طراحی لوگو تیم ورزشی

طراحی لوگو تیم ورزشی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لوگو آنلاین

شرط می‌بندیم که هر هواداری آرم و رنگ‌های یکنواخت تیم ورزشی مورد علاقه‌اش را می‌شناسد. اینها دو مورد کلیدی هستند که به تیم کمک می کند تا به خوبی برجسته شود و به هوادارانش اجازه می دهد به راحتی آن را در جدول مسابقات یا در زمین تشخیص دهند.

طراحی لوگو ورزشی واقعا خوب نیاز به تلاش و تحقیق زیادی دارد، به خصوص اگر طراحی دقیقا نقطه قوت شما نباشد. امیدواریم به راحتی نترسیده باشید! برای شیرجه رفتن ابتدا به دنیای شگفت انگیز طراحی گرافیک آماده شوید!

شما می توانید از لوگوساز حرفه ای آنلاین بیزگو کمک بگیرید.

 

از کجا شروع کنم؟

به یک آموزش گام به گام در مورد نحوه ایجاد یک نشان هوشمند که هدف و ماهیت تیم ورزشی شما را ترجمه می کند خوش آمدید. این دستورالعمل به هیچ وجه تنها راهی نیست. با خیال راحت تکنیک ها و ترفندهای دلخواه خود را اضافه کنید تا بهترین راهنمای متناسب با نیازها و مهارت های شما را ایجاد کنید.

برای شروع، بیایید دریابیم که چرا تیم ورزشی شما به یک نشان نیاز دارد و چگونه می تواند به شما در ارائه نتایج بهتر کمک کند. هنگامی که متوجه شدید که چرا به یک لوگو نیاز دارید، می توانید یاد بگیرید که چگونه آن را خودتان طراحی کنید. آماده! ثابت! برو!

 

چرا لوگو برای تیم ورزشی شما ضروری است؟

قبل از اینکه خودتان را متعهد به طراحی یک نشان کنید، یک دقیقه فکر کنید که آیا در وهله اول به یک لوگو نیاز دارید یا خیر. و اگر این کار را می کنید، چگونه یک نشان می تواند برای شما مفید باشد؟ شاید یک لوگو فقط یک ترفند بازاریابی دیگر باشد که بودجه تیم های ورزشی را تحلیل می برد و در عوض چیزی به ارمغان نمی آورد. به هر حال، نام باید برای تشخیص تیم شما کافی باشد، درست است؟

با این حال، یک لوگوی ورزشی بیش از آنچه به چشم می آید وجود دارد. این فقط یک تصویر زیبا نیست که با نام تیم شما همراه باشد. درست مانند سایر صنایع، یک لوگوی کوچک نقش بزرگی در دنیای ورزش دارد.

 

یک لوگو تیم شما را متمایز می کند

لوگو صرفاً یک نماد نمایش داده شده در جداول مسابقات و محصولات تبلیغاتی (کلاه، تی شرت، لیوان و غیره) نیست. این یک مؤلفه استراتژیک است که بر نحوه درک تیم شما توسط بازیکنان، هواداران و سایر اعضای جامعه تأثیر می گذارد. فرقی نمی‌کند فوتبال بازی می‌کنید، هاکی، ورزش سایبری، Dota یا World of Tanks، یک نشان منظم می‌تواند از نظر ارتقاء و موقعیت بسیار مفید باشد.

 

مانند یک سرود ملی، نشان ملی و سایر نمادها، یک نشان مؤثر قدرت برانگیختن احساسات و تداعی های قوی را دارد. حس تعلق می دهد، استقامت و روحیه را تقویت می کند و حمایت را در میان اعضای تیم تشویق می کند. ما در مورد شما نمی دانیم، اما به نظر می رسد یک مشت توابع مفید برای ما باشد! به یاد داشته باشید که ما در اینجا در مورد یک نماد کوچک - در عین حال قدرتمند - صحبت می کنیم!

لوگو به شما اهمیت و وزن می دهدیک نشان به دو صورت کار می کند. نه تنها حال و هوای درون تیم را تنظیم می کند، بلکه بر نحوه دیده شدن تیم شما توسط افراد دیگر نیز تأثیر می گذارد. یک لوگوی فکر شده می گوید که شما به هدف خود متعهد هستید و می خواهید جدی گرفته شوید. یک نشان را می توان با بیانیه ای از شما و هم تیمی هایتان مقایسه کرد.این اشتباه است که فکر کنیم لوگو در اختیار تیم های مطرح است. اگر در لیگ های دسته دوم بازی می کنید، به یک برند بصری قوی نیاز دارید تا خود را به عنوان یک بازیکن جدی در نظر بگیرید. یک لوگو می تواند به شما کمک کند تا در بین رقبای خود شهرت قوی داشته باشید و حامیان قابل اعتمادی را جذب کنید.یک لوگو توجه را به خود جلب می کند

شرط می‌بندیم که نمی‌توانید در مقابل وسوسه رفتن به یک فروشگاه زنجیره‌ای محبوب یا صرف شام در یک رستوران شیک مقاومت کنید. یک نام کاملاً شناخته شده برای همه جادو می کند! کسب‌وکارهای بزرگ بودجه‌های تبلیغاتی هنگفتی را صرف تبلیغ برندهای خود در سراسر جهان می‌کنند.حالا به فروشگاه زنجیره ای غذایی مورد علاقه خود فکر کنید. به احتمال زیاد لوگوی آن اولین چیزی بود که به ذهن شما رسید! این روشی است که ذهن ما با تمرکز بر اطلاعات بصری کار می کند. به همین ترتیب، یک لوگوی ورزشی می تواند تیم شما را متمایزتر و به یاد ماندنی تر کند. با یک نشان خوب، شانس شما برای دعوت شدن به یک لیگ بزرگ یا یافتن حمایت مالی بسیار افزایش می یابد.ما امیدواریم که استدلال های ما به اندازه کافی قانع کننده بوده باشد تا به شما نشان دهد که یک نشان می تواند تأثیر چشمگیری بر عملکرد شما داشته باشد. حالا بریم سر اصل مطلب چگونه می توانم به تنهایی یک لوگو بسازم؟اکنون که مزایای یک لوگوی ورزشی را بیان کردیم، زمان آن رسیده است که توضیح دهیم که چگونه می توان یک نشان شگفت انگیز ساخت حتی اگر در طراحی آماتور هستید

.1. تا جایی که می توانید ایده ایجاد کنیدهمانطور که قبلاً گفته شد، یک نماد یک تصویر منحصر به فرد برای تیم شما ایجاد می کند، بنابراین مطمئن شوید که می دانید چه تاثیری را می خواهید از خود به جای بگذارید. نماد آینده شما چه سبکی خواهد داشت؟ دارای چه عناصری خواهد بود؟ چه پیامی و چگونه برقرار خواهد کرد؟ هنگامی که به این سوالات پاسخ دادید، درک بیشتری از اینکه در طراحی آینده خود به کجا می روید خواهید داشتعلاوه بر این، باید به چیزهای مرتبط با تیم خود فکر کنید، مانند شهر بومی خود، استادیوم، نام مستعار بازیکنان و غیره. اگر طلسم دارید، از آن روی نشان خود استفاده کنید. در لوگوهای ورزشی، دیدن شیر، خرس، اسب، سگ، گربه و سایر حیوانات غیرمعمول نیست که نشانه سرعت، قدرت، چابکی و استقامت هستند.

2. از دیگران بیاموزیداستفاده از نمادهای دیگر به عنوان یک الهام جرم نیست. مطمئن شوید که نمادهایی را پیدا کنید که تخیل شما را تحریک می کند و شما را تشویق می کند تا برای نتیجه بهتر تلاش کنید. خوشبختانه، امروزه تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر موتور جستجوی محبوبی را باز کنید و «آرم‌های شنا»، «آرم‌های تیم بسکتبال» و موارد مشابه را جستجو کنید. به علاوه، تعداد زیادی وب سایت طراحی لوگو وجود دارد که در آنها نمونه های زیبای لوگو و نکات کاربردی را خواهید یافت:

https://www.pinterest.comwww.behance.net

اگرچه این گونه سایت ها پر از محتوای مفید هستند، اما ناوبری آسان و راحت دارند. یک کادر جستجو پیدا کنید و کلمه کلیدی مرتبط با ورزش خود را وارد کنید، مانند "آرم تنیس"، "آرم تیم شنا"، "بسکتبال" و غیره.طرح های متعدد را مرور کنید، راه حل های جالب را یادداشت کنید، ایده های قدرتمند را تغییر دهید. هر کاری را انجام دهید که به شما کمک کند روی نشان خود کار کنید. ما مطمئن هستیم که می‌توانید یک اثر هنری شگفت‌انگیز ایجاد کنید که تیم‌های دیگر را از حسادت سبز کند!در حالی که الهام گرفتن از طراحان دیگر چیز خوبی است، دزدیدن ایده ها شما را دور نمی برد. اگر لوگوی حریف شما دارای یک کوسه، ببر یا سایر تصاویر متمایز است، از قرار دادن همان نماد روی لوگوی خود خودداری کنید زیرا هدف اصلی داشتن آن را به چالش می کشد.

ما چند نمونه از نمادهای شایسته برای تیم های ورزشی و باشگاه ها را انتخاب کرده ایم. برای لوگوهای هوشمند بیشتر، اینجا را کلیک کنید.وقت خود را صرف این کنید که بفهمید چه چیزهایی را در کارهای دیگران دوست دارید یا نه. کدام آیکون ها را بیشتر دوست دارید و چرا؟ به سمت کدام عناصر جذب می شوید؟ چگونه می توانید طرح های موجود را بهبود ببخشید؟به کاوش ادامه دهید تا زمانی که متوجه شوید چه چیزی برای تیم خود می خواهید. هنگامی که مفهوم طراحی خود را کار کردید، می توانید به مرحله بعدی بروید.3. گزینه های مختلف را در نظر بگیریداگر به طرح های دیگران دقت کنید، خواهید دید که لوگوهای ورزشی انواع مختلفی دارند. در حالی که برخی از نمادها ترکیبات انتزاعی هستند، برخی دیگر دارای کلمات هستند. در عین حال، غیرمعمول نیست که یک لوگوی ورزشی شامل شکل گرافیکی و متن باشد.

نمادهایی که فقط دارای یک تصویر هستند، بیشتر توسط مشاغل بزرگ استفاده می شود زیرا ایجاد چنین نشانی بسیار پرهزینه است. یک عنصر گرافیکی برای موفقیت لوگوی شما حیاتی است. اگر لوگوی ورزشی شما فقط نام تیم شما را نشان دهد، ممکن است در برانگیختن احساسات و تداعی‌های خاص شکست بخورد.توصیه می‌کنیم بهترین‌های دو دنیا را انتخاب کنید و نشان خود را ترکیبی از نشان‌واره و لوگوتایپ بسازید. با این حال، اگر مفهوم کاملاً متفاوتی دارید که واقعاً برای تیم شما کار می کند، قطعاً باید آن را امتحان کنید.

4. فونت های مختلف را کاوش کنیدوقتی صحبت از طراحی لوگو به میان می آید، فونت ها موضوعی نسبتاً پیچیده هستند که شایسته توجه ویژه هستند. بر کسی پوشیده نیست که یک فونت می تواند یک نماد را ایجاد کند یا آن را خراب کند، و شما نمی خواهید هنگام انتخاب آن اشتباه کنید. فونت ها در همه اشکال و اندازه ها هستند. مطالعه دنیای فونت ها کاری زمان بر و دقیق است. با این حال، می تواند به شما کمک کند تا یک لوگوی ایده آل برای تیم خود ایجاد کنید.برخی از بزرگترین مجموعه فونت های مورد استفاده توسط تیم ها و باشگاه های ورزشی موفق را بررسی کنید:

https://www.dafont.com/

https://www.fontsquirrel.com

/https://fonts.google.com/

به گزینه های قاتل بیشتری نیاز دارید؟ فونت های ورزشی خود را در گوگل جستجو کنید و وب سایت های تایپوگرافی شگفت انگیز را کشف کنید. در اینجا مجموعه دیگری از فونت های زیبا وجود دارد که مطمئناً فونتی را پیدا خواهید کرد که اعتبار تیم شما را نشان می دهد.اگر تمایلی به استفاده از فونت‌های قدیمی ندارید، نترسید که راه خود را ادامه دهید و یک فونت کاملاً جدید ایجاد کنید که منحصر به تیم شما باشد. این کاری است که بسیاری از باشگاه های حرفه ای انجام می دهند تا اطمینان حاصل کنند که طراحی آنها منحصر به فرد است:

بسیاری از طراحان به اشتباه فکر می کنند که برای موفقیت یک لوگو، باید فونت ظاهری و ظاهری داشته باشد. این نمی تواند از حقیقت دورتر باشد. فونت شما - درست مانند هر عنصر دیگر لوگو - باید منعکس کننده اصول و ارزش های تیم شما باشد. این احتمال وجود دارد که یک فونت چشم نواز به سادگی با آنچه شما و هم تیمی‌هایتان می‌خواهید کار نکند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pEQm
نظرتان را بنویسید