ورود به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور reg.pnu.ac.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشجویان تمامی رشته ها ، مقاطع و واحد های تحصیلی دانشگاه پیام نور می توانند برای انجام امور آموزشی الکترونیکی از سامانه گلستان دانشگاه پیام نور استفاده کنند . ورود به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور برای دانشجویان از طریق دو لینک osreg.pnu.ac.ir و reg.pnu.ac.ir امکان پذیر است .



دانشگاه پیام نور با استفاده یکپارچه و سراسری از سامانه جامع دانشگاهی گلستان ، تقریبا عمده کاربران این سامانه را بوجود آورده است . دانشجویان تمام مقاطع و رشته های سراسر کشور با مراجعه به سامانه گلستان این دانشگاه می توانند برای انجام اموری چون پرداخت شهریه ، انتخاب و یا حذف و اضافه واحد ، مشاهده نمرات و کارنامه ، دریافت کارت آزمون و .... اقدام کنند .

برای ورود به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور ، دو لینک مجزا تعیین شده که هر دو کارایی و ارائه خدمات یکسانی دارند . دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند با مراجعه به سایت osreg.pnu.ac.ir و یا reg.pnu.ac.ir وارد صفحه شخصی خود در این سامانه شده و کار های مورد نظر را انجام دهند .

به منظور معرفی هر چه کامل تر و راحتی دسترسی به گلستان دانشگاه پیام نور در ادامه این مقاله علاوه بر لینک مستقیم ورود به سایت گلستان ( هر دو لینک ) ، نحوه ورود به این سامانه و راهنمای تصویری ورود به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور به نشانی osreg.pnu.ac.ir و reg.pnu.ac.ir را ارائه داده ایم .



لینک ورود به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور
 سیستم جامع دانشگاهی گلستان سامانه ای یکپارچه بوده و علاوه بر دانشگاه های پیام نور برخی دیگر از واحد های آموزشی مانند دانشگاه های دولتی ، غیرانتفاعی ، فرهنگیان و ... نیز استفاده می شود . از این رو با توجه به تعداد بالای کاربران یک لینک نمی تواند پاسخگوی تمام مراجعات باشد .



 دانشگاه پیام نور برای ورود به سامانه گلستان خود دو لینک مجزا دارد که اولی به نشانی osreg.pnu.ac.ir بوده و لینک دوم نیز با مراجعه به نشانی reg.pnu.ac.ir قابل دسترسی می باشد . این دو سایت عینا مشابه هم بوده و صرفا آدرس متفاوت دارند که در ادامه لینک مستقیم ورود به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور را ارائه داده ایم .



برای ورود به سایت گلستان ( لینک 1 ) osreg.pnu.ac.ir کلیک کنید .

++++++++++++++++

برای ورود به سایت گلستان ( لینک 2 ) reg.pnu.ac.ir کلیک کنید .



 دانشجویان دانشگاه پیام نور می بایست برای انتخاب واحد های درسی هر نیمسال تحصیلی وارد سامانه گلستان شده و برای انتخاب واحد های درسی خود اقدام کنند .

حتما بخوانید: انتخاب واحد دانشگاه پیام نور





مراحل ورود به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور
 دانشجویان دانشگاه پیام نور برای انجام امور آزموشی خود به عنوان مثال پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور باید پس از ورود به سامانه گلستان وارد صفحه شخصی خود در این سامانه شده و به خدمات الکترونیکی ارائه شده در این سامانه دست پیدا کنند . هر فرد برای ورود به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور نیاز به یک نام کاربری و کلمه عبور دارد .



 کلمه عبور و گذرواژه ورود به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور طبق دستورالعملی مشخص از سوی واحد آموزش تعیین شده و به دانشجویان ارائه می شود . در ادامه نحوه ورود به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور را مرحله به مرحله ارائه داده ایم .



    



1 - ورود به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور به نشانی osreg.pnu.ac.ir و یا reg.pnu.ac.ir

2 - انتخاب گزینه " ورود به سیستم " برای انتقال به درگاه ورود

3 - وارد کردن نام کاربری و گذرواژه و انتخاب گزینه ورود

4 - ورود به صفحه شخصی دانشجو

5 - انتخاب موارد مور نظر از میان خدمات ارائه شده در صفحه شخصی



 هم چنین دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند با ورود به سامانه سهبا پیام نور از لیست دروس ترمی ، زمانبندی و برنامه آموزشی ترم جاری خود مطلع شوند . داوطلبان می توانند پیش از ورود به این سامانه نخست مقاله زیر را مطالعه کرده و با اطلاع از نحوه ورود ، به این سایت مراجعه کنند .

بیشتر بخوانید: سامانه سهبا دانشگاه پیام نور









راهنمای تصویری ورود به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور
 ورود و استفاده از سامانه گلستان دانشگاه پیام نور به دلیل گستردگی خدمات می تواند برای برخی از دانشجویان علی الخصوص پذیرفته شدگان جدیدالورود مشکل باشد . هر فرد باید در هر بار مراجعه به این سایت و ورود به پرتال شخصی از منوی خدمات سایت گزینه مرتبط با اقدامات و امور مورد نظر خود را انتخاب کنند .



 لذا علاوه بر لینک سریع ورود به سیستم حامع گلستان دانشگاه پیام نور که پیش تر ارائه شده است ، در ادامه این مقاله راهنمای تصویری مرحله به مرحله ورود به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور و توضیحات مربوط به هر یک از این مراحل نیز ارائه شده است .



1 - جست و جوی عبارت " سامانه گلستان پیام نور " و یا " reg.pnu.ac.ir یا osreg.pnu.ac.ir " در مرورگر سیستم







2 - انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده تحت عنوان " سيستم جامع دانشگاهی گلستان دانشگاه پيام نور "







3 - ورود به سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور و انتخاب " ورود به سیستم "







4 - وارد کردن نام کاربری و رمز ورود و انتخاب گزینه " ورود "







 هم چنین با توجه به شیوع بیماری کرونا ، آموزش های ترم جاری دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری و الکترونیکی خواهد بود . دانشجویان باید با ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور در کلاس های آنلاین این دانشگاه شرکت کرده و یا از آموزش های آفلاین ارائه شده استفاه کنند ..










 اگر پس از مطالعه جزئیات ورود به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور به نشانی osreg.pnu.ac.ir​ سوالی در خصوص ورود و استفاده از این سامانه دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره هیوا ، پاسخ سوالات و ابهامات خود را جویا شوید .



 هم چنین اپلیکیشن پیام من دانشگاه پیام نور به منظور برگزاری آزمون های پایانی و غیر حضوری ، تسکیل برخی کلاس های آنلاین ، مشاهده دروس و نمرات دانشجویان طراحای شده است . دانشجویان با مطالعه مقاله زیر می توانند علاوه بر دانلود این برنامه با کاربرد های آن و هم چنین نسخه تحت وب این سامانه آشنا شوند .

در ادامه بخوانید: دانلود برنامه پیام من دانشگاه پیام نور



سوالات متداول


1- سامانه گلستان دانشگاه پیام نور برای چه موضوعی مورد استفاده قرار می گیرد ؟
همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است ، سامانه گلستان دانشگاه پیام نور برای انجام امور آموزشی دانشجویان مورد استفاده قرار می گیرد .




2- سامانه گلستان دانشگاه پیام نور چه امکانات آموزشی دارد ؟
سامانه گلستان دانشگاه پیام نور امکاناتی نظیر پرداخت شهریه ، انتخاب واحد ، مشاهده نمرات و ... داشته که سایر امکانات نیز در این مقاله ارائه شده است .




3- آدرس سامانه گلستان دانشگاه پیام نور چیست ؟
ورود به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور از طریق دو سایت reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir انجام می شود که لینک مستقیم ورود در این مقاله ارائه شده است .

منبع : ورود به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور reg.pnu.ac.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/B42Q
نظرتان را بنویسید