نمادهای پنهان در لوگوی بازی Squid

نمادهای پنهان در لوگوی بازی Squid
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لوگو آنلاین

فصل اول سریال تلویزیونی «بازی ماهی مرکب» نه تنها از طریق رکوردشکنی بینندگان، بلکه از طریق برند بصری قوی خود متمایز شد. در اوج محبوبیت این نمایش، نمادهای بصری آن حتی توسط غول های شرکتی مانند Heineken، Domino و Pepsi مورد استفاده قرار گرفت.اکنون نتفلیکس سخت مشغول فیلمبرداری فصل 2 این سریال نمادین است. اخیراً طرفداران می‌توانند از تیزری لذت ببرند که اولین نگاهی پنهانی به آن‌چه در آینده دارد را به آنها می‌دهد. در حالی که فصل بعدی هنوز در حال توسعه است، بیایید توضیح دهیم که چه چیزی باعث جذابیت برند " Squid Game" می شود و چگونه می توانید بهترین تکنیک ها را برای ایجاد یک تصویر بصری درخشان برای شرکت خود به کار ببرید.

برای ساخت لوگو آنلاین به بیزگو مراجعه کنید.

پس زمینه و معنا

ساخت کره جنوبی، «بازی ماهی مرکب» اولین نمایش خود را در سپتامبر 2021 انجام داد. تنها یک ماه پس از انتشار، این مجموعه تلویزیونی پربیننده‌ترین برنامه نتفلیکس را به خود اختصاص داد. میلیون ها نفر در حال تماشای رقابت 456 شرکت کننده برای دریافت جایزه 40 میلیون دلاری نفس خود را حبس کرده بودند.درباره طراحی لوگو با آیفون اینجا بخوانید.نام برنامه تلویزیونی «بازی ماهی مرکب» اشاره ای به یک بازی محبوب کودکان است که هوانگ دونگ هیوک، خالق و کارگردان درام بقا، زمانی که کوچک بود آن را بازی می کرد.

 بازی در زمینی انجام می شد که بچه ها با چوب روی زمین می کشیدند. حدس زدن اینکه زمین بازی شبیه یک ماهی مرکب غول پیکر است، سخت نیست! این میدان از اشکال هندسی مختلفی مانند مربع، دایره، مثلث و غیره ساخته شده بود. این اشکال هندسی در نهایت هویت بصری برنامه تلویزیونی را مشخص کردند.این برنامه تلویزیونی دارای لوگوی الهام گرفته از هندسه با متنی سفید و صورتی در پس زمینه سیاه است. در نسخه کره ای این نشان، حروف در سطوح مختلف مرتب شده اند که اشاره ای به سلسله مراتب سفت و سختی است که در بازی نفوذ می کند. (در زیر به این موضوع می پردازیم.)در حالی که لوگوی انگلیسی زبان دارای یک متن خطی است، اما همچنان به مفهوم اصلی وفادار است. نام نمایش با حروف هندسی نوشته شده و دو سطر به خود می گیرد.

فونت 

چندین چیز وجود دارد که باعث می شود فونت نامتقارن ساده نمایش در ذهن بماند.هندسه، به عنوان مثال دایره ای با حرف Q، مثلث در حرف A و مربع صورتی روشن در حرف E.خطوط کشیده در برخی حروف.تعادل بین عناصر تیز و گرد.نکته مفید لزوماً مجبور نیستید از یک تایپ فیس پیچیده استفاده کنید که بینندگان را با طراحی پیچیده خود تحت تأثیر قرار دهد. با برجسته‌سازی رنگ یا عدم تقارن، حتی یک فونت ساده می‌تواند برند شما را متمایز کند.برای کشف رازهای انتخاب بهترین تایپوگرافی برای لوگوی خود، مقاله شگفت انگیز ما را بررسی کنید که دقیقاً این موضوع را بررسی می کند: بهترین ترکیب فونت برای کسب و کار شما.

رنگ ها

"بازی ماهی مرکب" بر دو رنگ اصلی، صورتی و سبز متکی است. طراحانی که در برنامه تلویزیونی کار می کردند به دلیلی این ترکیب چشم نواز را انتخاب کردند. نکته این است که صورتی و سبز رنگ های مکملی هستند که در طرف مقابل چرخ رنگ یافت می شوند. پالت بسیار متضاد بر تفاوت های فاحش بین شخصیت ها تأکید می کند و استعاره اساسی روایت را منعکس می کند.صورتی رنگ غالب در درام تلویزیونی است. این سایه را می توان به معنای واقعی کلمه در همه جا یافت. محافظ‌ها لباس‌های صورتی به تن دارند، برخی از حروف آرم صورتی رنگ شده‌اند و غیره. این رنگ - درست مانند افرادی که آن را می پوشند - قوانین را تعیین می کند.

 از یک طرف، سایه سرد صورتی با رمانتیسم و ​​نوزادی همراه است. از طرف دیگر، این رنگ می تواند احساسات تنش و اضطراب را نیز برانگیزد.سبز رنگی است که کارگران می پوشند. مخفف آرامش، قابلیت اطمینان، سرزندگی و اعتماد است.ترکیب صورتی-سبز یک استعاره رنگی است که می تواند به عنوان "سیستم در برابر انسان" یا "مرگ در برابر زندگی" تعبیر شود. وقتی روایت از پول صحبت می‌کند، رنگ زرد به این دوئت رنگی اضافه می‌شود.نکته مفید به دنبال جلب توجه مشتری و بیان یک بیانیه قانع کننده از طریق برندسازی خود هستید؟ یک راه مطمئن برای رسیدن به آن استفاده از سایه هایی است که در طرف مقابل چرخ رنگ قرار دارند. با سازنده برند بیزگو، ایجاد یک ترکیب رنگ متضاد قدم زدن در پارک است. نام تجاری خود را وارد کنید و یک طرح رنگی قابل توجه انتخاب کنید که سر را برمی گرداند!

سمبولیسم هندسه 

نمادهای هندسی ستون فقرات هویت بصری منحصر به فردی هستند که "بازی ماهی مرکب" به آن معروف است. با یادآوری ایده اصلی نمایش به مخاطب، نمادهای گویا را می توان در همه جا مشاهده کرد، از ماسک هایی که نگهبانان می پوشند، لوازم جانبی متعدد و لوگوی نمایش.سه نماد - مربع، مثلث و دایره - ساختار سلسله مراتبی محیطی را که شرکت کنندگان در آن قرار می گیرند منعکس می کنند.Square نماینده نگهبانان، بالاترین رتبه کارکنان نمایش است. افرادی که ماسک هایی به شکل مربع می پوشند، بر دیگر بازیکنان نظارت می کنند. این انتخاب هندسه به سختی تعجب آور است زیرا مربع نشان دهنده رهبری، تفکر منطقی، قدرت و پشتکار است. لوگوهای مربعی اغلب توسط برندهایی استفاده می شود که در تلاش برای ارائه تخصص خود (مایکروسافت) یا محصولات با کیفیت برتر (Givenchy) هستند.

مثلث روی نقاب سربازان مسلح دیده می شود که وظیفه آنها اجرای قوانین بازی و پیروی از دستورات نگهبانان است. مثلث نماد ثبات، ثبات، عمل گرایی و اعتماد به نفس است. همه این ویژگی ها یک پرتره بسیار دقیق از سرسپردگان نمایش را تشکیل می دهند. مثلث ها یک انتخاب مکرر در بین برندهایی هستند که به قدرت، انرژی و دستیابی به هدف اهمیت می دهند. به عنوان مثال، خطوط هوایی آدیداس و دلتادایره نمادی از کارگران رده پایین است. دایره به طور سنتی با تطبیق پذیری، ثبات و انطباق همراه است. در برنامه تلویزیونی، دایره "ضعیف ترین" شکل هندسی است که از مربع غالب و مثلث ثابت پیروی می کند. یک دایره اغلب در لوگوهای برندهایی که به معنای وحدت، دوستی و صلح هستند، نشان داده می شود، به عنوان مثال. بازی های المپیک، ناسا و غیرهنکته مفید هندسه ساده یک ابزار موثر در برندسازی است. اشکال هندسی استاندارد علاوه بر مینیمالیستی بودن و به خاطر سپردن آسان، تداعی‌های قابل پیش‌بینی را در بین مشتریان برمی‌انگیزد. برای لوگوی خود، از یک شکل هندسی استفاده کنید که ویژگی ها، ارزش ها یا اهداف برند شما را مشخص می کند.

سخن آخر

برندی که در «بازی ماهی مرکب» دیدیم، نمونه‌ای عالی از این است که چگونه یک هویت بصری به ظاهر ساده می‌تواند با خلاقیت و سازگاری جسورانه تأثیری فراموش‌نشدنی بر جای بگذارد. بیایید سه درسی را که شرکتی مانند شرکت شما می تواند از نام تجاری مورد استفاده در برنامه تلویزیونی کره ای یاد بگیرد، خلاصه کنیم.پیامی را تعریف کنید که می خواهید از طریق هویت برندتان به مخاطبان خود منتقل کنید. شرکت شما در مورد چیست؟ چه چیزی آن را از بین جمعیت متمایز می کند؟ چه ویژگی ها یا ارزش هایی را می خواهید در کانون توجه قرار دهید؟ پاسخ به این سوالات پایه و اساس هویت برند شما خواهد بود.هندسه، پالت رنگ و تایپوگرافی را انتخاب کنید که در انتقال ایده پشت کسب و کار شما بهترین است. به سادگی و مینیمالیسم به عنوان چراغ راهنمایی خود تکیه کنید. اگر به دنبال برجسته کردن ویژگی های منحصر به فرد شرکت خود هستید، راهی هوشمندانه برای برجسته کردن عناصر خاص طراحی خود پیدا کنید.اطمینان حاصل کنید که هویت بصری تازه خود را در سراسر نام تجاری خود اعمال می کنید. کارت‌های ویزیت، علائم، یونیفرم و غیره شما باید از همان پیام فراتر رفته و داستانی ثابت در مورد شرکت شما بیان کنند.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/DzQ6
نظرتان را بنویسید