برای قبولی در رشته ژنتیک چه رتبه ای لازم داریم؟

برای قبولی در رشته ژنتیک چه رتبه ای لازم داریم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لیدا راد
رشته ژنتیک ( زیست شناسی مولکولی ) در مقایسه با سایر رشته های علوم زیستی از جمله زیست گیاهی ، زیست جانوری و زیست فناوری به نسبت پرطرفدارتر است و رتبه لازم برای قبولی در این رشته ، بهتر از رشته های مذکور می باشد.
هر ساله داوطلبان زیادی برای قبولی در رشته زیست شناسی مولکولی با یکدیگر به رقابت می پردازند و مسلما پذیرش در برتری که این رشته را ارائه داده اند ، از آن کسانی است که رتبه های بهتری دارند.
اما تنوع های دارای ظرفیت در رشته زیست شناسی مولکولی باعث شده است که حتی داوطلبان با رتبه های بیش از 40 هزار نیز شانس پذیرش داشته باشند ولی باید توجه داشت که برای قبولی در های روزانه ، رتبه های خیلی بهتری مورد نیاز است.
توصیه می شود که برای انتخاب رشته کنکور 1400 حتما از تجربیات مشاوری توانمند و مجرب بهره مند شوید تا با انجام انتخاب رشته حرفه ای ، شانس پذیرشتان افزایش یابد.

مشاوران با تجربه ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

رتبه لازم برای رشته ژنتیک ( زیست شناسی مولکولی ) روزانه
اولویت اکثر داوطلبان در زمان انتخاب رشته ، روزانه است و از جمله این ها که در رشته زیست مولکولی دانشجو پذیش می کنند می توان به اصفهان ، تبریز ، بوعلی سینا همدان ، فناوری های نوین آمل ، تهران ، خوارزمی ، شهید بهشتی و … اشاره کرد.
رتبه لازم برای رشته ژنتیک ( زیست شناسی مولکولی ) در هر یک از های روزانه متفاوت است ، مثلا خوارزمی ، تهران و شهید بهشتی رتبه های بهتری را پذیرش می کنند ولی در تعدادی از های روزانه حتی با رتبه 40 هزار در سهمیه نیز می توان پذیرش شد.

در جدول های زیر رتبه قبولی رشته زیست شناسی گیاهی در سهمیه های ایثارگری و مناطق درج شده است و اطلاعات منطبق بر کارنامه کنکور داوطلبان پذیرفته شده این رشته در دو سال گذشته می باشد :
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jzR5
نظرتان را بنویسید