازیم .



زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1400
زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی در سال گذشته از روز اول دی 98 لغايت پايان وقت روز پنج شنبه مورخ 10 بهمن ماه 98 اعلام شده بود و داوطلبان در زمان اعلام شده می بایست اطلاعات خواسته شده را در سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران به آدرس education.tums.ac.ir درج می کردند .

امسال نیز بر اساس اطلاعیه سایت معاونت پزشکی دانشگاه تهران ، زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1400 از اول دی ماه آغاز شده و تا اول بهمن ماه ادامه خواهد داشت . در صورت انتشار هرگونه اطلاعیه متن مقاله بروزرسانی شده و از طریق کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا اعلام می گردد .

برای جلوگیری از اتلاف وقت در زمان ثبت نام توصیه می شود فرم پیش نویس ثبت نام را تکمیل نمایید که در ادامه می توانید فرم پیش نویس را تکمیل نمایید .



فرم ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی





زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1400 از اول دی لغایت اول بهمن ماه می باشد .

ورود به صفحه ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی



بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی





شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1400
داوطلبان آزمون لیسانس به پزشکی سال 1400 می بایست با اطلاع از تمامی شرایط اعلام شده این آزمون و رعایت این شرایط ، ثبت نام نهایی خود را انجام دهند . چراکه در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در شرایط داوطلب با شرایط اعلام شده قبولی وی لغو خواهد شد .



 شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1400 عبارتند از :



 پذیرش واجدین شرایط عمومی تحصیل رایگان

 حداكثر سن 25 سال تمام در زمان ثبت نام ( متولدین 1 / 10 / 74 به بعد )

 پذیرش فارغ التحصیلان كارشناسی پیوسته یا ناپیوسته گروه های تجربی و یا ریاضی

 داشتن کارت پایان خدمت و یا معفیت دائم ( برای آقایان )

 منع شرکت فارغ التحصیلان مقاطع بالاتر از لیسانس

 حداقل معدل كل دیپلم 18 

 حداقل معدل مقطع لیسانس 16 



بیشتر بخوانید: منابع آزمون لیسانس به پزشکی











اگر پس از مطالعه مقاله زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1400 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .



در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی









سوالات متداول


1- زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1400 چه تاریخی است ؟
زمان ثبت نام کارشناسی به پزشکی سال 1400 از اول دی ماه 99 است که در داخل مقاله تاریخ دقیق اعلام شده است .




2- آیا زمان ثبت نام آزمون کارشناسی به پزشکی تمدید می شود ؟
احتمال دارد مهلت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1400 تمدید شود که در صورت تمدید زمان ثبت نام در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




3- در زمان ثبت نام ازمون لیسانس به پزشکی 1400 به چه سایتی باید مراجعه شود ؟
داوطلبان برای ثبت نام آزمون کارشناسی به پزشکی باید به سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران مراجعه نمایند که آدرس سایت در داخل مقاله گفته شده است .

منبع : زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qzL3
نظرتان را بنویسید