ورود به سامانه گلستان دانشگاه اصفهان golestan.ui.ac.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشجویان مقاطع و رشته های مختلف دانشگاه اصفهان موظف هستند برای انجام امور الکترونیکی دانشگاهی و دانشجویی خود وارد سامانه گلستان دانشگاه اصفهان شوند . دانشجویان برای ورود به سیستم گلستان دانشگاه اصفهان باید وارد سایت golestan.ui.ac.ir شده و با وارد کردن نام کاربری و گذر واژه به صفحه خود دست یابند .



دانشگاه اصفهان به منظور تسهیل انجام امور آموزشی دانشجویان و برای کاهش مراجعات و مراودات حضوری دانشجویان به واحد آموزش دانشگاه ، از سامانه الکترونیکی گلستان استفاده می کند . کلیه دانشجویان این دانشگاه از بدو قبولی تا فارغ التحصیلی باید از سامانه گلستان دانشگاه اصفهان به نشانی golestan.ui.ac.ir استفاده کنند .

این سامانه برای انجام امور دانشجویی از جمله ثبت نام اولیه ، مشاهده لیست دروس ترمی ، انتخاب یا حذف و اضافه واحد ، پرداخت شهریه ، مشاهده نمرات و کارنامه ، ارزشیابی اساتید ، دریافت کارت آزمون و .... کاربرد دارد . لینک مستقیم ورود به سامانه گلستان دانشگاه اصفهان با سایر دانشگاه های کاربر این سامانه متفاوت است .

با توجه به اهمیت آشنایی دانشجویان با سامانه گلستان دانشگاه اصفهان و به منظور تسهیل ورود به این سیستم ، در ادامه این مقاله علاوه بر لینک مستقیم ورود به سامانه گلستان دانشگاه اصفهان ، مراحل و نحوه ورود به این سامانه را به همراه راهنمای تصویری ارائه داده ایم .



لینک مستقیم ورود به سامانه گلستان دانشگاه اصفهان
 سامانه گلستان سایتی گسترده و یکپارچه بوده و برای امور آموزشی بسیاری از دانشگاه های سراسری ، غیرانتفاعی ، پیام نور و .. استفاده می شود . از این رو آدرس و لینک ورود به سامانه گلستان هر دانشگاه با دیگری متفات بوده به عنوان مثال لینک سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه اصفهان متفاوت است . 



 دانشجویان دانشگاه اصفهان برای انجام امور دانشجویی خود باید پس از ورود به سامانه گلستان به نشانی golestan.ui.ac.ir این دانشگاه با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور به صفحه شخصی خود دست یافته و سپس کارهای مورد نظر را انجام دهند . در ادامه لینک مستقیم ورود سریع به سامانه گلستان دانشگاه اصفهان را ارائه داده ایم .



 برای ورود به سامانه گلستان دانشگاه اصفهان کلیک کنید 



 دانشجویان دانشگاه اصفهان برای آشنایی کامل با کاربرد ها و خدمات سامانه گلشتان می توانند نخست مقاله زیر را مطالعه کرده و سپس برای انجام اقدامات مورد نظر خود اقدام کنند .

حتما بخوانید: سامانه گلستان









نحوه ورود به سامانه گلستان دانشگاه اصفهان
 دانشجویان دانشگاه اصفهان پس از ورود به سایت سامانه گلستان به نشانی golestan.ui.ac.ir باید با انتخاب گزینه ورود به سیستم ، اطلاعات خواسته شده ( نام کاربری و گذرواژه ) خود را در این سامانه وارد کنند تا به صفحه شخصی خود دسترسی پیدا کرده و بتوانند برای انجام امور مورد نظر اقدام کنند . در ادامه مراحل ورود به سامانه گلستان دانشگاه اصفهان را ارائه داده ایم .



1 - ورود به سامانه گلستان دانشگاه اصفهان به نشانی golestan.ui.ac.ir

2 - انتخاب گزینه " ورود به سیستم "

3 - وارد کردن اطلاعات خواسته شده " نام کاربری / گذر واژه "

4 - ورود به سامانه و انتخاب گزینه مورد نظر از منوی سایت



 نام کاربری و گذر واژه سامانه گلستان هر دانشجو از سوی آموزش دانشگاه اصفهان مشخص شده و به صورت دستورالعملی در سامانه و یا شخصا به هر فرد اطلاع رسانی می شود . معمولا از کد ملی / شماره شناسنامه و شماره دانشجویی برای نام کاربری و گذر واژه دانشجویان استفاده می شود اما ممکن است بر اساس اطلاعات دیگر نیز تعیین شود .

بیشتر بخوانید: لینک سریع ورود به سیستم جامع گلستان


راهنمای تصویری نحوه ورود به سامانه گلستان دانشگاه اصفهان
 با توجه به لزوم طی مراحلی برای دسترسی به خدمات و امکانات سامانه گلستان دانشگاه اصفهان برای راهنمایی هر چه بهتر دانشجویان این دانشگاه علاوه بر مراحل و لینک مستقیم ورود سریع به سامانه گلستان دانشگاه اصفهان در ادامه راهنمای تصویری نحوه ورود به سامانه گلستان این دانشگاه را نیز ارائه داده ایم .



1 - جست و جوی عبارت " golestan.ui.ac.ir " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر سیستم







2 - انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده تحت عنوان " سامانه گلستان - دانشگاه اصفهان "







3 - ورود به سایت گلستان و انتخاب گزینه ورود به سیستم







4 - وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور و انتخاب گزینه " ورود "







 دانشجویان تمامی واحد ها و مقاطع دانشگاه آزاد نیز برای انجام امور آموزشی خود باید وارد سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد شده و اقدامات لازم را انجام دهند . 










 هم چنین دانشجویان دانشگاه پیام نور نیز می توانند با ورود به سایت گلستان ( اختصاصی ) دانشگاه پیام نور از امکان انجام الکترونیکی پرداخت شهریه ، انتخاب واحد و بسیاری دیگر از خدمات استفاده کنند .

در ادامه بخوانید: سامانه گلستان دانشگاه پیام نور



اگر پس از مطالعه مقاله ورود به سامانه گلستان دانشگاه اصفهان سوال یا اشکالی در خصوص دسترسی به این سامانه و یا استفاده از سیستم گلستان دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا ، پاسخ سوالات و ابهامات خود را دریافت کنید .




سوالات متداول


1- برای انجام امور آموزشی دانشگاه اصفهان باید از چه سامانه ای استفاده کرد ؟
امور آموزشی دانشگاه اصفهان از طریق سامانه گلستان انجام می شود که لینک ورود به این سامانه در مقاله ارائه شده است .




2- سامانه گلستان دانشگاه اصفهان به چه منظوری کاربرد دارد ؟
همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است ، سامانه گلستان دانشگاه اصفهان به منظور اموری چون انتخاب واحد ، مشاهده کارنامه ، مشاهده لیست دروس ، پرداخت شهریه و ... کاربرد دارد .




3- آدرس سایت سامانه گلستان دانشگاه اصفهان چیست ؟
نشانی این ساییت golestan.ui.ac.ir می باشد که لینک مستقیم و نحوه ورود به این سامانه در این مقاله نیز ارائه شده است . 

منبع : ورود به سامانه گلستان دانشگاه اصفهان golestan.ui.ac.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/A429
نظرتان را بنویسید