طراحی لوگو تیم ورزشی (قسمت دوم)

طراحی لوگو تیم ورزشی (قسمت دوم)
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لوگو آنلاین

در مقاله قبل درباره 4 فاکتور اساسی در طراحی لوگو تیم ورزشی صحبت کردیم. امروز نیز به بررسی باقی موارد موثر در طراحی لوگو تیم های ورزشی می پردازیم.

5. طرح ها را بسازید

آیا از قبل ایده هایی در آستین خود دارید؟ معطل نکنید، در غیر این صورت ممکن است همه چیزهایی را که به ذهنتان خطور کرده اید فراموش کنید! یک مداد و یک تکه کاغذ بردارید و دست به کار شوید. اجازه ندهید فقدان مهارت های نقاشی شما را متوقف کند! به یاد داشته باشید که در این مرحله وظیفه شما ایجاد طرح های خشن است و نه ایجاد یک محصول نهایی. نرم افزار طراحي لوگو براي ايفون را در این لینک ببینید.

به علاوه، می‌توانید از چندین سازنده لوگو کمک بگیرید که می‌توانند در عرض چند دقیقه یک نماد منظم ایجاد کنند. Bizgo یکی از بهترین تولیدکنندگان لوگو است. نام تیم خود را وارد کنید، بنشینید و تماشا کنید که Bizgo صدها گزینه مرتبط با ورزش شما ارائه می دهد. علاوه بر این، می توانید با کلمات کلیدی مانند "ستاره"، "توپ"، "تاج"، "بال" و غیره جستجو کنید.سعی کنید از آثار هنری خود انتقاد نکنید. تا جایی که می توانید طرح ها را بکشید، حتی اگر بسیار شبیه به یکدیگر باشند.

 هر چه انتخاب بزرگتر داشته باشید، بهتر است. بعداً می توانید فهرست کوتاهی از بهترین گزینه ها تهیه کنید و آنها را اصلاح کنید.توانایی تفکر خارج از چارچوب، کلید ایجاد یک نشان منحصر به فرد و به یاد ماندنی است. اجازه دهید تخیل شما پرواز کند و ببینید که سر و صداهای خلاقانه شما را به کجا خواهد برد! ما شرط می بندیم که تلاش های شما کاملاً ارزش آن را خواهد داشت!در اینجا یک نکته دیگر وجود دارد: به جای رنگ، روی فرم تمرکز کنید. اکثر تیم ها لوگوی خود را به رنگ لباس خود رنگ می کنند. به سادگی نیازی به صرف زمان برای اختراع یک پالت رنگی جدید نیست (مگر اینکه فکر کنید که لباس شما قدیمی است و بخواهید با رنگ های دیگر آزمایش کنید).لوگوهای فونت سفارشیعلاوه بر این، یک نشان خوب باید هم به صورت رنگی و هم سیاه و سفید کار کند، از پوسترهای رنگارنگ بزرگ گرفته تا فکس های تک رنگ و با خوانایی ضعیف. بنابراین، رنگ ها به اندازه فونت یا اشکال هندسی که نماد شما را تشکیل می دهند مهم نیستند.

6. لیست خود را محدود کنید

در این زمان، شما باید ایده روشنی از اینکه نماد شما چگونه خواهد بود و چگونه پیام منحصر به فرد شما را به عموم منتقل می کند، داشته باشید.اکنون باید موفق ترین انواعی را که با شما صحبت می کنند انتخاب کنید. انجام چنین انتخابی می تواند سخت باشد، به خصوص اگر همه کارهای خود را دوست داشته باشید. برای تجزیه و تحلیل هر طرح زمان بگذارید. مطمئن شوید که آموزنده است (آیا شخصی می تواند با نگاه کردن به نشان خود بگوید که در کدام ورزش هستید؟)، درک آن آسان است (آیا نماد شما ساده است؟)، منحصر به فرد (آیا نشان شما اشتراکات زیادی دارد. با نمادهای تیم های دیگر؟)، و مرتبط (آیا می توانید تضمین کنید که لوگوی شما در ده یا بیست سال آینده تازه به نظر می رسد؟).با پاسخ صادقانه به این سؤالات، می‌توانید گزینه‌هایی را که از نظر بصری جذاب هستند، اما برای تیم شما مناسب نیستند، فیلتر کنید.هنگام انتخاب به ندای درون خود گوش دهید. همه ما باید در موقعیتی بوده ایم که شما یک ایده را بدون هیچ دلیل واضحی بر ایده دیگر ترجیح می دهید. این شهود نامیده می شود و گاهی اوقات می تواند شما را به مسیر درست هدایت کند. در حالت ایده آل، باید فهرست خود را به سه طرح محدود کنید.

7. درخواست ورودی کنید

اگر هیچ‌کدام از طرح‌ها درست به نظر نمی‌رسند و به بن‌بست رسیدید، اجازه ندهید ناامیدی شما را به سمت تصمیم‌های عجولانه سوق دهد. طراحی یک نماد یک فرآیند طولانی است که نیاز به یک ذهن روشن دارد. زمانی را برای راه اندازی مجدد مغز خود اختصاص دهید و پس از آماده شدن، شروعی تازه داشته باشید. غیرمعمول نیست که وقتی از فشار دادن خود دست کشیدید، شروع به داشتن بهترین ایده ها کنید.وقتی صحبت از یک فرآیند خلاقانه می شود، درخواست نظر دیگران همیشه ایده خوبی است. با نگاه کردن به آثار هنری خود با یک جفت چشم تازه، دوست یا همکار شما می تواند به اشتباهات اشاره کند یا برخی از پیشرفت های قوی را پیشنهاد کند. علاوه بر این، کار تیمی به ایجاد یک تیم عملکردی و حمایتی کمک می کند. هنگام بحث در مورد طرح ها و رای دادن به بهترین گزینه ها، اعضای تیم یاد می گیرند که به طور موثر ارتباط برقرار کنند و به یکدیگر اعتماد کنند.

8. بهترین گزینه را انتخاب کنید

دیر یا زود، باید انتخاب نهایی را انجام دهید و بهترین لوگو را انتخاب کنید. اشتباه انتخاب یک نماد نامناسب را فقط به این دلیل که در نقطه ای هستید که باید انتخاب کنید، مرتکب نشوید. اگر هیچ یک از گزینه های موجود را دوست ندارید، بهترین راه حل این است که از ابتدا شروع کنید.هنگامی که بهترین نشان را انتخاب کردید، می توانید به صیقل دادن آن ادامه دهید. در این مرحله، مهم است که بفهمیم کدام عناصر برای ترکیب بندی حیاتی هستند و کدام یک را می توان بدون از دست دادن معنا و مفهوم عاطفی طرح کنار گذاشت. با این حال، با جزئیات جزئی زیاده روی نکنید. یک نماد تمیز و مختصر به خاطر سپردن و تکثیر در پس‌زمینه‌های مختلف آسان‌تر است.

9. نکات پایانی را اضافه کنید

همانطور که می دانید، لوگوی تیم شما راه ارتباطی شما با جهان است. مردم با یک نشان با طراحی ضعیف که می گوید: "ما در انجام کارها در نیمه راه خوب هستیم" طنین انداز نمی شوند. اگر تصمیم دارید روی برندسازی خود کار کنید، باید آن را درست انجام دهید. مطمئن شوید که طراحی متعادلی دارید، هم از نظر معنا و هم از نظر سبک بصری.اگر از یک تولید کننده لوگوی آنلاین برای ساخت طراحی خود استفاده کرده اید، بقیه کارها ساده است.

 شما فقط باید آن را در صورت نیاز تغییر دهید و آن را در رایانه خود دانلود کنید. گزینه دیگر پیدا کردن یک طراح است که محصول نهایی را بر اساس طرح های شما ایجاد کند. یک طراح ماهر نماد شما را بهبود می بخشد و عناصر غیر ضروری را که یکپارچگی بصری آن را به خطر می اندازند حذف می کند. به علاوه، فایل‌های لوگوی خود را در قالب‌های دیجیتال محبوب دریافت خواهید کرد تا برای اهداف مختلف استفاده شوند. به خاطر داشته باشید که متخصصان برای خدمات خود هزینه زیادی دریافت می کنند. اگر به دنبال پول هستید، استخدام یک طراح ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد.

10. نشان خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

وای تبریک میگم اکنون شما یک تصویر بصری از تیم خود دارید. یک کار چالش برانگیز جدید شامل استفاده هوشمندانه از لوگوی شماست. حیف است که نشان شما نتواند پتانسیل خود را برآورده کند، فقط به این دلیل که نمی دانید چگونه آن را برای شما کار کند!بسته به استراتژی بازاریابی و ترجیحات شخصی خود، می توانید لوگوی خود را بر روی پلتفرم های مختلف، از لباس (تی شرت، ژاکت، ژاکت و غیره) و لوازم التحریر گرفته تا وب سایت رسمی و سربرگ های خود قرار دهید.وقت آن است که دست خود را در طراحی لوگو امتحان کنید!

هیچ "سخنگوی" بهتری برای تیم شما از یک نشان باهوش و قدرتمند وجود ندارد. این یک راه عالی برای جلب توجه و ارتباط با حامیان، حامیان مالی و سایر اعضای انجمن شما است. داشتن یک برند بصری قوی و موثر انگیزه خوبی برای ارائه نتایج بهتر و ثبت رکوردهای جدید است!تنها با مشارکت فعال در فرآیند ایجاد لوگو، می توانید نمادی بسازید که انعکاسی واقع بینانه از تیم شما باشد و به بخش عمده ای از فرهنگ و سبک داخلی شما تبدیل شود.مگر اینکه طراحی گرافیک حرفه شما باشد، برای ایجاد یک لوگوی شایسته تلاش کنید که بتواند با آثار هنری بهترین طراحان رقابت کند. اگر احساس می کنید که این کار فراتر از توانایی های شماست، می توانید مسیر آسانی را انتخاب کنید. با سازنده لوگو Bizgo، ایجاد یک نشان عالی زمان کمتری نسبت به تهیه یک فنجان چای می برد!

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/grLj
نظرتان را بنویسید