زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی

زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
بسیاری از فارغ التحصیلان کارشناسی گروه های ریاضی و تجربی که علاقه مند به تحصیل در رشته پزشکی هستند برای ورود به این رشته در آزمون لیسانس به پزشکی که توسط دانشگاه تهران برگزار می شود ثبت نام کرده اند و در حال آمادگی برای این آزمون هستند . آزمون لیسانس به پزشکی 1400 احتمالا تا اسفند ماه برگزار شود .




آزمون لیسانس به پزشکی فرصتی مجدد برای داوطلبان علاقه مند به رشته پزشکی می باشد که می توانند از طریق این آزمون شانس خود را برای ورود به این رشته امتحان کنند . این آزمون که مختص فارغ التحصیلان کارشناسی رشته های مجموعه ریاضی و تجربی است ، توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود .

داوطلبانی که در آزمون لیسانس به پزشکی 1400 ثبت نام کرده و در حال آمادگی برای این آزمون هستند می بایست برنامه ریزی خود را بر اساس تاریخ برگزاری در نظر گرفته و بر این اساس مطالعه خود را پیش ببرند . در ادامه این مقاله زمان و محل برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی 1400 را توضیح داده ایم . 



زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی 1400
یکی از دغدغه های شرکت کنندگان آزمون لیسانس به پزشکی 1400 اطلاع از زمان برگزاری این آزمون است که در ادامه به شرح این تاریخ می پردازیم :



تاریخ برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی 1400 :



معمولا آزمون لیسانس به پزشکی در اسفند ماه هر سال برگزار می شود . اما در صورت بروز هرگونه مشکل این امکان وجود دارد که زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشک به تعویق افتاده و بعد از اسفند ماه برگزار گردد . سال گذشته به علت شیوع بیماری کرونا این فرآیند به تعویق افتاد و آزمون در شهریور ماه برگزار شد .





زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1400 از اول دی لغایت اول بهمن ماه می باشد .



نکته : شرکت کنندگان این آزمون ، از همراه داشتن هرگونه وسيله (الكترونيكی ، ساعت های هوشمند ، تلفن همراه حتی به صورت خاموش ، كيف و ... ) در سالن امتحانات خودداری نمايند . در غير اين صورت به عنوان تقلب محسوب شده و از امتحان محروم خواهند شد .



داوطلبان می بایست 1 هفته پیش از آزمون همزمان با انتشار جزئیات ساعت و مکان آزمون کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و روز آزمون همراه خود داشته باشند .





زمان مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1400 به محض اعلام در اینجا قرار داده می شود .








نکات تکمیلی مرحله دوم برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی 1400 :



    - داوطلبان می بایست دستاوردهای آموزشی ، پژوهشی و ساير سوابق برجسته خود را ليست نموده و به همراه فتوكپی مستندات در موعد مقرر که اعلام خواهد شد ، تحويل برگزاركنندگان آزمون دهند . فتوكپی­ های فوق به هيچ وجه مسترد نخواهد شد و در صورت لزوم اصل مدارك در آينده درخواست خواهد شد .



بیشتر بخوانید: راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی











اگر پس از مطالعه جزئیات زمان آزمون لیسانس به پزشکی 1400 ، سوالی در زمینه آزمون لیسانس به پزشکی دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی









سوالات متداول


1- زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی از چه طریقی اعلام می شود ؟
از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام می شود که در متن این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .




2- آزمون لیسانس به پزشکی معمولا چه تاریخی برگزار می شود ؟
همانطور که در مقاله توضیح داده شده است معمولا نیمه اول اسفند ماه برگزار می شود .




3- آیا همزمان با تاریخ ساعت و حوزه امتحان نیز مشخص می شود ؟
خیر معمولا ساعت و حوزه امتحانی چند روز قبل از آزمون مشخص می شود .

منبع : زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Kjjl
نظرتان را بنویسید