اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان استخدام شدن در رشته های شغلی ارائه شده در هشتمین دوره از آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در سال 99 باید تمامی مراحل را با موفقیت طی کرده و چه در اعلام نتایج اول و چه در زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 جزو پذیرفته شدگان آن مرحله باشند.




قبولی و استخدام شدن در هر یک از رشته شغل های سازمان ها و ادارات دولتی منوط به این است که فرد بتواند نمره لازم برای پذیرش در هر مرحله از گزینش متقاضیان مانند آزمون تستی، بررسی مدارک، مصاحبه و ... کسب کرده و به عنوان پذیرفته شده نهایی معرفی شود.

پس از دعوت شدن داوطلبان پذیرفته شده چند برابر ظرفیت در مرحله اول، مدارک و اطلاعات هر داوطلب بررسی شده و همچنین آزمون شفاهی تخصصی و عمومی برای آنها برگزار می شود. در نهایت پس از اتمام فرآیند مصاحبه نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 اعلام می شود.

لذا به منظور تسهیل فرآیند اطلاع رسانی به داوطلبان هشتمین دوره از آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99، در ادامه این مقاله جزئیات زمان و نحوه انتشار نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 را ارائه داده ایم.



زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99
آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و سازمان های دولتی به منظور تکمیل کادر انسانی مورد نیاز ارگان های مختلفی برگزار می شود و تعداد نیروی مورد نیاز هر سازمان متفاوت است. با توجه به این موضوع و برگزاری جداگانه مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در هر سازمان، نتایج به صورت هماهنگ اعلام نمی شود.



سال گذشته فرآیند اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بدین شکل بود که نتیجه نهایی تمامی سازمان ها به صورت هماهنگ و یکجا اعلام نشده بلکه نتایج نهایی پذیرفته شدگان یک یا چند سازمان به مرور از طریق سازمان سنجش منتشر می شد.



با توجه به اینکه اطلاعیه ای در خصوص تاریخ اعلام نتایج مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در سال 99 منتشر نشده، با استناد به رویه ای که در سال گذشته داشته ایم پیش بینی می شود که نتیجه نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به تدریج از تابستان سال 1400 اعلام خواهد شد.





نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 احتمالا به مرور از تابستان سال 1400 اعلام می شود.



دقت داشته باشید که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 و یا انتشار جواب نهایی آزمون استخدامی سال جاری، این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرامی و صفحه ایستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اسامی قبول شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی





نحوه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99
پیش از این نیز اشاره کردیم که پس از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و انتشار اسامی چند برابر ظرفیت دعوت شدگان به مصاحبه، هر یک از ارگان ها و سازمان ها به صورت جداگانه با انتشار اطلاعیه ای جزئیات زمان و مکان مصاحبه خود را اعلام می کنند.



لذا فرآیند مصاحبه آزمون استخدامی هر یک از دستگاه های اجرایی و سازمان ها به صورت جداگانه و مجزا توسط همان سازمان انجام می شود. پس از اتمام مصاحبه ها نوبت به آن می رسد که نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 اعلام شود.



پس از اتمام آزمون شفاهی، هر سازمان نمرات و اطلاعات کسب شده توسط هر داوطلب را برای سازمان سنجش ارسال می کند و نتایج نهایی این آزمون توسط سامانه سازمان سنجش استخدامی دستگاه های اجرایی به نشانی sanjesh.org اعلام می شود.



مراحل مشاهده نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99



مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

ورود به سایت سنجش و انتخاب گزینه " استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی "

انتخاب "اعلام نتيجه نهایی هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال 1399"

انتخاب یکی از روش های ورود به سامانه نتایج و وارد کردن اطلاعات خواسته شده

ورود به صفحه داوطلب و مشاهده نتیجه نهایی آزمون دستگاه های اجرایی 99



راهنمای تصویری مشاهده نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99



1 - وارد کردن یکی از عبارت های " sanjesh.org " و یا عبارت " سازمان سنجش " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر







2 - انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده " سازمان سنجش آموزش کشور "







3 - ورود به سایت سازمان سنجش و انتخاب بخش " استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی "







4 - انتخاب گزینه "اعلام نتيجه نهایی هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال 1399 "







5 - انتخاب یکی از روش های ورود به سامانه و درج اطلاعات خواسته شده فردی یا آزمون برای مشاهده نتایج مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی







به محض اعلام شدن جواب نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99 راهنمای تصویری بالا بروزرسانی شده و همچنین لینک مشاهده نتیجه نهایی این آزمون در این قسمت مقاله فعال می شود.



داوطلبان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99 دقت داشته باشند که در صورتی که پس از اعلام شدن نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 به جواب قبولی خود اعتراضی دارند می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات زمان و نحوه اعتراض آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مطلع شوند.

در ادامه بخوانید: اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی









اگر پس از مطالعه مقاله نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99 سوالی یا ابهامی در خصوص تاریخ یا نحوه مشاهده نتایج نهایی آزمون خود دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.












سوالات متداول


1- برای مشاهده نتایج نهایی استخدام دستگاه های اجرایی چه اطلاعاتی لازم است؟
همانطور که در این مقاله نیز توضیح داده ایم، داوطلبان آزمون استخدامی سازمان های دولتی برای ورود به سامانه نتایج و مشاهده جواب قبولی خود  به اطلاعات فردی و شناسایی یا اطلاعات آزمونی نیاز دارند .




2- نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در چه تاریخی منتشر می شود؟
معمولا هر ساله جواب نهایی آزمون استخدام دستگاه های اجرایی مدتی پس از اتمام فرآیند آزمون های شفاهی اعلام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق اعلام نتایج در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




3- نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از چه طریقی اعلام می شود ؟
معمولا نتایج مصاحبه استخدام دستگاه های اجرایی به صورت اینترنتی اعلام می شود که نحوه اعلام آن و مشاهده نتایج در سایت سنجش در این مقاله توضیح داده شده است .

منبع : اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Jvk9
نظرتان را بنویسید